vind ik niet... hij blijft bij zijn standpunt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Day het volgende:
Goh, servio heeft wel een minder grote bek nu karim erbij zit.
Servio ziet zichzelf als leider van de bewoners. Hij sprak dat zelfs even letterlijk zo uit vannacht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Servio mag Alex niet, hij moet hem niet Wie is Servio om dit zo uit te spreken?
De koning van het kaasimperium seveert de ridder af!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind servio helemaal niet meer leuk
Ik was Servio vannacht al beu, trutquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
oooh!je valt Servio af!
Ik dacht dat die hele homosuele sekte elkaar gewoon dekten
Alex is aan het crisis managen hij heeft nog drie dagen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef jugler het volgende:
Wat een zuurpruim is die Servio. Alex zegt 'ik wil er wel aanwerken maar geef me een kans en ga niet de hele tijd negatief doen tegen me voor nu' en Servio: 'ahn-ahn-ahn biatch'
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef md89 het volgende:
En t gaat weer over de kaas en het douchen
Ja hij legt het alleen netter uit..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Gertje050 het volgende:
[..]
vind ik niet... hij blijft bij zijn standpunt...
Ja maar ik wilde toch nog even aan mijn homograppen quota komen en wilde het woordje dekken nog even roepenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik was Servio vannacht al beu, trut.
Hij had afgelopen nacht en in zijn gesprekken met Sofia een veel grotere smoel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Gertje050 het volgende:
[..]
vind ik niet... hij blijft bij zijn standpunt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |