natuurkunde, en ik heb dezelfde wensen:pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Taartjeh het volgende:
Bah klik ik zie ik wiskunde.
Dat wil nooit meer zien in mijn leven ...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Taartjeh het volgende:
Bah klik ik zie ik wiskunde.
Dat wil nooit meer zien in mijn leven ...
Hoe kom jij trouwens al aan het SO van morgen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef i-wanna-fok-in-ass het volgende:
[..]
gelukkig helpen mensen me wel zeg
hoe weet jij dat ik het so morgen heb?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens al aan het SO van morgen?
L-ascorbinezuur is je leraar! Nu gaat ie de toets aanpassen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:19 schreef i-wanna-fok-in-ass het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik het so morgen heb?![]()
een vriend uit een andere klas had hem gestolen:)
denk het niet, mijn leraar zat een keer 15 minuten met de pc te kloten en toen vertelde iemand hem pas dat er een kabel tussen de monitor en pc zat:\quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
L-ascorbinezuur is je leraar! Nu gaat ie de toets aanpassen.
Ik zit ook bij jou in de klas.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:19 schreef i-wanna-fok-in-ass het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik het so morgen heb?![]()
een vriend uit een andere klas had hem gestolen:)
janpeter?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit ook bij jou in de klas.
Moet je eens raden wie ik ben.
ik denk niet dat iemand in miojn klas weet wat solanine is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nee, hij is echt een nerd.
Jawel man, was jij er niet bij scheikunde vorige week?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef i-wanna-fok-in-ass het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand in miojn klas weet wat solanine is?
dude ik word gek hier, wie ben je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jawel man, was jij er niet bij scheikunde vorige week?
De leraarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef i-wanna-fok-in-ass het volgende:
[..]
dude ik word gek hier, wie ben je?
MR. Campen????quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jawel man, was jij er niet bij scheikunde vorige week?
heb de antwoorden al vanm iemand uit de klas, maar ik wil weten of L-ascorbinezuur mijn SK leraar is, dat zou te geniaal zijn, en het kan nog ook omdat hij zelf best wel grappig isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef tarantism het volgende:
dit wil ik niet missen. OT, waarom goegol je niet ff op holle en bolle lenzen, aapfiets. Die f staat natuurlijk voor brandpunt fietsaap
Laten we het hopen, dan kan 'ie je aanmelden voor fraudequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef i-wanna-fok-in-ass het volgende:
[..]
heb de antwoorden al vanm iemand uit de klas, maar ik wil weten of L-ascorbinezuur mijn SK leraar is, dat zou te geniaal zijn, en het kan nog ook omdat hij zelf best wel grappig is
Juist!quote:
Sarcasme? Overigens is dat SO best wel simpel. Gaat nog leuk worden als hij in de examenklas zit. Dan krijg je hele tentamens over Licht en Lenzen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Juist!![]()
Stom om leerlingen op Fok! te zien. Een SO stelen is trouwens niet de bedoeling en je snapt hopelijk wel dat ik hier morgen iets aan moet doen. Vergeet trouwens niet op de roosterwijzigingen te kijken, want mijn lessen voor morgenmiddag vallen uit, misschien krijgen jullie dan een vervanger zodat jullie zelfstandig huiswerk kunnen maken.
En nu slapen, want het is morgen weer vroeg dag jongeman!
godverklootjes, dit kan toch niet waar zijn!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Juist!![]()
Stom om leerlingen op Fok! te zien. Een SO stelen is trouwens niet de bedoeling en je snapt hopelijk wel dat ik hier morgen iets aan moet doen. Vergeet trouwens niet op de roosterwijzigingen te kijken, want mijn lessen voor morgenmiddag vallen uit, misschien krijgen jullie dan een vervanger zodat jullie zelfstandig huiswerk kunnen maken.
En nu slapen, want het is morgen weer vroeg dag jongeman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |