Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braaf as hell, zeker?quote:
maak hem net aan omdat er niets gebeurdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:12 schreef DaMart het volgende:
O, zie deze net op tijd. RN is waarschijnlijk in slaap gevallen.
Wellesquote:
quote:
Nou het bestaat vast wel, maar geloven dat iemand niet vreemd gaat..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad heel naief.
Plaatje werkt nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef DaMart het volgende:
Er is trouwens een SLT met toilet gesignaleerd!
[ afbeelding ]
plaatjesfaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef DaMart het volgende:
Er is trouwens een SLT met toilet gesignaleerd!
[ afbeelding ]
Ik stond ook op het punt om op invoeren te drukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maak hem net aan omdat er niets gebeurde
Dat gebeurt zo vroeg niet zomaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:12 schreef DaMart het volgende:
O, zie deze net op tijd. RN is waarschijnlijk in slaap gevallen.
Ik ga in principe niet vreemd hoor, maar ik geloof dat iedereen vreemd kan gaan na alles wat ik gezien hebquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef KG-Werk het volgende:
[..]Ik zit ook elke zondag twee keer in de kerk
[..]
Nou het bestaat vast wel, maar geloven dat iemand niet vreemd gaat..
En nee, niemand kan zeggen "Dat zou ik nooit doen"
Zo, dat duurde lang zeg!
Details willen we horenquote:
Wieso?quote:
Dat kan iemand wel zeggen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef KG-Werk het volgende:
Nou het bestaat vast wel, maar geloven dat iemand niet vreemd gaat..
En nee, niemand kan zeggen "Dat zou ik nooit doen"
Dan moet jij ook stoppen met liegenquote:
heldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef friemelaar het volgende:
Overigens staat die windvaan nu stevig, de volgende zou mooi zijn voor Marijke misschien
Kan hoorquote:
Dat inderdaad. Mij verbaast ook niks meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga in principe niet vreemd hoor, maar ik geloof dat iedereen vreemd kan gaan na alles wat ik gezien heb![]()
Ik ga wel mee rokenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:16 schreef KG-Werk het volgende:
Ik wil gaan roken maar dan mis ik een compleet topic
Nee, al vind ik mezelf er absoluut geen type voor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan iemand wel zeggen hoor![]()
Je weet het alleen nooit zeker
Ik moet zo slapen en ben inspiratieloosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef friemelaar het volgende:
Overigens staat die windvaan nu stevig, de volgende zou mooi zijn voor Marijke misschien
Die ook faaltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Heb er al een link van gemaakt... Imagesfaal.
Mag ik meerokenquote:
Als je een sekte begint, kunnen anderen dat boek voor je schrijven!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef KG-Werk het volgende:
Ik denk dat ik een eigen bijbel ga uitbrengen. Zal ik dan eerst het boek schrijven of eerst een sekte beginnen? Lastig...
Nee helemaal niet, ik had een erg gelukkige jeugd waar ik nog steeds heel erg blij mee ben.quote:
Normaliter zou ik zeggen: jij welquote:
Geniaal! Ik ga gelijk beginnen! Eerste bijeenkomst 12 maart bij mij in het restaurantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een sekte begint, kunnen anderen dat boek voor je schrijven!
Alle Imageshackplaatjes hebben daar last van als je zevia een link op FOK! benadertquote:
Ja, wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet jij ook stoppen met liegen![]()
ik heb nog niet op de weegschaal gestaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
wie is er afgelopen half uur afgevallen
Ik heb de verleidingen tot nu toe kunnen weerstaan....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
Ik verwacht niet direct vreemd te gaan, maar ik zou nooit nooit durven zeggen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
metoo, maar ik ben niet geheel gevoelloos hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de verleidingen tot nu toe kunnen weerstaan....
Nog nooit begonnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Normaliter zou ik zeggen: jij wel![]()
![]()
Maar doe maar niet, je was gestopt toch??
Ah dus je hebt een paar jaartjes gemistquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wat?
Ik bedoel op seksgebied he, niet op rook-kroeg-drankgebied![]()
En ik heb maar 1 keer gespijbeld. OOIT. Met schuldgevoel
ik ben heel begripvolquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:19 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Kijk, sommige mensen snappen het wel
Ik ga zo wie zo niet vreemd, ik stel me altijd eerst even voorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
HA, er is hoopquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de verleidingen tot nu toe kunnen weerstaan....
Ik zit op werk, als ik ga roken moet ik hier wegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef friemelaar het volgende:
Ik heb er toch ook maar eentjeopgestoken
Ik heb een inhaalslag gedaan op latere leeftijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ah dus je hebt een paar jaartjes gemistWie weet kan ik jou nog wel wat leren
Ik hoop ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
wie is er afgelopen half uur afgevallen
latere leeftijd, klinkt alsof je al 50 bentquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een inhaalslag gedaan op latere leeftijd
Baas ontslaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ik zit op werk, als ik ga roken moet ik hier weg
Ik mag van de baas niet roken op kantoor
Ga mijn 2e pubertijd in.. 1e heb ik eea gemist (niet dat), maar ik doe het maar meteen geheel overquote:
oke....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop ik niet... Ik ben al mager
...
vind ik ookquote:
Ik wel danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
metoo, maar ik ben niet geheel gevoelloos he
Kom maar opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga mijn 2e pubertijd in.. 1e heb ik eea gemist (niet dat), maar ik doe het maar meteen geheel over![]()
![]()
ben ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
latere leeftijd, klinkt alsof je al 50 bent
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oke....
ik had mijn vraag anders moeten formuleren zie ik al
ik heb het altijd onderdrukt maar ooit wel eens op omvallen gestaanquote:
Wie ben jij? Welkom, gezellig dat je meedoetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
Roken? bahik vind het echt smerig
vooral als ik het kinderen van mijn leeftijd zie doen
Dat vind ik echt niet kunnen
![]()
Dan vind ik neuck'n op die leeftijd nog bijna normaler/beter
![]()
![]()
Ja die rotzak zou echt een keer op zn plek gezet moeten wordenquote:
Waaropquote:
Oh, in dat geval: neuken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga mijn 2e pubertijd in.. 1e heb ik eea gemist (niet dat), maar ik doe het maar meteen geheel over![]()
![]()
owwww dat zal GF leuk vinden, issie toch niet de oudstequote:
Ik was er ooit ook maar 1 cm van vandaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het altijd onderdrukt maar ooit wel eens op omvallen gestaan![]()
je ziet wel eens van die gassies roken die volgens mij net de lagere school af zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
Roken? bahik vind het echt smerig
vooral als ik het kinderen van mijn leeftijd zie doen
Dat vind ik echt niet kunnen
![]()
Dan vind ik neuck'n op die leeftijd nog bijna normaler/beter
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik toch nog 11 jaar ouders dan jij
neejoh, ga lekker verderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, zal me weer inhouden.. Beetje te uitbundig nu
Ik snap de grap nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Wie ben jij? Welkom, gezellig dat je meedoet
Is dat die grens waar de echte mannen zich onderscheiden van de jongens?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was er ooit ook maar 1 cm van vandaan... Letterlijk...
Rondneuken ftwquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
owee gestopt voor de grote finalequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was er ooit ook maar 1 cm van vandaan... Letterlijk...
Goed zo, bewaar dat maar voor tijdens die eerste peukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sommigen zijn nog niet eens van de lagere school af.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet wel eens van die gassies roken die volgens mij net de lagere school af zijn
Ja klopt, bij ons was er in groep 6 een verslaafd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet wel eens van die gassies roken die volgens mij net de lagere school af zijn
Ik geloof niet dat dat wat voor mij is.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Goed zo, bewaar dat maar voor tijdens die eerste peuk
WTF, dan ben je 10 of zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt, bij ons was er in groep 6 een verslaafd...
probeer het eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat wat voor mij is.Al zou ik het graag willen kunnen.
Hoezoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeggen we ergens dat er helemaal geen voorwaarden aan zijn verbonden dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Mwah.. een beetje kieskeurig zijn kan geen kwaad
en kan een hoop jeuk voorkomen
Dat laatste kun je met een condoom oplossen, hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Mwah.. een beetje kieskeurig zijn kan geen kwaad
en kan een hoop jeuk voorkomen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:26 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Is dat die grens waar de echte mannen zich onderscheiden van de jongens?Of is het alfa-mannetjes van de gewone man?
En nee, dat kan best positief opgevat worden.
Wanneer is de laatste keer dat jij hebt rondgeneukt dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, de laatste keer beviel slecht.
Wat is dibs??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Dan heeft MPG al dibs op je geloof ik
Je was je blauwe pilletjes vergeten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, de laatste keer beviel slecht.
Hoe oud is GF dan wel niet?quote:
Ik heb vorige week weer een poging gedaan en daar kwamen weer andere gevoelens bij kijken dus ik vermoed dat het in mijn geval is:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij hebt rondegeneukt dan?
dat is dus niet rondneuken dan he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb vorige week weer een poging gedaan en daar kwamen weer andere gevoelens bij kijken dus ik vermoed dat het in mijn geval is:
[ ] Geschikt
[X} Ongeschikt
Ja, en ik was mijn penispomp kwijt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je was je blauwe pilletjes vergeten?
Voor of achter de komma?quote:
Ah sorry, soms vergeet ik even dat niet iedereen even goedkoop isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeggen we ergens dat er helemaal geen voorwaarden aan zijn verbonden dan?
Een wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat laatste kun je met een condoom oplossen, hè?
Of ze had vlooien of luizen.![]()
Nee, klopt. Maar mezelf kennende denk ik dat ik er niet goed in ben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is dus niet rondneuken dan he?
Nee, het zijn inderdaad ellendige rotdingen, maar het voorkomt een hoop krabben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
[..]
Een wat?Ik voel me niet zo lekker opeens
JE weet het niet, als je het nooit geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar mezelf kennende denk ik dat ik er niet goed in ben.
quote:
Geil hoorquote:
Jij ook al nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ah sorry, soms vergeet ik even dat niet iedereen even goedkoop is
[..]
ergens zitten er nog wel wat normen en waarden enzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef KG-Werk het volgende:
Ah sorry, soms vergeet ik even dat niet iedereen even goedkoop is
quote:Een wat?Ik voel me niet zo lekker opeens
Degene die dibs heeft komt na mij aan de beurt, tenzij ik er niet ben. Dan mag diegene eerstquote:
Dat kan pas 4 jaar laterquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar mezelf kennende denk ik dat ik er niet goed in ben.
quote:
friemelquote:
koenquote:
Aaah, dus ik moet zorgen dat er de 12e heel veel werk voor je isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Degene die dibs heeft komt na mij aan de beurt, tenzij ik er niet ben. Dan mag diegene eerst
Ze zeiden eerst dat je mijn opa was...quote:
Nou, dan zou ik het moeten doen met iemand waarvan ik zeker weet dat ik er niks voor zou gaan voelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
JE weet het niet, als je het nooit geprobeerd hebt.
Ik hou het wel bij kieskeurig zijn, dat gaat een stuk prettiger. Moet er niet aan denken om 10 keer per nacht zo'n sok aan te trekkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het zijn inderdaad ellendige rotdingen, maar het voorkomt een hoop krabben.
Jij snapt het (ik niet)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah, dus ik moet zorgen dat er de 12e heel veel werk voor je is...
Rondneuken ZONDER condoomquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:32 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
zoek een extreem lelijk typequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik het moeten doen met iemand waarvan ik zeker weet dat ik er niks voor zou gaan voelen.
Weet je hoe creatief je kunt doen op een scootmobielquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat mijn rollator in de weg zit
Dan doen we wel als ofquote:
Op de rollator, that's a firstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat mijn rollator in de weg zit
wiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zeiden eerst dat je mijn opa was...
TMIquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je hoe creatief je kunt doen op een scootmobiel...
Dat is wel handig jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik het moeten doen met iemand waarvan ik zeker weet dat ik er niks voor zou gaan voelen.
heb je wel eens een aap leren dansen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je hoe creatief je kunt doen op een scootmobiel...
Dat kan ik nu sowieso niet doen, dat valt na 9 maanden nogal opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Rondneuken ZONDER condoom![]()
Misdadig
Over harde dingen, ik heb je pijlen onderhanden genomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Rondneuken ZONDER condoom![]()
Misdadig
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over harde dingen, ik heb je pijlen onderhanden genomen![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga vast op zoek naar extra personeelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik leg het wel uit op de meet hoor, maak je niet drukquote:
[..]
[..]
kan je tegen je vent zeggen dat die van hem een keer gescheurd isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik nu sowieso niet doen, dat valt na 9 maanden nogal op
whehehequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe dat ff in KPD ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorryquote:
Die morning-after pil die sponsor ik dan wel hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klinkt enthousiastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer terug naar de klanten
Nee, je moet er wel een stijve van krijgen, hè?quote:
Gelukkig drinkt Sym HEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEL koffiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ik ga vast op zoek naar extra personeel![]()
Jij hebt het dan te druk, ik leg het wel uitquote:[..]
Ik leg het wel uit op de meet hoor, maak je niet druk
Neem es wat personeel aan, dan kun je de 12e gewoon mee etenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer terug naar de klanten
zo'n OhOh Cherso typequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, je moet er wel een stijve van krijgen, hè?
Ik heb een beter idee: gewoon een inhoudsloos lekker wijf
Dat je je ergert aan haar domheid maar het wel lekker klooien in bed is.
'die van hem' ook hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef Koen66 het volgende:
kan je tegen je vent zeggen dat die van hem een keer gescheurd is
En op de één of andere manier kan ik dat niet.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig drinkt Sym HEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEL koffie...
En eeeeeeeeeeeeet Trev heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel
[..]
Jij hebt het dan te druk, ik leg het wel uit.
Weet je hoe beroerd je daar van wordt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:38 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Die morning-after pil die sponsor ik dan wel hoor
Mwa. Als ik van tevoren weet dat het alleen maar voor het rondneuken is, is dat geen probleemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En op de één of andere manier kan ik dat niet.Of ze moet heeeeeel lekker zijn.
ga je tegen je vent zeggen dat ie bij een andere kerel gescheurd isquote:
In het andere geval neem ik genoegen met om het weekendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe beroerd je daar van wordt?
Fucking hell zeg![]()
![]()
Dat zeg ik : condoom FTWquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je hoe beroerd je daar van wordt?
Fucking hell zeg![]()
![]()
Als ze met der vent die dingen niet gebruikt... Tja, dan heeft ie dat vast wel doorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga je tegen je vent zeggen dat ie bij een andere kerel gescheurd is
en ik het dubbele kwijt zijn om wat te eten zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:39 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Neem es wat personeel aan, dan kun je de 12e gewoon mee eten
[..]
ik schat zo in dat ze dat nu wel doetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze met der vent die dingen niet gebruikt... Tja, dan heeft ie dat vast wel door.
Goed, dan mag jij, en alleen jij, gratis komen eten. Gewoon om de legende een keer in huis te hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik het dubbele kwijt zijn om wat te eten zeker
Dat was snel, dat kan ik beter.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, was wel leuk![]()
![]()
![]()
Nog een keertje???
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:42 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Goed, dan mag jij, en alleen jij, gratis komen eten. Gewoon om de legende een keer in huis te hebben
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 226 Whiskers2009
02. 186 friemelaar
03. 170 MPG
04. 161 Trevland
05. 158 Marijkezwolle
06. 141 LovelyLady
07. 123 Stuart
08. 105 pgrferrari
09. 095 suikertaartje
10. 093 Koen66
11. 090 Barretje80
12. 086 Dr_Flash
13. 074 RockNijntje
14. 073 Kentekenplaat
15. 072 TheFamousMan
16. 071 DaMart
17. 071 goldfinger1963
18. 066 Symphonic
19. 060 wel.o.k
20. 059 Ladylike
Reeks-statistieken!
Bij mij dus wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa. Als ik van tevoren weet dat het alleen maar voor het rondneuken is, is dat geen probleem.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat was snel, dat kan ik beter.
Heb je nog een fles wijn uit 1639 liggen toevallig? Wel zo leuk voor GF, wijn uit zijn geboortejaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:42 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Goed, dan mag jij, en alleen jij, gratis komen eten. Gewoon om de legende een keer in huis te hebben
dit moet ik quotenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:42 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
ja, dat lijkt me heel verstandigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga je tegen je vent zeggen dat ie bij een andere kerel gescheurd is
Wat snap je niet aan "lekker wijf"?quote:
Dan is zelfs dat heeeeeeeeeeeeeeele grote landhuis nog te kleinquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat lijkt me heel verstandig
Nietes, en ik ben berucht hier hoor (liever niet vragen waaromquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:43 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Joh jij hebt zelfs die ene sigaret al afgeslagen, wat denk je
Wees niet bang, ik zuip en rook me te pletter dus ik ben zo onvruchtbaar als een muilezelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik dacht alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welterusten Marijkequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen, want morgen werkenWelterusten allemaal
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nog een fles wijn uit 1639 liggen toevallig? Wel zo leuk voor GF, wijn uit zijn geboortejaar.
truste en werkse morgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, in dat gevalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zuip en rook me te pletter dus ik ben zo onvruchtbaar als een muilezel
Slaap lekker Liebchenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Jaja, jij probeert gewoon een gratis avondje in GF's batsbar te regelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:42 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
slaap zacht Meissiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
ik denk door veel te postenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op 1
![]()
Geen idee hoe, maar ok (minder hier geweest dan de afgelopen dagen)
Whehehequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nog een fles wijn uit 1639 liggen toevallig? Wel zo leuk voor GF, wijn uit zijn geboortejaar.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jaja, jij probeert gewoon een gratis avondje in GF's batsbar te regelen.
Trustenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste lieverdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:47 schreef KG-Werk het volgende:
[..]Nee, ik ben een jager en geen beta-ikgaevenboodschappendoen-mannetje
'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Kom jij maar eens bij ome Kentekenplaat, meisje.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk door veel te posten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef DaMart het volgende:
Er is trouwens een nieuwe sprintertrein met toilet gesignaleerd!
Das van gisteren nachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op 1
![]()
Geen idee hoe, maar ok (minder hier geweest dan de afgelopen dagen)
Die twee jaar doet het hem niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
'
Ome?? Ik ben vast ouder dan jij
slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij houdt t ook niet lang volquote:
Ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das van gisteren nacht![]()
Daarom sta ik ook op 2
Pot. Ketel.quote:
Wel als je jezelf ome wilt noemenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die twee jaar doet het hem niet.
Kom dan maar gauw bij deze jonge ventquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel als je jezelf ome wilt noemen![]()
Wat me sowieso niet bevalt want ik ben 3 jaar geleden aangerand door een oom die in mijn bed kroop
Ja, dat laatste kan ik niet ruiken, hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel als je jezelf ome wilt noemen![]()
Wat me sowieso niet bevalt want ik ben 3 jaar geleden aangerand door een oom die in mijn bed kroop
Kwa leeftijd zou het best kunnen hoor, ik was ook al oom op m'n 4equote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welm als je jezelf ome wilt noemen![]()
Even bijlezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef DaMart het volgende:
Hoi KG, welkom terug.
Je 4 minuten zijn al lang om.
ik deed ook alleen maar jou even naquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom dan maar gauw bij deze jonge vent![]()
...
Nee, 'roken'...quote:
Nee dus...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kwa leeftijd zou het best kunnen hoor, ik was ook al oom op m'n 4e![]()
Ennu, wat een kutstreek, heb je wel aangifte gedaan hopelijk
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 'roken'...
Even met Yvette of Mimi de bezemkast in dus![]()
Sta ik al, achteraan aansluiten, jijquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik deed ook alleen maar jou even na
Owh ja, EN ik ben volwassen, en geen 9, dus het is mijn schuldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus...
En mijn ouders namen het nog voor hem op ook.. Want ik was te "lief"tegen hem geweest op het feestje daarvoor
lekkere ouders heb jij danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus...
En mijn ouders namen het nog voor hem op ook.. Want ik was te "lief"tegen hem geweest op het feestje daarvoor
Dan de volgende keer dat je hem ziet eigenhandig castreren (met 2 bakstenen)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus...
In dat geval hadtie het wel ff mogen zeggenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval hadtie het wel ff mogen zeggen.
Dan rook ik ineens wel![]()
...
Dat krijg je ervan als je tussendoor zo nodig moet rokenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Te lief. Ja, dan is het volkomen normaal dat een oom zijn nichtje aanrandt. Persoonlijk had ik als vader iets anders gereageerd en had de oom in kwestie met z'n ballen in z'n bek het feest verlaten.
Eh, nee dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, EN ik ben volwassen, en geen 9, dus het is mijn schuld
Ik hou niet van inloggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
KG, waarom heb jij een apart 'werk' account
Ook een optie. En dan met zijn eigen lul in zijn reet.quote:
Wat istquote:
Holyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, EN ik ben volwassen, en geen 9, dus het is mijn schuld
als een 16 jarige aan de tieten van een 80 jarige oma zit is het ook aanranding, leeftijd diet er niet toe danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Eh, nee dus.
Volwassen of niet HIJ heeft zich te gedragen.
Sigaren, echt, ik word er misselijk vanquote:
dan is het een voordeel overal dezelfde laptop te gebruikenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ik hou niet van inloggenAls ik mijn gewone account gebruik moet ik opnieuw inloggen als ik thuis ben
Welnee, je kunt op meerdere plaatsen tegelijk inloggen met hetzelfde account.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ik hou niet van inloggenAls ik mijn gewone account gebruik moet ik opnieuw inloggen als ik thuis ben
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Tis nog erger:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Te lief. Ja, dan is het volkomen normaal dat een oom zijn nichtje aanrandt. Persoonlijk had ik als vader iets anders gereageerd en had de oom in kwestie met een dikke bek het feest verlaten.
Ik ruik ze nog op een kilometer afstandquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef KG-Werk het volgende:
ST, als je op je handen en knieen zit ruik je daar niets van
Die dingen vind ik juist wel weer te pruimenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sigaren, echt, ik word er misselijk van
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ruik ze nog op een kilometer afstand
Maakt niet uit hoor, als je het wilt vertellen mag dat gerustquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis nog erger:
Omdat ik volwassen ben (en geen 8 of 9) is het MIJN schuld.. Ik lag te tukken op een olderkamer.. Mijn oom had de andere toegewezen gekregen. Ik sliep, hij kruipt in mijn bed.. MIjn schuld hoor![]()
Maar sorry, ik bedenk ineens dat ik dit beter niet had kunnen zeggen hier, Sfeer enzo..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, je kunt op meerdere plaatsen tegelijk inloggen met hetzelfde account.
Wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je kunt op verschillende plaatsen tegelijkertijd ingelogd zijn op dezelfde account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |