Ik had meer van Spartak verwacht ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Hadden we Spartak nou overschat, of is Ajax gewoon heel goed bezig?
Zijn er al 90min gespeeld?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had meer van Spartak verwacht ook.
Gaafquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lorenzo Ebicilio heeft bij mij in het team gezeten, bij Hollandia nog
En ja dat hij nog zo ver komt zeg. Alleen denk ik dat hij nooit in Spanje of Italie aan de bak komt met zo'n gezondheid.quote:Echt tof om te zien dat hij het zo ver geschopt heeft ondanks zijn medische verleden
Jep, Eenoog haalt alleen maar het tempo uit de wedstrijd omdat hij het overzicht niet heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Positiespel van Anita is erg goed, vergeleken Enoh en LindgrenGoed gezien van Frankie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenoog H@H@
Niet happen johquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kan zelf op de klok kijken nietwaar?
Hij speelt nu met zo'n bypass of pacemaker of hoe dat ook heet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Gaaf
[..]
En ja dat hij nog zo ver komt zeg. Alleen denk ik dat hij nooit in Spanje of Italie aan de bak komt met zo'n gezondheid.
Verander alleen de naam dan, want verder was het gewoon een inhoudelijke reactie. Anderen die hem zo noemden krijgen ook geen strafquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
-edit- noem hem maar gewoon bij z'n naam, hoe kinderachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |