Ja, dus? Dat is stiekem altijd heel normaal geweest voor sommigen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen die seks geven in ruil voor materiele zaken, of dat nu breezers zijn of btg, zijn toch hoeren?
Nee die oefenen gewoon alvast voor het huwelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrouwen die seks geven in ruil voor materiele zaken, of dat nu breezers zijn of btg, zijn toch hoeren?
Ja alleen werden ze steeds jonger en dat begon op te vallenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat is stiekem altijd heel normaal geweest voor sommigen hoor.
Alleen die cranberry troep dronk ik niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het niet smerig. Het was ranja met een drupje alcohol.
Ik weet het, dat is het verdrietige.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat is stiekem altijd heel normaal geweest voor sommigen hoor.
Vrijwel alle vrouwen doen dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam meer omdat ik met mijn hoofd in de prullenbak werd gestopt en meer van zulks.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voelde jij je dan altijd achtergesteld vroeger?
Ik ben weer eens hopeloos ouderwets?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijwel alle vrouwen doen dat.
Nou, niet als ie dood valt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Heatwave, val dood, lef ie ook nog!
Eh, vroeger was het juist nog normaler. Man werkte, vrouw kreeg daar een deel van. Zolang er geneukt werd.quote:
Wrom? Dat moet toch iedereen lekker voor zichzelf weten?quote:
Vroeger, mooie, duidelijke tijden waren dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, vroeger was het juist nog normaler. Man werkte, vrouw kreeg daar een deel van. Zolang er geneukt werd.
Idd, tegenwoordig gaan "ze"werken, maar niet te enthousiast natuurlijk, uurtje of 24 pw, tot we werpen, daarna is het een soort niet serieus te nemen hobby, dat werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger, mooie, duidelijke tijden waren dat.
Dat zou jou een hoop ergernis schelen, hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, tegenwoordig gaan "ze"werken, maar niet te enthousiast natuurlijk, uurtje of 24 pw, tot we werpen, daarna is het een soort niet serieus te nemen hobby, dat werken.
Blijf gewoon lekker thuis.
Precies, en laat het werken over aan die helft van de bevolking die er geschikt voor is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, tegenwoordig gaan "ze"werken, maar niet te enthousiast natuurlijk, uurtje of 24 pw, tot we werpen, daarna is het een soort niet serieus te nemen hobby, dat werken.
Blijf gewoon lekker thuis.
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou jou een hoop ergernis schelen, he
Dat lijkt me niet alleen vrouw met kind eigen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
gewoon mensen op het werk die komen om te werken, niet om een paar uurtjes tijd te verdrijven door wat onbenullige taakjes half af te maken.
En ondertussen 30% van de tijd verklooien door over de kids te kleppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
gewoon mensen op het werk die komen om te werken, niet om een paar uurtjes tijd te verdrijven door wat onbenullige taakjes half af te maken.
Als ze er al zijn daardoor natuurlijk, want ja, snotneusje, naar huisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ondertussen 30% van de tijd verklooien door over de kids te kleppen.
Idd, dat kind is niet per se noodzakelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet alleen vrouw met kind eigen...
Helemaal in paniek natuurlijk daarbij al hun werk op jouw bureau gooiend want ja, kinderen zijn het belangrijkste op aarde en jij bent single dus jij bent een inferieure levensvorm.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze er al zijn daardoor natuurlijk, want ja, snotneusje, naar huis.
Je snapt wel dat dit productiviteit issue niet heel geloofwaardig overkomt hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat kind is niet per se noodzakelijk.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, dat heb je wel gemerkt bij de laatste keer vakantie proberen op te nemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Helemaal in paniek natuurlijk daarbij al hun werk op jouw bureau gooiend want ja, kinderen zijn het belangrijkste op aarde en jij bent single dus jij bent een inferieure levensvorm.
En ik wilde nog wel kinderen van je... maar als ik je zo hoor ben jij helemaal geen leuke pappaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Papa's hebben daar ook last van!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel kinderen van je... maar als ik je zo hoor ben jij helemaal geen leuke pappa![]()
Ik heb een plek om te kunnen ranten ook wel gemist hoorquote:
Weet je ook gelijk waarom HW je afwees.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel kinderen van je... maar als ik je zo hoor ben jij helemaal geen leuke pappa![]()
Op vakantie geweest of zo dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een plek om te kunnen ranten ook wel gemist hoor.
Je kan wel zoveel willen, that's never gonna happen. En fout, ik zou een prima vader zijn, realistisch, zonder gedweep, overdreven bescherming etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwarsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk waarom HW je afwees.
Week vrij, deze week 4 dagen cursus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op vakantie geweest of zo dan?
Damnit. Geef ik je een reden om met me naar bed te gaan, waardeer je het gewoon niet!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan wel zoveel willen, that's never gonna happen. En fout, ik zou een prima vader zijn, realistisch, zonder gedweep, overdreven bescherming etc.
Gewoon eerlijk en direct, edoch streng, opvoeden. Geen afgeronde tafelhoekjes, niet bij elk hoestje denken dat het kind doodgaat. Eerlijk praten over dingen vanaf zo vroeg mogelijk.
Toll, nog weggeweest?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Week vrij, deze week 4 dagen cursus..
Als er 1 kutreden is voor seks is dat het wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Damnit. Geef ik je een reden om met me naar bed te gaan, waardeer je het gewoon niet!!
Ik lees jouw posts nooit goed. Maar leuk dat je een nieuwe twist hebt bedachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees het nog eens, dat hij jou afwees.
Heb je weer een serieuze bui ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er 1 kutreden is voor seks is dat het wel.
HW is terugquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er 1 kutreden is voor seks is dat het wel.
Neuh, maar het spelletje is nu wel oud aan het wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je weer een serieuze bui ofzo?
Net als jijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar het spelletje is nu wel oud aan het worden.
Ja, jij blijft natuurlijk altijd even oudquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij blijft natuurlijk altijd even oud.
Ik heb liever dat als je op mijn post reageert, dat je dan op zijn minst de moeite neemt om ze te lezen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts nooit goed. Maar leuk dat je een nieuwe twist hebt bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |