wat een nerd volwassenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef Albertson het volgende:
Leuke grap. Maar dat neemt niet weg dat ik dadelijk wel gewoon een mailtje ga sturen met het fotobewijs van de diefstal en een bekentenis van fraude. Gister wilde ik je nog wel sparen omdat het zo aandoenlijk was. Maar ook nog opscheppen erom. Eens houd het op he jongeman
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:01 schreef i-wanna-fok-in-ass het volgende:
[..]
wat een nerd volwassen
Stond dat hij het een leuke grap vond, maar dat je toch niet zijn leraar was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hey, wat stond er nu?![]()
Ik had vandaag even geïnformeerd, maar zowel meneer Fröhling als Mortier hadden geen tijd meer om een nieuw SO te maken. Hebben jullie even geluk gehad.
Maar jouw mail incl screenshot is wel onderweg naar school neem ik aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Albertson het volgende:
[..]
Stond dat hij het een leuke grap vond, maar dat je toch niet zijn leraar was.
Dat mocht hij willen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Albertson het volgende:
[..]
Stond dat hij het een leuke grap vond, maar dat je toch niet zijn leraar was.
Krijg het niet over mijn hartquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Maar jouw mail incl screenshot is wel onderweg naar school neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |