quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, graag![]()
Openbaar forum ftw
Helemaal goed, vanaf nu hebben jullie mijn meningquote:
quote:Ik ben het helemaal met KG eens
soms moet je dingen blijven herhalenquote:
Regel jij 'spul'?quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:11 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
[..]
Helemaal goed, vanaf nu hebben jullie mijn mening
Is heel makkelijk hoor; elke keer dat ik iets post quote je me en zet je eronder:
[..]
Ten eerste is niemand ooit alleen maar gelukkig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als je altijd gelukkig bent dan weet je dat toch niet? Als je ook ongeluk gehad hebt besef je het volgens mij meer als je een gelukkig moment hebt.
het zijn vaak kleine onverwachte dingen die je heel gelukkig makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ten eerste is niemand ooit alleen maar gelukkig.
Ten tweede word ik al gelukkig van een voorbijvliegende vlinder. Ook als ik op mijn allergelukkigst ben.
Nee, dat klopt. Gelukkig is ook geen langdurende state of mind. Ik word gelukkig van de eerste warme dag of van een leuk optreden van een bandje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ten eerste is niemand ooit alleen maar gelukkig.
Ten tweede word ik al gelukkig van een voorbijvliegende vlinder. Ook als ik op mijn allergelukkigst ben.
Koen, het gaat niet door.quote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Koen, het gaat niet door.
KG, sigaren wel ok?
Hou dat vastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Gelukkig is ook geen langdurende state of mind. Ik word gelukkig van de eerste warme dag of van een leuk optreden van een bandje.
maar je mag toch zowiezo al niet BINNEN roken neem ik aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef MPG het volgende:
[..]
KG, sigaren wel ok?
Jij hoeft ze toch niet te roken? Of wou je in mijn bed belandenquote:
Als buiten en goede whiskyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef MPG het volgende:
[..]
KG, sigaren wel ok?
hmmmmhmmm ik vond het wel lief klinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Dat is een vies spelletje met spekjes.
Rookruimtequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je mag toch zowiezo al niet BINNEN roken neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |