Douchen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, wat homo's doen onder een douche... iets met zeep laten vallen enzo?
NEEHEE!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wat denkt hij dan te zien?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nou, als Servio de kans zou krijgen denk ik dat...
Waarom zie ik nu na het douchen met servio, guido in een hoekje zitten een kussen vast te houden en dan te zingen All By Myself?quote:
Walgelijk iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo eentje die zichzelf een 'mensenmens' vindt.
Dat gevoel is heel herkenbaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef Stranger het volgende:
Zodra Alex aan woord is ram ik altijd meteen op mijn muteknop
Je wilt het echt weten he, aardbeitje........nou kom er maar in homoscene, leg het hier maar even uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wat denkt hij dan te zien?
oooh!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja weet ik veel misschien heeft iedereen die in die scene zit en bingokoningin twee bingoballen op zijn kont getattooeerd ofzo.
Een zeverzakquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Servio mag Alex niet, hij moet hem niet Wie is Servio om dit zo uit te spreken?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Day het volgende:
Goh, servio heeft wel een minder grote bek nu karim erbij zit.
vind ik niet... hij blijft bij zijn standpunt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Day het volgende:
Goh, servio heeft wel een minder grote bek nu karim erbij zit.
Servio ziet zichzelf als leider van de bewoners. Hij sprak dat zelfs even letterlijk zo uit vannacht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Servio mag Alex niet, hij moet hem niet Wie is Servio om dit zo uit te spreken?
De koning van het kaasimperium seveert de ridder af!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind servio helemaal niet meer leuk
Ik was Servio vannacht al beu, trutquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
oooh!je valt Servio af!
Ik dacht dat die hele homosuele sekte elkaar gewoon dekten
Alex is aan het crisis managen hij heeft nog drie dagen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef jugler het volgende:
Wat een zuurpruim is die Servio. Alex zegt 'ik wil er wel aanwerken maar geef me een kans en ga niet de hele tijd negatief doen tegen me voor nu' en Servio: 'ahn-ahn-ahn biatch'
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef md89 het volgende:
En t gaat weer over de kaas en het douchen
Ja hij legt het alleen netter uit..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Gertje050 het volgende:
[..]
vind ik niet... hij blijft bij zijn standpunt...
Ja maar ik wilde toch nog even aan mijn homograppen quota komen en wilde het woordje dekken nog even roepenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik was Servio vannacht al beu, trut.
Hij had afgelopen nacht en in zijn gesprekken met Sofia een veel grotere smoel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Gertje050 het volgende:
[..]
vind ik niet... hij blijft bij zijn standpunt...
Nee de vrouwen zijn gek (lees: trappen) in Servio dus die nomineren hem niet. Als de mannen op de mannen zouden mogen stemmen zou het anders zijn...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Kan Servio niet genomineerd worden
alex ging toch ook gelijk naar anderen toe zielig doen? roddelen hoort in zon huis.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio roddelt niet.
Heus niet.
Heus echt waar niet.
( en wij hier op FOK zijn hartstikke gek)
Alex neemt teveel kaas op zijn brood en neemt te lang een douche.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Ireth het volgende:
Wat is er nou met de kaas van Servio?? (Wil ik dit wel vragen??)
Ik snap het namelijk echt niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je wilt het echt weten he, aardbeitje........nou kom er maar in homoscene, leg het hier maar even uit.
(gaat ik effe plasje doen)
Hij stookt net zo erg als Joanna!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Noelle06 het volgende:
Servioben echt klaar met die gozer.
Hij stookt niet op zegt hij
Ericquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Servio:
"Nee hoor, ik stook de boel niet op..."
"Nee hoor, ik slaap helemaal niet slecht door jou..."
DIE GING METEEN naar lauraquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
alex ging toch ook gelijk naar anderen toe zielig doen? roddelen hoort in zon huis.
Eens. Sluw.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij stookt net zo erg als Joanna!
Servio en Joanna zijn de Mean Girls van SS.
Ja, maar zeg dan niet dat je niet roddelt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
alex ging toch ook gelijk naar anderen toe zielig doen? roddelen hoort in zon huis.
Dat is vergaderen....quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar zeg dan niet dat je niet roddelt...
En ik ging er expres niet op in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde toch nog even aan mijn homograppen quota komen en wilde het woordje dekken nog even roepen
We vragen een missie aan, Guido en Servio moeten samen douchen......speciaal voor jouw. Ik bel meteen even.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap het namelijk echt niet.Moet ik dan denken aan een uitgerekte anus, of aan een Servio die hem even wil neuken of zich wil laten neuken.
Om maar even 'duidelijkheid te krijgen'.
Ken je hem?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Servio:
"Nee hoor, ik stook de boel niet op..."
"Nee hoor, ik slaap helemaal niet slecht door jou..."
Haha! Beaver heeft twee bingoballen op zijn reet!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja weet ik veel misschien heeft iedereen die in die scene zit en bingokoningin twee bingoballen op zijn kont getattooeerd ofzo.
tsja niet iedereen is eerlijk hèquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
nee nog 1 , iets met bingoballenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik ging er expres niet op in.
Heb je nu je quota gehaald? Issut nu klaar?.
Jeujquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
We vragen een missie aan, Guido en Servio moeten samen douchen......speciaal voor jouw. Ik bel meteen even.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
We vragen een missie aan, Guido en Servio moeten samen douchen......speciaal voor jouw. Ik bel meteen even.
Zoiets geloof ik....quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp.... Servio is boos op Alex omdat hij te veel kaas eet
het is meer dat servio alex gewoon niet mag en alex vat dat nogal verkeerd op en gaat zich daar heel kut door voelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp.... Servio is boos op Alex omdat hij kaas eet
Ik hou er ook van, het kan nog wel wel valser.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef marky het volgende:
Heerlijk valse nichten opmerkingen van Servio
Windy Mills is een fantastisch bingokoningin!quote:
Hij is volgens mij de definitie van een valse nicht inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef marky het volgende:
Heerlijk valse nichten opmerkingen van Servio
Eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Stranger het volgende:
Eigenlijk vind ik van de mannen alleen Guido en Philip niet vervelend.
DAT WAS MIJN GEHEIM KUT!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Haha! Beaver heeft twee bingoballen op zijn reet!
Ik kijk het niet zo heel fanatiek, had het toevallig gisteren met dat feest de hele avond opstaan.. maar heb Joanna eigenlijk alleen verrassend aardig/chill zien doen.. Stookt zij echt zo erg? Dit is nou al de zoveelste keer dat ik er iets over lees..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij stookt net zo erg als Joanna!
Servio en Joanna zijn de Mean Girls van SS.
Haha dat was zo leuk aan de eerste clash tussen Gerard en Joannaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neehee, Alex eet Servio zijn kaas op onder de douche als Servio slaapt en droomt over zeepjes en Guidoquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp.... Servio is boos op Alex omdat hij kaas eet
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gerard is ook niet vervelend. (wel fanatiek)
Eens.
Ook Gerard kan ik steeds meer waarderen eigenlijk.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef MissJ.24 het volgende:
De ridder en de travo.....spectaculaire televisie.................
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Neehee, Alex eet Servio zijn kaas op onder de douche als Servio slaapt en droomt over zeepjes en Guido
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Neehee, Alex eet Servio zijn kaas op onder de douche als Servio slaapt en droomt over zeepjes en Guido
Wat heb ik gelachen vanavond tijdens die live-uitzending!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens.
Ook Gerard kan ik steeds meer waarderen eigenlijk.
Met personen die relnicht zijn en je gelijk compleet afwijzen moet je niet oprecht zijn maar terugpakken met hun eigen taktiekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
Vindt Alex opracht hierin en jammer dat die relnicht Alex niet laat uitspreken.
en dan zeggen oprecht te zijn die Servio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |