Zoiets geloof ik....quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp.... Servio is boos op Alex omdat hij te veel kaas eet
het is meer dat servio alex gewoon niet mag en alex vat dat nogal verkeerd op en gaat zich daar heel kut door voelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp.... Servio is boos op Alex omdat hij kaas eet
Ik hou er ook van, het kan nog wel wel valser.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef marky het volgende:
Heerlijk valse nichten opmerkingen van Servio
Windy Mills is een fantastisch bingokoningin!quote:
Hij is volgens mij de definitie van een valse nicht inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef marky het volgende:
Heerlijk valse nichten opmerkingen van Servio
Eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Stranger het volgende:
Eigenlijk vind ik van de mannen alleen Guido en Philip niet vervelend.
DAT WAS MIJN GEHEIM KUT!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Haha! Beaver heeft twee bingoballen op zijn reet!
Ik kijk het niet zo heel fanatiek, had het toevallig gisteren met dat feest de hele avond opstaan.. maar heb Joanna eigenlijk alleen verrassend aardig/chill zien doen.. Stookt zij echt zo erg? Dit is nou al de zoveelste keer dat ik er iets over lees..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij stookt net zo erg als Joanna!
Servio en Joanna zijn de Mean Girls van SS.
Haha dat was zo leuk aan de eerste clash tussen Gerard en Joannaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar zeg dan niet dat je niet roddelt...
Neehee, Alex eet Servio zijn kaas op onder de douche als Servio slaapt en droomt over zeepjes en Guidoquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp.... Servio is boos op Alex omdat hij kaas eet
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gerard is ook niet vervelend. (wel fanatiek)
Eens.
Ook Gerard kan ik steeds meer waarderen eigenlijk.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef MissJ.24 het volgende:
De ridder en de travo.....spectaculaire televisie.................
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Neehee, Alex eet Servio zijn kaas op onder de douche als Servio slaapt en droomt over zeepjes en Guido
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Neehee, Alex eet Servio zijn kaas op onder de douche als Servio slaapt en droomt over zeepjes en Guido
Wat heb ik gelachen vanavond tijdens die live-uitzending!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens.
Ook Gerard kan ik steeds meer waarderen eigenlijk.
Met personen die relnicht zijn en je gelijk compleet afwijzen moet je niet oprecht zijn maar terugpakken met hun eigen taktiekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
Vindt Alex opracht hierin en jammer dat die relnicht Alex niet laat uitspreken.
en dan zeggen oprecht te zijn die Servio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |