Toch wel hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies. Neuken is aandacht, dus dan maakt het niet uit voor wie je je benen spreidt.
Oh, jij moet de uitzondering op de regel zijn?quote:
Nou, toe maar danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar op deze manier is het grappiger.
Ik begin het te snappen... als ik dronken ben, kom ik niet meer uit mn woorden en dáárom krijg ik dus makkerlijker een vent mee naar huis... *denk*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een veel gemaakte beginnersfout.
Conclusie: Nog meer drinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin het te snappen... als ik dronken ben, kom ik niet meer uit mn woorden en dáárom krijg ik dus makkerlijker een vent mee naar huis... *denk*
Ik gok dat ik je op de juiste tijd tref dan vanavondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin het te snappen... als ik dronken ben, kom ik niet meer uit mn woorden en dáárom krijg ik dus makkerlijker een vent mee naar huis... *denk*
We verwachten uiteraard wel een uitgebreid verslag hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok dat ik je op de juiste tijd tref dan vanavond.
Unlikely, we weten het waarschijnlijk allebei toch niet meer morgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:58 schreef Techno het volgende:
[..]
We verwachten uiteraard wel een uitgebreid verslag hè?
Ik krijg anders dagelijks verslagen binnen hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
Unlikely, we weten het waarschijnlijk allebei toch niet meer morgen.
nare dingen verdring je hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Unlikely, we weten het waarschijnlijk allebei toch niet meer morgen.
Lab UITslagen zijn anders hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik krijg anders dagelijks verslagen binnen hoor.
En als je het wel kan is het niet handigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
is maar goed dat ik niet in een landelijke SOA database kan.
Ik was wel van plan dronken te worden jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ik je op de juiste tijd tref dan vanavond.
Ja, dat houdt me idd wel tegenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik was wel van plan dronken te worden jaMaar helaas heb ik vanavond een bewaker bij me die me goed genoeg kent om te voorkomen dat ik domme dingen doe
Pas op! Hij ziet er uit als een freggel, maar hij is sterker dan je denktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat houdt me idd wel tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |