"Ik ga niet, Beau"quote:
Sorry Karina,quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
weer te laat zeker? Of is het niet lapo opent?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
servio staat te bidden: laura naar huis, ikke guidooooo
Maakt niet uit, ik ben niet zo vlot als ik op mijn laptop zit te typen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:41 schreef Refurb het volgende:
[..]
Sorry Karina,
was mijn actieve topics aan het checken. En toen ik terugkeek zag ik dat het topic gesloten was.
En dacht dat het wel een tijdje overheen was gegaan, dus had maar een geopend :$
Het recht van de snlestequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Okequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben niet zo vlot als ik op mijn laptop zit te typen.
In de kamer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:41 schreef woodyinthemix het volgende:
Goede zet om te zeggen dat Guido's vriendin van hem houdt..
neequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Heb het niet echt gevolgd, maar staat Guido ook open voor Servio?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik las het laatste stuk te laatquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef Refurb het volgende:
[..]
Heb het niet echt gevolgd, maar staat Guido ook open voor Servio?
Niet te letterlijk nemen
Neequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef D. het volgende:
Deden ze dat vorige keer ook, dat de eerste al terug mocht?
Same here... ik wil hem stuk!quote:
+1.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef versabommie het volgende:
Balen.. het saaie meubilair mag blijven!
Gisteren op tv ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef soyChantal het volgende:
[..]
dat had ik ook nog niet eerder gezien idd
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Aafke heeft gewoon de andere 50% van de stemmen.
Nog liever dan dat je Laura eruit wil?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here... ik wil hem stuk!
Muhahahquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet wel met twee mensen die gestemd hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Servio moet dood. En klootzakkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here... ik wil hem stuk!
Sommige mensen hebben graag saaie streams, kennelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef versabommie het volgende:
Ik heb nog wel een hoekje vrij voor dat meubeltjequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef versabommie het volgende:
Nachtmerriemateriaal.quote:
Je stemt op wie er blijft, dus als Cynthia 1% heeft, tja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef amaranta het volgende:
Rekenen is niet echt mijn sterkste vak....
Maar als Laura 50% van de stemmen heeft??
Hoeveel heeft de exit kandidaat dan? En op grond waarvan is dan bepaald dat ze (Cynthia) moet vertrekken?
Dat weten we dadelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef amaranta het volgende:
Rekenen is niet echt mijn sterkste vak....
Maar als Laura 50% van de stemmen heeft??
Hoeveel heeft de exit kandidaat dan? En op grond waarvan is dan bepaald dat ze (Cynthia) moet vertrekken?
Echt waar he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef versabommie het volgende:
Ik vier meequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
O wat zijn wij heden blij
Laura mag blijven en dat vieren wij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent écht boos he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef versabommie het volgende:
Laura is net dat strontvervelende bloemetjesbehang uit de jaren 20 wat je met geen mogelijkheid van de muur afkrijgt![]()
Waarom? Net5 is bezig een nieuwe markt van bejaarde comatueuze kasplantjes aan te boren met het credo: Net5, als het te snel beweegt, trappen wij wel op de rem!
KUT OP!
oh zo...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je stemt op wie er blijft, dus als Cynthia 1% heeft, tja.
BB was eigenlijk veel leuker!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal flashbacks naar BB2-Annet
Dan zijn fokkers dus ook comatueuze kasplantjes, want hier stond ze ook ver op 1quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef versabommie het volgende:
Laura is net dat strontvervelende bloemetjesbehang uit de jaren 20 wat je met geen mogelijkheid van de muur afkrijgt![]()
Waarom? Net5 is bezig een nieuwe markt van bejaarde comatueuze kasplantjes aan te boren met het credo: Net5, als het te snel beweegt, trappen wij wel op de rem!
KUT OP!
Helaas is dat op tv een stuk minder te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
En ik vind Servio steeds meer door de mand vallen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef GekkeGast het volgende:
Heeft Joana nu een zweetreet..? Zit een vlek achter bij haar jurk
Ik ook, niet zozeer om Aafke, maar de reactie van de bewoners daarop lijkt me helemaal geweldigquote:
Laat dat nu net mijn broodwinning zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef versabommie het volgende:
KUT OP!
Altijd leuk als iemand blijft waar iedereen een hekel aan heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik ook, niet zozeer om Aafke, maar de reactie van de bewoners daarop lijkt me helemaal geweldig
Volgens mij is Maik de enige die een piemel heeft vast gehad, zijn eigen dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:
Laura draagt schoenen met bandjes...
Is er nog gesext trouwens vannacht?
Ah het is een familietrekje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Laat dat nu net mijn broodwinning zijn
Omdat ik gewoon bijna zeker weet dat dat ziekelijke veenlijk van een hummie achter de knoppen zit. Ransnicht Servio krijgt veel geld voor nix, Guido krijgt alles wat hem maar leuke beelden op kan leveren, en zo gaat het maar door. Ze zijn echt aan het aansturen op de meest saaie kut rls evah!quote:
Alweer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij is Maik de enige die een piemel heeft vast gehad, zijn eigen dus.
Volgens mij heeft Monique die in haar mond gehad..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij is Maik de enige die een piemel heeft vast gehad, zijn eigen dus.
en dan gaat haar nick zijn : stinkende pruikquote:
Daar moet Net5 juist gebruik van maken dan, geen reclame als er ergens anders wel reclame is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's bewust, zodat je niet elders blijft plakken
Ik weet over welke foto je het hebt maar volgens mij plofte ze toen net op bed en is die cap dus voordelig genomen zeg maar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Monique die in haar mond gehad..
Dit stinkt naar Hummiequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon bijna zeker weet dat dat ziekelijke veenlijk van een hummie achter de knoppen zit. Ransnicht Servio krijgt veel geld voor nix, Guido krijgt alles wat hem maar leuke beelden op kan leveren, en zo gaat het maar door. Ze zijn echt aan het aansturen op de meest saaie kut rls evah!
Ik zat even te denken: stel je voor dat Guido's orginele geheim was dat zijn vriendin thuis NEP is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:48 schreef Anneloortje het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog iets gaat gebeuren met het originele geheim van Laura en Guido
Of Vies_Kind_01 ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
en dan gaat haar nick zijn : stinkende pruik
Dat is ook de bedoeling, en kopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg trek in eten als ik reclames kijk
Ik heb toen niet meer gekeken inderdaad maar zag een foto langskomen waar het net lijkt of ze 'm even in d'r mond neemtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik weet over welke foto je het hebt maar volgens mij plofte ze toen net op bed en is die cap dus voordelig genomen zeg maar.
Ik heb net bitterballen, frikandellen, vlammetjes en nasi dingetjes gehaaldquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg trek in eten als ik reclames kijk
Dat dacht ik dus ook, maar ik denk nu toch dat dat vriendinnetje heus bestaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Ik zat even te denken: stel je voor dat Guido's orginele geheim was dat zijn vriendin thuis NEP is.
Maar dat kan eigenlijk niet, omdat hij dan nu niet meer hoeft vol te houden een vriendin te hebben. Of dat moet weer een missie zijn waar wij niets van weten. Raadsels raadsels.
vlammetjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb net bitterballen, frikandellen, vlammetjes en nasi dingetjes gehaald
Ik ren achter c_a aan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vlammetjes
Ik kom eraan!
de naam friese staander doet me nu enigzins kokhalzenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef beaverhausen het volgende:
Kijk kindertjes, dat is nou een echte friese homo
wie moet er opgerekt wordenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef beaverhausen het volgende:
Kijk kindertjes, dat is nou een echte friese homo
Aafke, Servio...kies maarquote:
Guido, althans, volgens Darth Kastnicht aka Servioquote:
Betaald tot 10 uur, dus rekken die zooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
wat rekken ze
cynthia gaat er toch uit
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Guido, althans, volgens Darth Kastnicht aka Servio
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef versabommie het volgende:
De Cyhena is uit het reservaat gezet!
10% verschilquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
30 plus 10 plus 50 is geen 100 volgens mij
ja party vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Dr_Greene het volgende:
Drank kan naar binne. Aafke mag blijven!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
Maakt dit Aafke nu automatisch Vies Kind 1.2?
ja dat dan weer welquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
Maakt dit Aafke nu automatisch Vies Kind 1.2?
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
Guido tegen aafke: "Nu Kun je nog meer van jezelf laten zien". GEKKEHUIS! Als Aafke nog meer van zichzelf laat zien, dan zijn we bezig met een inwendig onderzoek live op tv
lol idd, hij ziet er nog steeds als een dakloze uitquote:
een irritante ukelelespelerquote:
Waarschijnlijk gewoon als zwerver geboren.quote:
Renatequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een irritante ukelelespeler
Renate
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon als zwerver geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |