Voetbal en WIDM.... nee dat worden weer lage kijkcijfersquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat kijk ik wel terug via uitzending gemist
En er is voetbal
nee hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat gebeurt als een geheim geraden is? Moet die bewoner er dan uit?
Ik loop al een tijdje mee in het wereldje van RLS's en esemessen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef delirious74 het volgende:
Jij denkt echt dat alles fake is hè![]()
![]()
![]()
Secret Story hoef je niet af te kijken zie ik net, dat is al beslist met het minste percentage voor Cynthiaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Voetbal hoef je niet af te kijken zie ik net, dat is al beslist 4-0 voor Ajax
het geld wat ze verdienen met sms is ten opzichte van de reclameinkomsten nihil, populaire mensen in het huis is veel belangrijker voor zequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat er dan meer mensen gaan sms'en?
Dan hadden ze Laura wel lager gezet grappenmaker. Dan is het veel gunstiger om alle drie op ongeveer gelijke stand te zetten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
tja, maar als laura er nu toch nog uitgaat, is het echt wel doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
mee eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap de irritatie tegen Bart echt niet zo... ik vind hem het echt leuk doen... beter dan Ruud de Wild bij de laatste BB bijvoorbeeld
Ah, vandaar dat ze de vragen u besprekenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Refurb het volgende:
[..]
Secret Story hoef je niet af te kijken zie ik net, dat is al beslist met het minste percentage voor Cynthia
geen idee...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
hmm, en dan? kan ie ook geen geld meer verdienen? beetje vaag
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef ZaZoe het volgende:
Dat geheim van de Tsunami gaat binnenkort for sure vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |