quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef GekkeGast het volgende:
Heeft Joana nu een zweetreet..? Zit een vlek achter bij haar jurk
Ik ook, niet zozeer om Aafke, maar de reactie van de bewoners daarop lijkt me helemaal geweldigquote:
Laat dat nu net mijn broodwinning zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef versabommie het volgende:
Laura is net dat strontvervelende bloemetjesbehang uit de jaren 20 wat je met geen mogelijkheid van de muur afkrijgt![]()
Waarom? Net5 is bezig een nieuwe markt van bejaarde comatueuze kasplantjes aan te boren met het credo: Net5, als het te snel beweegt, trappen wij wel op de rem!
KUT OP!
Altijd leuk als iemand blijft waar iedereen een hekel aan heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik ook, niet zozeer om Aafke, maar de reactie van de bewoners daarop lijkt me helemaal geweldig
Volgens mij is Maik de enige die een piemel heeft vast gehad, zijn eigen dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:
Laura draagt schoenen met bandjes...
Is er nog gesext trouwens vannacht?
Ah het is een familietrekje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Laat dat nu net mijn broodwinning zijn
Omdat ik gewoon bijna zeker weet dat dat ziekelijke veenlijk van een hummie achter de knoppen zit. Ransnicht Servio krijgt veel geld voor nix, Guido krijgt alles wat hem maar leuke beelden op kan leveren, en zo gaat het maar door. Ze zijn echt aan het aansturen op de meest saaie kut rls evah!quote:
Alweer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij is Maik de enige die een piemel heeft vast gehad, zijn eigen dus.
Volgens mij heeft Monique die in haar mond gehad..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij is Maik de enige die een piemel heeft vast gehad, zijn eigen dus.
en dan gaat haar nick zijn : stinkende pruikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |