SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik rekende ergens op vanavond en doordat die telefoon er zo tyfuslang over doet om te updaten kom ik er net pas achter dat het niet doorgaatquote:
Oh das best vervelendquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik rekende ergens op vanavond en doordat die telefoon er zo tyfuslang over doet om te updaten kom ik er net pas achter dat het niet doorgaat
Nee, daar was ik niet voor uitgenodigd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh das best vervelend![]()
Etentje met Peu?
Das helemaal lullig..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, daar was ik niet voor uitgenodigd.
Ik zou nog iemand spreken vanavond en die blijkt inmiddels al te slapen...
Hij realiseert zich vast niet dat ik hem graag wilde sprekenquote:
Ah zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij realiseert zich vast niet dat ik hem graag wilde spreken
Hij moet extreem vroeg op 's morgens dus ik snap ook wel dat hij is gaan slapen
Maar het is wel jammer.
Bohquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah zo
Njah, ik ga nu ook echt m'n bed in, mijn wekker gaat ook om half 4 weer
Zeur, ik sta ook elke dag om 5:30 opquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
BohIk vind kwart voor 7 al te vroeg
Slaap lekker
En nu?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Zeur, ik sta ook elke dag om 5:30 op
Kwart voor 7, dan ben ik al anderhalf uur met werken bezigquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
BohIk vind kwart voor 7 al te vroeg
Slaap lekker
Go Yuki, go Yuki, go Yukiquote:
Dankjewel. Je moet eens weten hoe vreselijk ik dit waardeer.quote:
Daar doe ik het voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef HSG het volgende:
[..]
Dankjewel. Je moet eens weten hoe vreselijk ik dit waardeer.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij realiseert zich vast niet dat ik hem graag wilde spreken
Hij moet extreem vroeg op 's morgens dus ik snap ook wel dat hij is gaan slapen
Maar het is wel jammer.
quote:
Heb ik al gedaan. Maar goed, het heeft verder ook weinig zin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, dat is niet leuk. Je kunt een berichtje sturen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Maar goed, het heeft verder ook weinig zin.
Morgen weer een dag ofzo
laatst deze film gezienquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Denk ook wel dat hij daar blij van wordt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Ik heb nooit last van stekkers van autoradio's.
Mijn fiets.
JB?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan..... wie mag ik in elkaar slaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie er vervelend isquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan..... wie mag ik in elkaar slaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb ik dit nou weer aan verdiend?!quote:
Je bent hier nog. Dus dan reageer je. Alleen daarom.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waar heb ik dit nou weer aan verdiend?!
je bent vervelendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent hier nog. Dus dan reageer je. Alleen daarom.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent vervelend
Oh -Engel- ...
you only have yourself to blamequote:
Hoe gaat het met je autoradiostekkerzoektocht?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
you only have yourself to blame
uitgesteld tot morgen/weekend. Eerst slapen/werken/ventje ophalenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je autoradiostekkerzoektocht?
Jouw weekend?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
uitgesteld tot morgen/weekend. Eerst slapen/werken/ventje ophalen
idemquote:
jupquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw weekend?
Leuke dingen gepland? Ben je trouwens wel eens naar kindertheater geweest met hem? Peuter en ik zijn daar wild van.
wie weetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef L-E het volgende:
Als je ooit eens toevallig in Amsterdam bent met hem (geen idee waarom, maar je weet het niet he) kun je op zaterdag of zondag naar De Toverknol. Kleinschalig theater voor kinderen vanaf 1 tot 4 jaar, waarbij ze zelf mee mogen doen op het toneel. Staan rekken met verkleedkleding en alles, je betaalt 8 euro voor hem en dan krijgen jullie ook nog een glaasje limonade en koekjes.
We hadden toevallig van de week nog over Brussel op het werk... Was niet echt positief.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen liefjes!
Jullie zijn vast heel jaloers dat ik vandaag naar Brussel mag om te werken
Fijne dag poppedopjes!
Nee en ja. Toch maar weer eens in Antwerpen gaan stappenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 06:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nonsens. Die mayonaise van die Belgen is top en dat taaltje is lust opwekkend.
Ging erover dat ze wel een voorbeeld mochten nemen aan Libie, daar hebben ze tenminste een regering.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 06:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nonsens. Die mayonaise van die Belgen is top en dat taaltje is lust opwekkend.
* Godtje kijkt naar buiten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:18 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
Waarom is het weer grijs, is het geen 25 graden, straal de zon niet aan de hemel.... ik snak zo erg naar die zomer.
Dozijn onduidelijke SOA's checkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
[me=Godtje] kijkt naar buiten.
[/me]
25 graden check
Stralende zon check
Grijs? Geen check
Dit. Ik denk dat emigreren wel een echte optie wordt zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:18 schreef Wicked-Game het volgende:
Waarom is het weer grijs, is het geen 25 graden, straal de zon niet aan de hemel.... ik snak zo erg naar die zomer.
Werk is kut. En het is vrijdag hoor, werken is voor de rest van de week!quote:
Ik normaal gesproken ook niet. Nu welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik vind mijn werk niet kut hoor...
ik heb ff niks te doen, dat vind ik wel kutquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik vind mijn werk niet kut hoor...
dat was toch normaal voor jou?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb ff niks te doen, dat vind ik wel kut
daarom vind ik het ook kutquote:
Ik dacht trouwens dat jij tijdelijk onder de pannen wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daarom vind ik het ook kut
Of was het maar kut, dan...
Heb je spuit11 ook weer na 4 paginas...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Wat een knullige taalfout weer in de TT.
Pagina's instellen anno 2011quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je spuit11 ook weer na 4 paginas...
Misschien tot vanavond, ben in Amsterdam
Dat doet fok automatisch voor mij...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pagina's instellen anno 2011.
Ik ook. bij Skunk Anansie.
ben ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij tijdelijk onder de pannen wasmaar ik heb weer eens wat gemist denk ik. Anyway... hoi
Waar in A'dam, ga er vanavond ook even heen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien tot vanavond, ben in Amsterdam
Aah tof manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pagina's instellen anno 2011.
Ik ook. bij Skunk Anansie.
Zeker niet in het begin van de avond nee, geen idee wat we gaan doen na het concertquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat doet fok automatisch voor mij...
Hmm... nee daar ben ik niet. Ray sleept me mee ergens heen, dus we gaan het zien. Maar geen enthousiast weerzien dus vanavond
Geen idee, ik word meegesleept. We gaan als het goed is ergen een bandje kijken maar of dat Sugarfactory, Paradiso, Melkweg, Waterhole, Bourbonstreet of wat anders wordt.. geen flauw idee! Ik kon niet kiezen dus dat wordt voor me gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waar in A'dam, ga er vanavond ook even heen.
Sms maar. Ik gok zo dat ik zeker tot 2 á 3 uur ergens ronddwaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker niet in het begin van de avond nee, geen idee wat we gaan doen na het concert.
Hoera!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:13 schreef Kluts het volgende:
Ja hoi.
Zo ff een paar uurtjes naar werk en dan weekend!
Tof voor je Joe!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben ik ook
Of, nou ja, tijdelijk... Men doet er alles aan om duidelijk te maken dat ze me graag willen houden, ook al mogen ze dat van hogerhand niet zwart op wit zetten.
Heb nu al te horen gekregen dat ze me na de vereiste uren bij de detacheerder zelf in dienst willen nemen.
Genoeg zekerheid voor mij om weer op zoek te gaan naar een eigen huis, voor zover ik dat kan betalen op de vrije markt
Ik zou eigenlijk thuiswerken vandaag, maar dat kan helaas niet.quote:
Hopen dat ze je niet langer vasthouden op kantoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk thuiswerken vandaag, maar dat kan helaas niet.
Maar hell, ik hoef maar 3 uurtjes werk op kantoor te doen, van het weekend nog wat thuis, maar dat is niet erg.
Bourbon Street?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen idee, ik word meegesleept. We gaan als het goed is ergen een bandje kijken maar of dat Sugarfactory, Paradiso, Melkweg, Waterhole, Bourbonstreet of wat anders wordt.. geen flauw idee! Ik kon niet kiezen dus dat wordt voor me gedaan
Eerst maar eens de werkdag overleven
Sgoed, ik denk dat er nog wel een afterparty is in de HMH, even kijken hoe en watquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sms maar. Ik gok zo dat ik zeker tot 2 á 3 uur ergens ronddwaal
Ook eens leuk om op sleeptouw genomen te wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen idee, ik word meegesleept. We gaan als het goed is ergen een bandje kijken maar of dat Sugarfactory, Paradiso, Melkweg, Waterhole, Bourbonstreet of wat anders wordt.. geen flauw idee! Ik kon niet kiezen dus dat wordt voor me gedaan
Eerst maar eens de werkdag overleven
Nee, ik heb voor mezelf een vergaderruimte geboekt waarin ik lekker onzichtbaar ga zitten wezen met mijn laptop. Zodat ik door kan werken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hopen dat ze je niet langer vasthouden op kantoor.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben ik ook
Of, nou ja, tijdelijk... Men doet er alles aan om duidelijk te maken dat ze me graag willen houden, ook al mogen ze dat van hogerhand niet zwart op wit zetten.
Heb nu al te horen gekregen dat ze me na de vereiste uren bij de detacheerder zelf in dienst willen nemen.
Genoeg zekerheid voor mij om weer op zoek te gaan naar een eigen huis, voor zover ik dat kan betalen op de vrije markt
Gebeurt regelmatigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ook eens leuk om op sleeptouw genomen te worden
Leidseplein met vaste stapvriendin. En tja waar ik dan beland is altijd weer een verrassing. Enige wat een zekerheidje is dat we altijd starten in de Bulldog. Gratis drankjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatigWaar ga jij heen dan?
Wel oke, ik mag niet klagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, moe maar goed nog steeds.
En daar, bijjou
?
Van mij! Je moet koesteren wat je hebt. En niet klagen, maar dragen. Etcetera.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet? Moet ik hem in elkaar slaan?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet? Moet ik hem in elkaar slaan?
Nooit last van gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Bourbon Street, sja, best leuke tent, maar altijd te druk en 2 WC's voor 500 man.
Het is bijna weekend, wat verwacht jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo jij bent vrolijk op deze ochtend
Dat je hele goede ochtendsex had gehad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is bijna weekend, wat verwacht je
Oh, nee, daar heb je een man voor nodig en die heb ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat je hele goede ochtendsex had gehad.
Maar hoe subtiel heeft Wicky die info nu toch gekregen he!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, daar heb je een man voor nodig en die heb ik niet
hij had ergere woorden kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
Tekenfilm waarin het gaat over een aap die de andere aap zijn moeder "deed", is die taal zo algemeen geaccepteerd dat kinderen het bezigen?
Jij bent echt tof.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Van mij! Je moet koesteren wat je hebt. En niet klagen, maar dragen. Etcetera.
Ik ben ook zo subtiel *ahum*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar hoe subtiel heeft Wicky die info nu toch gekregen he!!
Sinds wanneer heb je een man nodig om tarzan zijn gang te laten gaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, daar heb je een man voor nodig en die heb ik niet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
jij ruige woest aantrekkelijke mannelijke man jij
Ook dat is waar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij had ergere woorden kunnen gebruiken
Dat wist hij alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar hoe subtiel heeft Wicky die info nu toch gekregen he!!
Dat noem ik geen seks, sorryquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ben ook zo subtiel *ahum*
[..]
Sinds wanneer heb je een man nodig om tarzan zijn gang te laten gaan?
Ja?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
Tarzan is overrated. Ik weet niet hoor, maar seks is toch wel iets meer dan een staaf in je voelen?
Dat mag ik toch hopen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
Tarzan is overrated. Ik weet niet hoor, maar seks is toch wel iets meer dan een staaf in je voelen?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
Daar ben ik weer
/feestje
Iedereen blij
Wat ben ik ook eigenlijk supertof
Breezers zijn toch uit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen...
Misschien dat dit voor breezers anders zit, though...
Hoe moet ik dat nou weten? Ik ben bijna 28 en hou me niet echt bezig met 18 tot 21 jarige die alles doen voor een drankje.quote:
Zijn ook niet bepaald de leukste vrouwen die er rond lopen, dus daar doe je verstandig aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten? Ik ben bijna 28 en hou me niet echt bezig met 18 tot 21 jarige die alles doen voor een drankje.
Ik weet het ook niet, daarom noem ik het nog steeds breezersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten? Ik ben bijna 28 en hou me niet echt bezig met 18 tot 21 jarige die alles doen voor een drankje.
De term bestaat nog wel denk ik maar zuipt er tegenwoordig nog iemand breezer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, daarom noem ik het nog steeds breezers
18 tot 21 jarigequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
+1 Respect.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is ook onzin, maar ik doe graag alsof ik net als 'jullie' ben.
Jij hebt liever diegene die het doen voor een Big Mac?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Drinken ze geen meer maliboe dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De term bestaat nog wel denk ik maar zuipt er tegenwoordig nog iemand breezer?
Ik probeer dat altijd zoveel mogelijk te voorkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
maar ik doe graag alsof ik net als 'jullie' ben.
Nee, Malibu nog wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
Drinkt er niemand meer maliboe dan?
Geen idee. Ik zie het eigenlijk ook nooit meer in de winkel staan. Maar dat kan ook zijn omdat ik er niet op letquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De term bestaat nog wel denk ik maar zuipt er tegenwoordig nog iemand breezer?
Met succes.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik probeer dat altijd zoveel mogelijk te voorkomen.
Nee ik vroeg me dat eigenlijk ook af, zie er in ieder geval nooit meer iemand mee lopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie het eigenlijk ook nooit meer in de winkel staan. Maar dat kan ook zijn omdat ik er niet op let
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zit nog aan m'n ontbijt, dan mag dat
Misschien is men er eindelijk achter dat het smerige meuk isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me dat eigenlijk ook af, zie er in ieder geval nooit meer iemand mee lopen.
Ja maar wat is nu dan het betaalmiddel voor sex?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is men er eindelijk achter dat het smerige meuk is
Ik vond het niet smerig. Het was ranja met een drupje alcohol.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is men er eindelijk achter dat het smerige meuk is
Ik heb eigenlijk alleen de lime eens gehad. Maar lekker, nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het niet smerig. Het was ranja met een drupje alcohol.
Geld? Dat is het al eeuwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar wat is nu dan het betaalmiddel voor sex?
beltegoedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar wat is nu dan het betaalmiddel voor sex?
Mierzoet idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar met geld dan lijkt het zoveel op naar de hoeren gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen de lime eens gehad. Maar lekker, nee.
[..]
Geld? Dat is het al eeuwen
Voetbalplaatjes. Op het moment dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar met geld dan lijkt het zoveel op naar de hoeren gaan.
Moet toch wel iets creatievers voor in de plaats gekomen zijn.
Vrouwen die seks geven in ruil voor materiele zaken, of dat nu breezers zijn of btg, zijn toch hoeren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar met geld dan lijkt het zoveel op naar de hoeren gaan.
Moet toch wel iets creatievers voor in de plaats gekomen zijn.
Heee! Is het niet beltegoed? Beltegoed ipv breezersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen die seks geven in ruil voor materiele zaken, of dat nu breezers zijn of btg, zijn toch hoeren?
Wat voor winkel heb je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit ik ff goed met mijn winkel dan.
Ja, dus? Dat is stiekem altijd heel normaal geweest voor sommigen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen die seks geven in ruil voor materiele zaken, of dat nu breezers zijn of btg, zijn toch hoeren?
Nee die oefenen gewoon alvast voor het huwelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja alleen werden ze steeds jonger en dat begon op te vallenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat is stiekem altijd heel normaal geweest voor sommigen hoor.
Alleen die cranberry troep dronk ik niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het, dat is het verdrietige.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat is stiekem altijd heel normaal geweest voor sommigen hoor.
Vrijwel alle vrouwen doen dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam meer omdat ik met mijn hoofd in de prullenbak werd gestopt en meer van zulks.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voelde jij je dan altijd achtergesteld vroeger?
Ik ben weer eens hopeloos ouderwets?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijwel alle vrouwen doen dat.
Nou, niet als ie dood valt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Heatwave, val dood, lef ie ook nog!
Eh, vroeger was het juist nog normaler. Man werkte, vrouw kreeg daar een deel van. Zolang er geneukt werd.quote:
Wrom? Dat moet toch iedereen lekker voor zichzelf weten?quote:
Vroeger, mooie, duidelijke tijden waren dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, vroeger was het juist nog normaler. Man werkte, vrouw kreeg daar een deel van. Zolang er geneukt werd.
Idd, tegenwoordig gaan "ze"werken, maar niet te enthousiast natuurlijk, uurtje of 24 pw, tot we werpen, daarna is het een soort niet serieus te nemen hobby, dat werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger, mooie, duidelijke tijden waren dat.
Dat zou jou een hoop ergernis schelen, hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, tegenwoordig gaan "ze"werken, maar niet te enthousiast natuurlijk, uurtje of 24 pw, tot we werpen, daarna is het een soort niet serieus te nemen hobby, dat werken.
Blijf gewoon lekker thuis.
Precies, en laat het werken over aan die helft van de bevolking die er geschikt voor is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, tegenwoordig gaan "ze"werken, maar niet te enthousiast natuurlijk, uurtje of 24 pw, tot we werpen, daarna is het een soort niet serieus te nemen hobby, dat werken.
Blijf gewoon lekker thuis.
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou jou een hoop ergernis schelen, he
Dat lijkt me niet alleen vrouw met kind eigen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
gewoon mensen op het werk die komen om te werken, niet om een paar uurtjes tijd te verdrijven door wat onbenullige taakjes half af te maken.
En ondertussen 30% van de tijd verklooien door over de kids te kleppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
gewoon mensen op het werk die komen om te werken, niet om een paar uurtjes tijd te verdrijven door wat onbenullige taakjes half af te maken.
Als ze er al zijn daardoor natuurlijk, want ja, snotneusje, naar huisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ondertussen 30% van de tijd verklooien door over de kids te kleppen.
Idd, dat kind is niet per se noodzakelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet alleen vrouw met kind eigen...
Helemaal in paniek natuurlijk daarbij al hun werk op jouw bureau gooiend want ja, kinderen zijn het belangrijkste op aarde en jij bent single dus jij bent een inferieure levensvorm.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze er al zijn daardoor natuurlijk, want ja, snotneusje, naar huis.
Je snapt wel dat dit productiviteit issue niet heel geloofwaardig overkomt hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat kind is niet per se noodzakelijk.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, dat heb je wel gemerkt bij de laatste keer vakantie proberen op te nemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Helemaal in paniek natuurlijk daarbij al hun werk op jouw bureau gooiend want ja, kinderen zijn het belangrijkste op aarde en jij bent single dus jij bent een inferieure levensvorm.
En ik wilde nog wel kinderen van je... maar als ik je zo hoor ben jij helemaal geen leuke pappaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Papa's hebben daar ook last van!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel kinderen van je... maar als ik je zo hoor ben jij helemaal geen leuke pappa![]()
Ik heb een plek om te kunnen ranten ook wel gemist hoorquote:
Weet je ook gelijk waarom HW je afwees.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel kinderen van je... maar als ik je zo hoor ben jij helemaal geen leuke pappa![]()
Op vakantie geweest of zo dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een plek om te kunnen ranten ook wel gemist hoor.
Je kan wel zoveel willen, that's never gonna happen. En fout, ik zou een prima vader zijn, realistisch, zonder gedweep, overdreven bescherming etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwarsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk waarom HW je afwees.
Week vrij, deze week 4 dagen cursus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op vakantie geweest of zo dan?
Damnit. Geef ik je een reden om met me naar bed te gaan, waardeer je het gewoon niet!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan wel zoveel willen, that's never gonna happen. En fout, ik zou een prima vader zijn, realistisch, zonder gedweep, overdreven bescherming etc.
Gewoon eerlijk en direct, edoch streng, opvoeden. Geen afgeronde tafelhoekjes, niet bij elk hoestje denken dat het kind doodgaat. Eerlijk praten over dingen vanaf zo vroeg mogelijk.
Toll, nog weggeweest?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Week vrij, deze week 4 dagen cursus..
Als er 1 kutreden is voor seks is dat het wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Damnit. Geef ik je een reden om met me naar bed te gaan, waardeer je het gewoon niet!!
Ik lees jouw posts nooit goed. Maar leuk dat je een nieuwe twist hebt bedachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees het nog eens, dat hij jou afwees.
Heb je weer een serieuze bui ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er 1 kutreden is voor seks is dat het wel.
HW is terugquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er 1 kutreden is voor seks is dat het wel.
Neuh, maar het spelletje is nu wel oud aan het wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je weer een serieuze bui ofzo?
Net als jijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar het spelletje is nu wel oud aan het worden.
Ja, jij blijft natuurlijk altijd even oudquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij blijft natuurlijk altijd even oud.
Ik heb liever dat als je op mijn post reageert, dat je dan op zijn minst de moeite neemt om ze te lezen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts nooit goed. Maar leuk dat je een nieuwe twist hebt bedacht
Wat jij liever hebt, boeit me dan weer bijzonder weinigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb liever dat als je op mijn post reageert, dat je dan op zijn minst de moeite neemt om ze te lezen...
Hou dan gewoon je muil dicht. Irritant wicht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat jij liever hebt, boeit me dan weer bijzonder weinig
Maar ze is wel lekker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je muil dicht. Irritant wicht.
Weet het niet meer, heb haar 1x ontmoet, en er waren veel mensen en ik heb flink wat gedronken. Maar goed, als jij het zegt, zal het wel zo zijn.quote:
Ja maar...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je muil dicht. Irritant wicht.
Meestal ga ik vol in tegen wat Krea zegt, maar deze keer moet ik hem toch echt gelijk gevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet het niet meer, heb haar 1x ontmoet, en er waren veel mensen en ik heb flink wat gedronken. Maar goed, als jij het zegt, zal het wel zo zijn.
Ik weet het niet. Ik heb alleen maar een foto gezien en die ken je manipuleren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, als jij het zegt, zal het wel zo zijn.
Waar dan weer wel mooie ogen op staan. Tenminste, zo lijkt hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen, ze heeft alleen een wazig fotootje in haar fobo.
Ga er anders even langs en rapporteer het even.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen, ze heeft alleen een wazig fotootje in haar fobo.
Waarom zou ik fotos manipuleren? Alsof dat ook maar iets oplevert... En ik ben je type, of ik ben je type niet. Zat mannen die het niet op me zouden kunnen. Of werken mannen niet zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb alleen maar een foto gezien en die ken je manipuleren.
Lief dat je dat zegt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar dan weer wel mooie ogen op staan. Tenminste, zo lijkt het
Kun je een half uur je mond houden en heb je een vagina?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zou ik fotos manipuleren? Alsof dat ook maar iets oplevert... En ik ben je type, of ik ben je type niet. Zat mannen die het niet op me zouden kunnen. Of werken mannen niet zo?
Sinds wanneer boeit dat wat van binnen zit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Spirit is idd erg mooi. Van buiten dan
.
Niet helemaal dicht he! Want die mond moet je gebruiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je een half uur je mond houden en heb je een vagina?
Wat mot, dat mot.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom zou ik fotos manipuleren? Alsof dat ook maar iets oplevert... En ik ben je type, of ik ben je type niet. Zat mannen die het niet op me zouden kunnen. Of werken mannen niet zo?
Ach ja, jij bent mooi van binnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Spirit is idd erg mooi. Van buiten dan
.
Als het mijn piemel is, boeit dat bijhoorlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit dat wat van binnen zit?
niets, behalve als ik het benquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ok, dus praktisch elke man kan het op mij. Waarom wil mijn whatever me dan niet??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je een half uur je mond houden en heb je een vagina?
Precies. Neuken is aandacht, dus dan maakt het niet uit voor wie je je benen spreidt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
Jij snapt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het mijn piemel is, boeit dat bijhoorlijk.
Je sprak.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ok, dus praktisch elke man kan het op mij. Waarom wil mijn whatever me dan niet??Damnit..
Nou zeg.. ik moet het er zelf ook op kunnen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies. Neuken is aandacht, dus dan maakt het niet uit voor wie je je benen spreidt.
Toch wel hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies. Neuken is aandacht, dus dan maakt het niet uit voor wie je je benen spreidt.
Oh, jij moet de uitzondering op de regel zijn?quote:
Nou, toe maar danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar op deze manier is het grappiger.
Ik begin het te snappen... als ik dronken ben, kom ik niet meer uit mn woorden en dáárom krijg ik dus makkerlijker een vent mee naar huis... *denk*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een veel gemaakte beginnersfout.
Conclusie: Nog meer drinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin het te snappen... als ik dronken ben, kom ik niet meer uit mn woorden en dáárom krijg ik dus makkerlijker een vent mee naar huis... *denk*
Ik gok dat ik je op de juiste tijd tref dan vanavondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin het te snappen... als ik dronken ben, kom ik niet meer uit mn woorden en dáárom krijg ik dus makkerlijker een vent mee naar huis... *denk*
We verwachten uiteraard wel een uitgebreid verslag hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok dat ik je op de juiste tijd tref dan vanavond.
Unlikely, we weten het waarschijnlijk allebei toch niet meer morgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:58 schreef Techno het volgende:
[..]
We verwachten uiteraard wel een uitgebreid verslag hè?
Ik krijg anders dagelijks verslagen binnen hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Unlikely, we weten het waarschijnlijk allebei toch niet meer morgen.
nare dingen verdring je hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Unlikely, we weten het waarschijnlijk allebei toch niet meer morgen.
Lab UITslagen zijn anders hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik krijg anders dagelijks verslagen binnen hoor.
En als je het wel kan is het niet handigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
is maar goed dat ik niet in een landelijke SOA database kan.
Ik was wel van plan dronken te worden jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ik je op de juiste tijd tref dan vanavond.
Ja, dat houdt me idd wel tegenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik was wel van plan dronken te worden jaMaar helaas heb ik vanavond een bewaker bij me die me goed genoeg kent om te voorkomen dat ik domme dingen doe
Pas op! Hij ziet er uit als een freggel, maar hij is sterker dan je denktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat houdt me idd wel tegen.
Nou ja, ik vind van niet. Maar je mag uiteraard vinden wat je wilt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik niet alleen hoor. Dat is ondertussen algemeen bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |