Ach ja, en zonder dieptepunten zijn de hoogtepunten ook minder hoogtepuntquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ja, dat is de kracht van een forum, hè? Als we allemaal dezelfde mening hadden kon het wel opgedoekt.
jij bent scherp vannachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, en zonder dieptepunten zijn de hoogtepunten ook minder hoogtepunt
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar val ik alleen maar van in slaap.
DAN ben ik saai ja
Ja, graagquote:
Maar dat is met alles zo. Als je in je leven geen ongeluk kent zul je ook geen geluk kennen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, en zonder dieptepunten zijn de hoogtepunten ook minder hoogtepunt
Dat heb je soms. Vanmiddag had ik het ook al weer iets teveel over mezelf.quote:
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je maar hard genoeg hoest lukt dat best
Dat ben ik niet met je eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar dat is met alles zo. Als je in je leven geen ongeluk kent zul je ook geen geluk kennen.
2x zelfsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik niet meer je eens
Als je altijd gelukkig bent dan weet je dat toch niet? Als je ook ongeluk gehad hebt besef je het volgens mij meer als je een gelukkig moment hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat ben ik niet meer je eens
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, graag![]()
Openbaar forum ftw
Helemaal goed, vanaf nu hebben jullie mijn meningquote:
quote:Ik ben het helemaal met KG eens
soms moet je dingen blijven herhalenquote:
Regel jij 'spul'?quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:11 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
[..]
Helemaal goed, vanaf nu hebben jullie mijn mening
Is heel makkelijk hoor; elke keer dat ik iets post quote je me en zet je eronder:
[..]
Ten eerste is niemand ooit alleen maar gelukkig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als je altijd gelukkig bent dan weet je dat toch niet? Als je ook ongeluk gehad hebt besef je het volgens mij meer als je een gelukkig moment hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |