Idd. Gerard vertrouwd niemand dus ook de stem niet dus en terechtquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De stem had tegen Gerard de sanctie moeten vertellen.
Vertel je geheim anders halveer ik je geld.
Ja en SST = Stiekem Samen Toepen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SL = Slavin van Laura
En COS= clossen op stoelen
Ow noes, aan de hand van pappie, hoe rolbevestigend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Mylene het volgende:
Alex wil toch nog een gesprek met Servio. Hij wilt dat Karim erbij is.
Sorry maar ik vind Aafke er niet goed uit zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef NotYou het volgende:
Vrouwen die afgeven op 't uiterlijk van andere vrouwen die er gewoon normaal/goed uitzien.
Maar wel uitstellenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Mylene het volgende:
Alex wil toch nog een gesprek met Servio. Hij wilt dat Karim erbij is.
De regel is dat je moet doen wat de stem zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De stem had tegen Gerard de sanctie moeten vertellen.
Vertel je geheim anders halveer ik je geld.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik wil geen foto's meer van Servio, kappen nou
Secret STory.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Ja en SST = Stiekem Samen Toepen?
nou sorry, ze heeft mega oren hoor, voor de rest niks mis mee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef NotYou het volgende:
Vrouwen die afgeven op 't uiterlijk van andere vrouwen die er gewoon normaal/goed uitzien.
En Sofia de leukste.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind Aafke er niet goed uit zien
Joanne (ook al is ze nep), Laura en Monique vind ik mooie en leuke meiden
Dat Gerard nou een klap van de molen heeft gehad betekent niet dat hij zich niet aan de regels moet houden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Gerard vertrouwd niemand dus ook de stem niet dus en terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |