Voetbal en WIDM.... nee dat worden weer lage kijkcijfersquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat kijk ik wel terug via uitzending gemist
En er is voetbal
nee hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat gebeurt als een geheim geraden is? Moet die bewoner er dan uit?
Ik loop al een tijdje mee in het wereldje van RLS's en esemessen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef delirious74 het volgende:
Jij denkt echt dat alles fake is hè![]()
![]()
![]()
Secret Story hoef je niet af te kijken zie ik net, dat is al beslist met het minste percentage voor Cynthiaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Voetbal hoef je niet af te kijken zie ik net, dat is al beslist 4-0 voor Ajax
het geld wat ze verdienen met sms is ten opzichte van de reclameinkomsten nihil, populaire mensen in het huis is veel belangrijker voor zequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat er dan meer mensen gaan sms'en?
Dan hadden ze Laura wel lager gezet grappenmaker. Dan is het veel gunstiger om alle drie op ongeveer gelijke stand te zetten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
tja, maar als laura er nu toch nog uitgaat, is het echt wel doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
mee eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap de irritatie tegen Bart echt niet zo... ik vind hem het echt leuk doen... beter dan Ruud de Wild bij de laatste BB bijvoorbeeld
Ah, vandaar dat ze de vragen u besprekenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Refurb het volgende:
[..]
Secret Story hoef je niet af te kijken zie ik net, dat is al beslist met het minste percentage voor Cynthia
geen idee...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
hmm, en dan? kan ie ook geen geld meer verdienen? beetje vaag
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef ZaZoe het volgende:
Dat geheim van de Tsunami gaat binnenkort for sure vallen
Ja, want Sharon wist het maar het blijft een moeilijk te raden geheim. De mensen in het huis moeten natuurlijk wel opletten wie welke vragen weet. Want dat zegt misschien wel iets over hun geheim.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef ZaZoe het volgende:
Dat geheim van de Tsunami gaat binnenkort for sure vallen
De stem stelde net ook de vragen i.v.m. de kluizen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze de vragen u bespreken
Raar dan dat de Stem heet speelde, en niet vanuit de studio
Dat was met opzet, zodat niemand doorheeft dat ie eigenlijk hoogbegaafd isquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Arcee het volgende:
Er worden de meest ondoordachte gokken gedaan op de geheimen en na al die hints komt Philip nog weer met een half-assed gok. Wat extreem studipe, hij zei zelfs nog ridder.
hij is zo overdreven nep dat het bijna hilarisch wordt. beetje t zelfde wat ik heb als ik high shool musical kijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap de irritatie tegen Bart echt niet zo... ik vind hem het echt leuk doen... beter dan Ruud de Wild bij de laatste BB bijvoorbeeld
dat hebben ze gerepeteeerd vanmiddagquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Refurb het volgende:
[..]
Wat zitten ze toch achter die bank ineens?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij is zo overdreven nep dat het bijna hilarisch wordt. beetje t zelfde wat ik heb als ik high shool musical kijk
Gaat de stem zeker weer zeggen een paar minuutjes zoals bij Monique als ik me niet vergis.quote:
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef Refurb het volgende:
[..]
Gaat de stem zeker weer zeggen een paar minuutjes zoals bij Monique als ik me niet vergis.
En dan krijg je van de zuchten en gezichtstrekjes.. hahah
Hoorde ik ook al van een collega, bij hem werkt het ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ook UPC, die rooie knop hier doet helemaal niks![]()
Bij mij is dat opnemen, maar hij neemt al opquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ook UPC, die rooie knop hier doet helemaal niks![]()
Verwar je Laura niet met Sofia?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef ikke79 het volgende:
wel veel laura in beeld vandaag.beetje jammer voor de anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |