Nee, ik ga niet roken, ben je helemaaaaal gek gewordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef MPG het volgende:
Jij boefje! Beetje roken en slapen met KG he?
Slaap lekker KGen ST
![]()
Ja, die laten mij het werk doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Koen66 het volgende:
alle vrijgezelle mannen zijn er stil van
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, die laten mij het werk doen.
Dankjequote:
quote:
Geen bezwaar, maar zou er niet mee trouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je bezwaar tegen een man die geen koffie drinkt maar wel thee?
Ik vind het erg tof van je dat je mijn wingman speelt vanavond!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
mijne misschien ook, maar als ik geluk heb nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... om 7:30 loopt de wekker weer af.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het erg tof van je dat je mijn wingman speelt vanavond!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Geen bezwaar, maar zou er niet mee trouwen
mijne loopt niet af morgen maar ik vermoed dat vrouwlief om 7:30 voor wekker speeltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne misschien ook, maar als ik geluk heb niet
Ik niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het erg tof van je dat je mijn wingman speelt vanavond!
Maar.. dit is een koffietopicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Behalve die koffie dan...
Jeejquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef MPG het volgende:
[..]
22![]()
vrijgezel![]()
brunette![]()
bruine ogen![]()
Koffie![]()
Goedgekeurd![]()
bij mij is het zoonliefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne loopt niet af morgen maar ik vermoed dat vrouwlief om 7:30 voor wekker speelt
Geef je er dan ook een klap op om haar uit te zetten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne loopt niet af morgen maar ik vermoed dat vrouwlief om 7:30 voor wekker speelt
Dat hoeft ook niet meteenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Maraca het volgende:
Geen bezwaar, maar zou er niet mee trouwen
Maar wel andere boefjesdingen zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet roken, ben je helemaaaaal gek geworden
Dat weet ik maar ik lust geen koffie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. dit is een koffietopic
[..]
Mijn vent moet ook net zo gek zijn op koffie als ikquote:
die van ons zijn getraind, als wij nog niet wakker zijn blijven ze of in bed of gaan beneden spelenquote:
Get in linequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niets waar jij verder iets over hoeft te weten, schattepatatjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wel andere boefjesdingen zeker...
Ik kan wel koffie zettenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn vent moet ook net zo gek zijn op koffie als ikMijn ex was een theedrinker en dat is toch.. anders.
Alle varianten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik lust geen koffie.
ik drink erg veel koffie op een dag, zeker op m'n werkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn vent moet ook net zo gek zijn op koffie als ikMijn ex was een theedrinker en dat is toch.. anders.
Is het ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, kijk.. dat schiet niet op héquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik drink erg veel koffie op een dag, zeker op m'n werk
mja niet vrijgezel he
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je ziek bent, drink je thee
Thee met rumquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Want koffie![]()
![]()
![]()
En als je ziek bent, drink je thee
Hoe gek op koffie is 'net zo gek op koffie als ik'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verschil moet er zijnquote:
En ik ben weer vrijgezel, maar drink geen koffie.quote:
Jij bent niet te evenarenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe gek op koffie is 'net zo gek op koffie als ik'?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets waar jij verder iets over hoeft te weten, schattepatatje
Ik kan me misschien wel een beetje inhouden... Om te matchenquote:
Heel erg gekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer komt je bordje in je avatar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan me misschien wel een beetje inhouden... Om te matchen...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heel erg gekZeg maar niet alleen koffieautomatenprut drinken op het werk, maar ook vaste klant zijn bij DE en CC. En natuurlijk thuis over apparaten beschikken die koffie kunnen zetten van gewone filterkoffie tot een latte macchiato
![]()
Ik heb een waterkokerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heel erg gekZeg maar niet alleen koffieautomatenprut drinken op het werk, maar ook vaste klant zijn bij DE, SB en CC. En natuurlijk thuis over apparaten beschikken die koffie kunnen zetten van gewone filterkoffie tot een latte macchiato
![]()
ik denk dat als we echt moetern strijden dat we nog wel even koffie aan het drinken zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog even vragen of ze uit Friesland komtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Heb ik nu mijn droomvrouw gevonden![]()
![]()
?
Wel potver, heb jij mijn wingman KTP gejat nu?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Heb ik nu mijn droomvrouw gevonden![]()
![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |