Dat mag ik toch hopen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
Tarzan is overrated. Ik weet niet hoor, maar seks is toch wel iets meer dan een staaf in je voelen?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
Daar ben ik weer
/feestje
Iedereen blij
Wat ben ik ook eigenlijk supertof
Breezers zijn toch uit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen...
Misschien dat dit voor breezers anders zit, though...
Hoe moet ik dat nou weten? Ik ben bijna 28 en hou me niet echt bezig met 18 tot 21 jarige die alles doen voor een drankje.quote:
Zijn ook niet bepaald de leukste vrouwen die er rond lopen, dus daar doe je verstandig aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten? Ik ben bijna 28 en hou me niet echt bezig met 18 tot 21 jarige die alles doen voor een drankje.
Ik weet het ook niet, daarom noem ik het nog steeds breezersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten? Ik ben bijna 28 en hou me niet echt bezig met 18 tot 21 jarige die alles doen voor een drankje.
De term bestaat nog wel denk ik maar zuipt er tegenwoordig nog iemand breezer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, daarom noem ik het nog steeds breezers
18 tot 21 jarigequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
+1 Respect.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is ook onzin, maar ik doe graag alsof ik net als 'jullie' ben.
Jij hebt liever diegene die het doen voor een Big Mac?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Drinken ze geen meer maliboe dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De term bestaat nog wel denk ik maar zuipt er tegenwoordig nog iemand breezer?
Ik probeer dat altijd zoveel mogelijk te voorkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
maar ik doe graag alsof ik net als 'jullie' ben.
Nee, Malibu nog wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
Drinkt er niemand meer maliboe dan?
Geen idee. Ik zie het eigenlijk ook nooit meer in de winkel staan. Maar dat kan ook zijn omdat ik er niet op letquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De term bestaat nog wel denk ik maar zuipt er tegenwoordig nog iemand breezer?
Met succes.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik probeer dat altijd zoveel mogelijk te voorkomen.
Nee ik vroeg me dat eigenlijk ook af, zie er in ieder geval nooit meer iemand mee lopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie het eigenlijk ook nooit meer in de winkel staan. Maar dat kan ook zijn omdat ik er niet op let
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zit nog aan m'n ontbijt, dan mag dat
Misschien is men er eindelijk achter dat het smerige meuk isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me dat eigenlijk ook af, zie er in ieder geval nooit meer iemand mee lopen.
Ja maar wat is nu dan het betaalmiddel voor sex?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is men er eindelijk achter dat het smerige meuk is
Ik vond het niet smerig. Het was ranja met een drupje alcohol.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is men er eindelijk achter dat het smerige meuk is
Ik heb eigenlijk alleen de lime eens gehad. Maar lekker, nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het niet smerig. Het was ranja met een drupje alcohol.
Geld? Dat is het al eeuwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar wat is nu dan het betaalmiddel voor sex?
beltegoedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar wat is nu dan het betaalmiddel voor sex?
Mierzoet idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het niet smerig. Het was ranja met een drupje alcohol.
Maar met geld dan lijkt het zoveel op naar de hoeren gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen de lime eens gehad. Maar lekker, nee.
[..]
Geld? Dat is het al eeuwen
Voetbalplaatjes. Op het moment dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar met geld dan lijkt het zoveel op naar de hoeren gaan.
Moet toch wel iets creatievers voor in de plaats gekomen zijn.
Vrouwen die seks geven in ruil voor materiele zaken, of dat nu breezers zijn of btg, zijn toch hoeren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar met geld dan lijkt het zoveel op naar de hoeren gaan.
Moet toch wel iets creatievers voor in de plaats gekomen zijn.
Heee! Is het niet beltegoed? Beltegoed ipv breezersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen die seks geven in ruil voor materiele zaken, of dat nu breezers zijn of btg, zijn toch hoeren?
Wat voor winkel heb je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit ik ff goed met mijn winkel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |