We missen nog 2 wedstrijd-topics idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Creeg het volgende:
Tegen wie moeten Twente en PSV nou dan?
Twente - Zenit sint petersburgquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Creeg het volgende:
Tegen wie moeten Twente en PSV nou dan?
Ik geloof dat PSV tegen Zenit moet. Twente weet ik niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
We missen nog 2 wedstrijd-topics idd.
http://nos.nl/artikel/221378-en-nu-rangers-spartak-en-zenit.htmlquote:
quote:Alle drie de Nederlandse clubs beginnen de ontmoeting op 10 maart thuis. De returns zijn 17 maart.
Voor de thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:55 schreef msnk het volgende:
[..]
No way dat ik naar Rusland ga.......... Tenzij als groep heel misschien
Aan de andere kant kun je beter eerst thuis met 0-0 gelijk spelen en dat Spartak dan op 1-0 komt thuis, in plaats van dat Ajax uit met 0-0 speelt en Spartak in de Arena op 0-1 komt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef hannoes het volgende:
Eerst thuis helaas! Spartak huurt het Luzhniki stadion voor de thuiswedstrijden, capaciteit 78.000 man.
Onder Koeman speelden we nog wel eens een 0-0 wedstrijd maar daarna heb ik die uitslag nog maar zelden meegemaakt bij Ajax.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je beter eerst thuis met 0-0 gelijk spelen en dat Spartak dan op 1-0 komt thuis, in plaats van dat Ajax uit met 0-0 speelt en Spartak in de Arena op 0-1 komt...
Hopelijk wel ja, en áls we doorgaan, hoop ik dat we Liverpool loten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk het ook.![]()
Kwartfinale here we come.
Werd wel tijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:11 schreef Platina het volgende:
Ga vanavond kijken, eerste wedstrijd ooit die ik van Ajax ga zien
Hmmm mochten ze verliezen wil ik dat je nooit meer gaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:11 schreef Platina het volgende:
Ga vanavond kijken, eerste wedstrijd ooit die ik van Ajax ga zien
quote:De Boer spaart niemand bij Ajax
AMSTERDAM - Ajax trapt vanavond in de Amsterdam ArenA om 21.05 uur af voor het Europa League-duel met Spartak Moskou (achtste finales). "Het is voor mij geen optie om spelers te sparen. Spelen tegen dit soort teams is voor de jongens een fantastische ervaring, waardoor ze betere voetballers worden", liet trainer Frank de Boer geen twijfel bestaan over het belang van de wedstrijd.
Hoewel Ajax nog op drie fronten (competitie, beker en Europa League, red) strijdt, is dat nog steeds de voornaamste doelstelling van De Boer: als elftal vooruitgang boeken. "We maken stappen, aldus de coach die Ajax in de vijftien officiële duels onder zijn leiding elf keer de nul zag houden. Dat is een prestatie van het hele team. Verdedigen begint voorin. Er is geen tijd voor rouwmomenten na balverlies, maar de spelers moeten gelijk omschakelen. En daar hamer ik op."
Volgens De Boer moet de tegenstander altijd en overal druk voelen. "Als je ziet wat Miralem Sulejmani en Lorenzo Ebecilio daarin voor progressie hebben gemaakt: dat ontlast het middenveld en de verdediging enorm. Daar begint het mee, de bereidheid om elkaar te helpen, aldus De Boer.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Enoh, Eriksen; Sulejmani, De Jong, Ebecilio.
Haha, dat zal dan wel een eind worden iedere keer vanuit Limboland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmmm mochten ze verliezen wil ik dat je nooit meer gaat
En als ze winnen ga je vanaf nu elke keer.
Het schijnt dat er deze keer een paar Limbabwanen tussen zitten, verder redelijk normaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef Platina het volgende:
[..]
Haha, dat zal dan wel een eind worden iedere keer vanuit Limboland.
Ik heb volgens mij kaarten voor vak 023. Zit daar een beetje normaal volk?
hehe ;Pquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het schijnt dat er deze keer een paar Limbabwanen tussen zitten, verder redelijk normaal.
Blind leid af en toe aan het sydroom wat Anita ook opbrak. Het zo graag willen aanvallen dat hij af en toe zijn directe tegenstander totaal over het hoofd ziet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:42 schreef ValHallen het volgende:
Enoh niet in de basis a.u.b. Zie liever Anita.
Verder is de zwakke plek van dit Ajax de linkerkant. Ebecillio is wisselvallig, maar dat is logisch. Buitenspelers zijn bij uitstek wisselvallige spelers en hij is bovendien nog jong. Blind is wmb een groter probleem, die jongen komt echt tekort voor het niveau dat Ajax probeert na te streven.
Het schijnt bovendien erg populair te zijn Blind af te schrijven terwijl die jongen het gewoon uitstekend doet voor een jonge gast die net een paar wedstrijden in het eerste van de AFC heeft gespeeld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind leid af en toe aan het sydroom wat Anita ook opbrak. Het zo graag willen aanvallen dat hij af en toe zijn directe tegenstander totaal over het hoofd ziet.
Eens en dat zijn fouten die je als jeugdige speler maakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind leid af en toe aan het sydroom wat Anita ook opbrak. Het zo graag willen aanvallen dat hij af en toe zijn directe tegenstander totaal over het hoofd ziet.
Ajax kan van ieder team winnenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt heel lastig maar het moet kunnen. Denk wel dat dat ze de basis voor het doorgaan naar de volgende ronde thuis moeten leggen.
Ik al voor een 0-0quote:
Mwoah, ik heb Blind nooit goed genoeg gevonden, ook vorig jaar bij Groningen niet. En vergelijkbaar met vd Wiel vind ik hem al helemaal niet, meer met een Anita en die was ook niet goed genoeg voor de linksback positie. Blind is van nature een (verdedigende) middenvelder en dat zie je aan alles af.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Het schijnt bovendien erg populair te zijn Blind af te schrijven terwijl die jongen het gewoon uitstekend doet voor een jonge gast die net een paar wedstrijden in het eerste van de AFC heeft gespeeld.
Blind doet zijn werk naar behoren, in verdedigend opzicht kan en moet hij zich nog verder ontwikkelen maar hij is uitstekend in staat mee te voetballen en past uitstekend binnen het ajax systeem. Van der Wiel (die ontzettend vergelijkbaar is met blind) kreeg in het verleden overigens dezelfde bagger over zich heen dus wat dat betreft geen verrassing.
Belachelijk en onbegrijpelijk dat de wedstrijd van vanavond nog niet uitverkocht is trouwens.
Okéquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Yes, ik ben er.
Van 16.30 tot 20.00 cursus
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef jepperdeprep het volgende:
JAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAA DIT WORD EEN DIJK VAN EEN WEDSTRIJD!!
AJAX WINT MET 4-0! HOPPAAA!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat maffiaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom vrezen sommige toch zo voor Spartak Moskou?
Iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef krapula het volgende:
Die lui houden van hoge getallen qua rugnummers.
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
En gelijk kappen met die streams, dat gezever de ganse tijd, bah.
Ja en? Niet hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Was een officiele en legale stream
Die tackle is toch gevaarlijker denk ik:')quote:
Heeft ook met de tegenstander te makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Wat is echt voetbal toch heerlijk na die wedstrijd van net.
Als Rutten normaal wisselt niet ..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Heeft ook met de tegenstander te maken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Rutten normaal wisselt niet ..
Als je tegen zo'n verdedigende ploeg wilt imponeren heb je 1. Erg technische spelers nodig die hun mannetje voorbij kunnen spelen en zo een gevaarlijke situatie creeeren. 2. Een erg hoge balsnelheid hanteren 3. Veel meer pressie vanuit de verdediging. Stonden zowat 2-3 man op de enige spits, wat echt niet kan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Rutten normaal wisselt niet ..
Of je haalt één van je verdedigende middenvelders eruit, zoals Engelaar en Hutchinson .. Maar Rutten durft niet zoveel, dat heeft hij al een aantal wedstrijden laten zien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je tegen zo'n verdedigende ploeg wilt imponeren heb je 1. Erg technische spelers nodig die hun mannetje voorbij kunnen spelen en zo een gevaarlijke situatie creeeren. 2. Een erg hoge balsnelheid hanteren 3. Veel meer pressie vanuit de verdediging. Stonden zowat 2-3 man op de enige spits, wat echt niet kan.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of je haalt één van je verdedigende middenvelders eruit, zoals Engelaar en Hutchinson .. Maar Rutten durft niet zoveel, dat heeft hij al een aantal wedstrijden laten zien.
Geen PSV meer, Genieten van Ajax nu.
Had PSV ook, maar je moet de kansen afmaken.quote:
Ja leuk. Dit is het Ajax - Spartak Moskou live topic, laten we het daar bij houden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Oranos het volgende:
[..]
Idd de spelers van Ajax gaan niet om de haverklap liggen en zeuren niet om kaarten
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Demy zei iets over de kont van de tegenstander
Een staaf van zeg 15cm meesmokkelen, daar zijn manieren voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, hoe smokkel je zo'n bom als die van net het stadium in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Een staaf van zeg 15cm meesmokkelen, daar zijn manieren voor.Noo, gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In je schoen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, hoe smokkel je zo'n bom als die van net het stadium in?
Ik denk deze jongen: http://www.hoekschewaard.(...)komen_bij_ongeval.hwquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef Temlin het volgende:
Het is voor een overleden supporter uit vak410 maar of dat vuurwerk er nou bij hoort weet ik niet.
Dit is nog altijd een neutraal topic en geen ajax topic, dat kritiek op ajax supporters nou jou raakt betekent niet dat het getroll isquote:
die vangt niet maar stompt steeds.quote:
En dat staan wij niet toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat gebeurt in elk voetbal topic.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Typisch het volgende:
18e minuut een actie voor de onlangs overleden Jelle van vak 410.
Haten op Ajax en op PSV in dit topic is trollen, klaar. Mocht je het daar niet mee eens zijn, ga klagen in FB.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:28 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dit is nog altijd een neutraal topic en geen ajax topic, dat kritiek op ajax supporters nou jou raakt betekent niet dat het getroll is
In hun eigen PSVtopic.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:28 schreef Class het volgende:
[..]
PSV fans moeten toch ergens die frustratie kwijt?
Daar hebben ze ONZ voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:28 schreef Class het volgende:
[..]
PSV fans moeten toch ergens die frustratie kwijt?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is het nu ook zo dat een uit doelpunt voor de Russen als 2 doelpunten telt ?
Want dat was bij Ajax toch niet toen ze de vorige ronde 0-4 wonnen in Belgie van Anderlecht?
Het is geen ajax topic hoor. Iedereen mag zijn mening neem ik aan toch geven over hetgeen wat hier gebeurt? Of dat nou over ''amsterdams tuig'' of barcelona voetbal gaat moet niet uitmaken.quote:
eens stompt die keeper de bal naar een Ajax speler die vrij staatquote:
beidenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Hadden we Spartak nou overschat, of is Ajax gewoon heel goed bezig?
Ik had meer van Spartak verwacht ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Hadden we Spartak nou overschat, of is Ajax gewoon heel goed bezig?
Zijn er al 90min gespeeld?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had meer van Spartak verwacht ook.
Gaafquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lorenzo Ebicilio heeft bij mij in het team gezeten, bij Hollandia nog
En ja dat hij nog zo ver komt zeg. Alleen denk ik dat hij nooit in Spanje of Italie aan de bak komt met zo'n gezondheid.quote:Echt tof om te zien dat hij het zo ver geschopt heeft ondanks zijn medische verleden
Jep, Eenoog haalt alleen maar het tempo uit de wedstrijd omdat hij het overzicht niet heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Positiespel van Anita is erg goed, vergeleken Enoh en LindgrenGoed gezien van Frankie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenoog H@H@
Niet happen johquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kan zelf op de klok kijken nietwaar?
Hij speelt nu met zo'n bypass of pacemaker of hoe dat ook heet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Gaaf
[..]
En ja dat hij nog zo ver komt zeg. Alleen denk ik dat hij nooit in Spanje of Italie aan de bak komt met zo'n gezondheid.
Verander alleen de naam dan, want verder was het gewoon een inhoudelijke reactie. Anderen die hem zo noemden krijgen ook geen strafquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
-edit- noem hem maar gewoon bij z'n naam, hoe kinderachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
In onderstaande spoiler staan tussenstanden! Dus, Pas op!goedzo zo moet het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echtquote:
wtf. Ik neem aan dat je alcohol bedoelt en niet veel melk hequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij speelt nu met zo'n bypass of pacemaker of hoe dat ook heet.
Maar hij woont nog steeds bij mij in Hoorn, het schijnt dat hij vet veel zuipt in het weekend
Alcohol inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef wdn het volgende:
[..]
wtf. Ik neem aan dat je alcohol bedoelt en niet veel melk he
Domquote:
Ik zeg: straftraining!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd is een volley nou zo moeilijk???
Truequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als Ajax altijd zo zou spelen in de Eredivisie zouden ze aan kop staan.....
QFT.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als ze de resterende wedstrijden zo spelen, dan komt het ook goed ..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
I see what you did there...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Echt wel. Maar ik wil toch echt wel eens een goaltje voor Ajaxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |