Het zijn dan ook stuk voor stuk oliebollen. Zonder poedersuiker. Die denken niet verder dan hun eigen geheimpje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Dan ben je wel een oliebol als je dat niet doorhebt, want een vraag over je eigen geheim zit er ook tussen.
veel te makkelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Dat geheim van Joanna is nu ook wel makkelijk te raden denk ik
Mja echt irritantquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef byah het volgende:
Bartwat een royal sadness die versprekingen van die gast.
Marijke Helwegen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef ABundy het volgende:
Wat dacht je van die nachtkijker? Zijn er al clues gevallen voor mo of maik dan? Dacht het niet
Dat dachten we ook van Ivanhoe met paard.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Dat geheim van Joanna is nu ook wel makkelijk te raden denk ik
Vriend...in?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Zullen ze de vriendin van Guido ook nog in beeld nemen
Eh,,,,remember Philip?quote:
Die wil niet meer genomen wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
dat mag niet, ze is nog maar 17quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
ik bedoelde wat andersquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dat mag niet, ze is nog maar 17![]()
of bedoel je wat anders hehe
Is WIDM ook bezigquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook een leuke uitzending... vraag me wel af hoeveel mensen er nog kijken
Excuses, idd, maar je begrijpt wat ik bedoel. Misschien een idee om een lijst te maken met clues aan de groep met de bijbehorende personen:)quote:
Ja maar dat kijk ik wel terug via uitzending gemistquote:
Er zijn echt mensen die denken dat die vriendin nep is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij is er een topic over, of staat het in het geheimentopic. Maar ze mogen van mij er ook wel meer clues in gooienquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef ABundy het volgende:
[..]
Excuses, idd, maar je begrijpt wat ik bedoel. Misschien een idee om een lijst te maken met clues aan de groep met de bijbehorende personen:)
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat kijk ik wel terug via uitzending gemist
En er is voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gelooft dit echt?quote:
Er is niet echt een duidelijke tabel, toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij is er een topic over, of staat het in het geheimentopic. Maar ze mogen van mij er ook wel meer clues in gooien
Ja helaas. Anti climax. Dan verandert er dus gewoon niets. Is het meteen weer business as usual.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |