Moet wel met twee mensen die gestemd hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Aafke heeft gewoon de andere 50% van de stemmen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Servio moet dood. En klootzakkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here... ik wil hem stuk!
Sommige mensen hebben graag saaie streams, kennelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef versabommie het volgende:
Balen.. het saaie meubilair mag blijven!
Ik heb nog wel een hoekje vrij voor dat meubeltjequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef versabommie het volgende:
Nachtmerriemateriaal.quote:
Je stemt op wie er blijft, dus als Cynthia 1% heeft, tja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef amaranta het volgende:
Rekenen is niet echt mijn sterkste vak....
Maar als Laura 50% van de stemmen heeft??
Hoeveel heeft de exit kandidaat dan? En op grond waarvan is dan bepaald dat ze (Cynthia) moet vertrekken?
Dat weten we dadelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef amaranta het volgende:
Rekenen is niet echt mijn sterkste vak....
Maar als Laura 50% van de stemmen heeft??
Hoeveel heeft de exit kandidaat dan? En op grond waarvan is dan bepaald dat ze (Cynthia) moet vertrekken?
Echt waar he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef versabommie het volgende:
Ik vier meequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
O wat zijn wij heden blij
Laura mag blijven en dat vieren wij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent écht boos he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef versabommie het volgende:
Laura is net dat strontvervelende bloemetjesbehang uit de jaren 20 wat je met geen mogelijkheid van de muur afkrijgt![]()
Waarom? Net5 is bezig een nieuwe markt van bejaarde comatueuze kasplantjes aan te boren met het credo: Net5, als het te snel beweegt, trappen wij wel op de rem!
KUT OP!
oh zo...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je stemt op wie er blijft, dus als Cynthia 1% heeft, tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |