Nee de vrouwen zijn gek (lees: trappen) in Servio dus die nomineren hem niet. Als de mannen op de mannen zouden mogen stemmen zou het anders zijn...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Kan Servio niet genomineerd worden
alex ging toch ook gelijk naar anderen toe zielig doen? roddelen hoort in zon huis.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio roddelt niet.
Heus niet.
Heus echt waar niet.
( en wij hier op FOK zijn hartstikke gek)
Alex neemt teveel kaas op zijn brood en neemt te lang een douche.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Ireth het volgende:
Wat is er nou met de kaas van Servio?? (Wil ik dit wel vragen??)
Ik snap het namelijk echt niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je wilt het echt weten he, aardbeitje........nou kom er maar in homoscene, leg het hier maar even uit.
(gaat ik effe plasje doen)
Hij stookt net zo erg als Joanna!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Noelle06 het volgende:
Servioben echt klaar met die gozer.
Hij stookt niet op zegt hij
Ericquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Servio:
"Nee hoor, ik stook de boel niet op..."
"Nee hoor, ik slaap helemaal niet slecht door jou..."
DIE GING METEEN naar lauraquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
alex ging toch ook gelijk naar anderen toe zielig doen? roddelen hoort in zon huis.
Eens. Sluw.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij stookt net zo erg als Joanna!
Servio en Joanna zijn de Mean Girls van SS.
Ja, maar zeg dan niet dat je niet roddelt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
alex ging toch ook gelijk naar anderen toe zielig doen? roddelen hoort in zon huis.
Dat is vergaderen....quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar zeg dan niet dat je niet roddelt...
En ik ging er expres niet op in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde toch nog even aan mijn homograppen quota komen en wilde het woordje dekken nog even roepen
We vragen een missie aan, Guido en Servio moeten samen douchen......speciaal voor jouw. Ik bel meteen even.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap het namelijk echt niet.Moet ik dan denken aan een uitgerekte anus, of aan een Servio die hem even wil neuken of zich wil laten neuken.
Om maar even 'duidelijkheid te krijgen'.
Ken je hem?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Servio:
"Nee hoor, ik stook de boel niet op..."
"Nee hoor, ik slaap helemaal niet slecht door jou..."
Haha! Beaver heeft twee bingoballen op zijn reet!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja weet ik veel misschien heeft iedereen die in die scene zit en bingokoningin twee bingoballen op zijn kont getattooeerd ofzo.
tsja niet iedereen is eerlijk hčquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar zeg dan niet dat je niet roddelt...
nee nog 1 , iets met bingoballenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik ging er expres niet op in.
Heb je nu je quota gehaald? Issut nu klaar?.
Jeujquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
We vragen een missie aan, Guido en Servio moeten samen douchen......speciaal voor jouw. Ik bel meteen even.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
We vragen een missie aan, Guido en Servio moeten samen douchen......speciaal voor jouw. Ik bel meteen even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |