Ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das van gisteren nacht![]()
Daarom sta ik ook op 2
Pot. Ketel.quote:
Wel als je jezelf ome wilt noemenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die twee jaar doet het hem niet.
Kom dan maar gauw bij deze jonge ventquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel als je jezelf ome wilt noemen![]()
Wat me sowieso niet bevalt want ik ben 3 jaar geleden aangerand door een oom die in mijn bed kroop
Ja, dat laatste kan ik niet ruiken, hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel als je jezelf ome wilt noemen![]()
Wat me sowieso niet bevalt want ik ben 3 jaar geleden aangerand door een oom die in mijn bed kroop
Kwa leeftijd zou het best kunnen hoor, ik was ook al oom op m'n 4equote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welm als je jezelf ome wilt noemen![]()
Even bijlezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef DaMart het volgende:
Hoi KG, welkom terug.
Je 4 minuten zijn al lang om.
ik deed ook alleen maar jou even naquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom dan maar gauw bij deze jonge vent![]()
...
Nee, 'roken'...quote:
Nee dus...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kwa leeftijd zou het best kunnen hoor, ik was ook al oom op m'n 4e![]()
Ennu, wat een kutstreek, heb je wel aangifte gedaan hopelijk
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 'roken'...
Even met Yvette of Mimi de bezemkast in dus![]()
Sta ik al, achteraan aansluiten, jijquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik deed ook alleen maar jou even na
Owh ja, EN ik ben volwassen, en geen 9, dus het is mijn schuldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus...
En mijn ouders namen het nog voor hem op ook.. Want ik was te "lief"tegen hem geweest op het feestje daarvoor
lekkere ouders heb jij danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus...
En mijn ouders namen het nog voor hem op ook.. Want ik was te "lief"tegen hem geweest op het feestje daarvoor
Dan de volgende keer dat je hem ziet eigenhandig castreren (met 2 bakstenen)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |