Als ie zich maar niet tegen de menselijke bemanning keertquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit is Robonaut 2, schijnt van alles te kunnen.
[ afbeelding ]
Hij is goed met vrouwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ie zich maar niet tegen de menselijke bemanning keert
Een link naar Heavens Above (als de site het dan weer doet) wanneer de stack te zien is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef raistlin6 het volgende:
Nog suggesties voor de openingspost?
En het kan handen schudden. Dat kunnen veel mensen in dit land nog niet eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij is goed met vrouwen
[ afbeelding ]
Naar mijn idee is het al een goede openingspost, weet ook niet wat je er aan toe moet/kan toevoegen. Ik ben iig tevredenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef raistlin6 het volgende:
Hey doe eens feedbacken, is de openingspost goed genoeg voor een reeks nu?
Youtube link van de lancering als die beschikbaar isquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef raistlin6 het volgende:
Hey doe eens feedbacken, is de openingspost goed genoeg voor een reeks nu?
Het filmpje zelfs. Dan mag wel 1 van jullie me er even op attenderen in dit topic als die online komt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Youtube link van de lancering als die beschikbaar is
die vrouwquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij is goed met vrouwen
[ afbeelding ]
Lijkt mij een goede versie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:41 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Het filmpje zelfs. Dan mag wel 1 van jullie me er even op attenderen in dit topic als die online komt.
Het andere topic waar je naar linkt is zeg maar vol. Dit is deel 2, met bijgewerkte openingspost.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef MaxMark het volgende:
Ik dacht al, wat zijn hier weinig mensen geļnteresseerd
Andere topic was een stukje eerder, btw
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef Lallend het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede versie.
Als je een kortere wilt met een korter stukje voorafgaand aan de launch:
..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef JamFlava het volgende:
[..]
En het kan handen schudden. Dat kunnen veel mensen in dit land nog niet eens.
Verkeerde link, deze dus:quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Het andere topic waar je naar linkt is zeg maar vol. Dit is deel 2, met bijgewerkte openingspost.
Hey inderdaad. Ik was al aan t zoeken vanmiddag. Maar goed deze dan nu dus maar lijkt me.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Verkeerde link, deze dus:
Space Shuttlemissie STS-133 met Discovery voor de laatste keer
daar bespreken ze de launch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef raistlin6 het volgende:
Wat gebeurt er op zo'n post launch conference die eraan zit te komen?
Ja oké zo veel was wel duidelijk, maar zal dus gewoon een samenvatting zijn van deel 1 van dit topic denk ik.quote:
Je wens is verhoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef Lallend het volgende:
Hopelijk bespreken ze het incident van de externe fuel tank...
Haha ja maar ze doen er wel erg licht over terwijl we de foto's, gemaakt vanuit het ISS met die speciale manoeuvre, nog af moeten wachten..quote:
Ja idd, het lijkt echt alsof het geen probleem voor ze is. Ik geloof ze op zich wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Lallend het volgende:
[..]
Haha ja maar ze doen er wel erg licht over terwijl we de foto's, gemaakt vanuit het ISS met die speciale manoeuvre, nog af moeten wachten..
Even niet gevolgd. Ging dat over het range screen probleem op T-5?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef Lallend het volgende:
Haha dat was wel een hele krappe marge
Ja een marge van 1 a 2 secondenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Even niet gevolgd. Ging dat over het range screen probleem op T-5?
Op 12 seconden window of opportunity time hervatten ze de aftelling, 12 seconden dus, maar was ook echt fucking spannend, zat echt zo van shit shit shit YES !!!quote:
Hier hebben ze het over een omrekening voor hun van maar 1 a 2 seconden. Geen idee waarom, zat ondertussen ook een andere live feed van iets anders te kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:23 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Op 12 seconden window of opportunity time hervatten ze de aftelling, 12 seconden dus, maar was ook echt fucking spannend, zat echt zo van shit shit shit YES !!!
Sowieso was het spannend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef Lallend het volgende:
[..]
Hier hebben ze het over een omrekening voor hun van maar 1 a 2 seconden. Geen idee waarom, zat ondertussen ook een andere live feed van iets anders te kijken
Ha, heb er moeite voor gedaan om het mooi te koppelen vanaf de NASA press kit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:38 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
Zo zeg kijk eens aan.Het hele vluchtschema staat er op...
Begin het ook een klein beetje te worden inderdaad, is wel heel extreem positief allemaal. Maar goed, we zullen er de komende dagen zoals liftoff 123 al zei wel achter komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef Lallend het volgende:
Ze wuiven echt al het "kritiek" weg als normaal en eenvoudige veelgebruikte oplossingen en hebben echt een perfecte opmerking overal op... Ik blijf sceptisch
@12:40 zie je het schuim van de tank afkomen en tegen de shuttle aanslaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef Lallend het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede versie.
Als je een kortere wilt met een korter stukje voorafgaand aan de launch:
quote:On-board TV cameras showed some pieces of foam insulation breaking off the external fuel tank four minutes into the flight, but shouldn't pose any safety concerns because it was late enough after liftoff.
Read more: http://www.timesunion.com(...)38.php#ixzz1EvJc9TD6
Waarom sceptisch? Die lui hebben echt voor alles een procedure. Het is echt niet zo dat ze de veiligheid zomaar in gevaar brengenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef Lallend het volgende:
Ze wuiven echt al het "kritiek" weg als normaal en eenvoudige veelgebruikte oplossingen en hebben echt een perfecte opmerking overal op... Ik blijf sceptisch
Sceptisch of de schade wel zo klein of niet aanwezig is zoals ze nu overduidelijk verwachten. Weet ook heus wel dat ze geleerd hebben van Columbia.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom sceptisch? Die lui hebben echt voor alles een procedure. Het is echt niet zo dat ze de veiligheid zomaar in gevaar brengen
Sterker nog. We zijn sinds 1972 niet verder dan 500 km van het aardoppervlak weggeweest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:21 schreef remlof het volgende:
Ik had verwacht dat die dingen vervangen zouden worden door iets dat op z'n minst op eigen kracht naar de Maan kon vliegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |