Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwabberaapje heet zoietsquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mis die neger met waaier van veren
Nicequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef Trevland het volgende:
Waarom zou ik daar nou nog heen gaan, waar ik werk hebben we appels genoeg
Ik was niet van plan om onderweg iemand te bezwangerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
brazilie, denemarken, rusland.. allemaal een vrouwenoverschot..
Rusland.. oekranie..
Fles.. 4 personen heen, 5 terug kan dat??
condooms zijn best goedkoopquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om onderweg iemand te bezwangeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
je kan ook gewoon een vriendin opduikelen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om onderweg iemand te bezwangeren...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
condooms zijn best goedkoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Thanks, zal de OP even snel doen nog danquote:
Eui daar hebben wij zeep van!quote:
Neem je wat voor me mee?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik straks
[..]
Niet als je allen maar g hebt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks, zal de OP even snel doen nog dan![]()
* Stuart is er daarna vandoor
En boven dien alles van ver is meestal lekkerderquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een vriendin opduikelen hoor
Upgraden danquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik straks
[..]
Niet als je allen maar g hebt
Dus je neemt gelijk een vriendin die ver weg woont?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
En boven dien alles van ver is meestal lekkerder
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe ja eigenlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik woon voor de meeste mensen ver wegquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
En boven dien alles van ver is meestal lekkerder
Stom bereik op het werkquote:
Je weet tochquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus je neemt gelijk een vriendin die ver weg woont?
Voor MPG valt het wel meequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik woon voor de meeste mensen ver weg
dat vertellen we hem gewoon nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stom bereik op het werk
[..]
Je weet toch
[..]
Voor MPG valt het wel mee
Slimquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat vertellen we hem gewoon niet
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik woon voor de meeste mensen ver weg
Sinds de A73 wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stom bereik op het werk
[..]
Je weet toch
[..]
Voor MPG valt het wel mee
Ver is relatief he....quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat vertellen we hem gewoon niet
waarvan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slim
Ik kan er trouwens ook wel wat van
quote:
Lopend is het idd best nog verquote:
Smakelijkquote:
Truequote:
Jij ook smakelijkquote:
ja maar jij speelt valsquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Ik woon ook ver weg van iedereen hier in de ksc
smakelijk trevquote:
ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Ik speel niet valsquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar jij speelt vals
Stu trouwens ook
Dat zijn er een paar van het temPoteam.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto, maar zo leuk
We waren de groeves aan het opruimen en zelfs de kindjes hielpen mee
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Leuke foto LL, welke is nou R ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto, maar zo leuk
We waren de groeves aan het opruimen en zelfs de kindjes hielpen mee
Dit was nog minder dan de helft van het team (rest was al naar huis)quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat zijn er een paar van het temPoteam.
Leuke foto
Die met de stok (zie 2e foto)quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Leuke foto LL, welke is nou R ?
quote:
quote:
neuhquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ojee, dan de rest maar bewaren voor later
quote:
quote:
Jullie willen me misbruikenquote:
Boeven zijn hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh
[..]
[..]
[..]
Jullie willen me misbruiken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Boeven zijn het![]()
Zal ik je komen aanmoedigen![]()
Vastgebonden aan het bedquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh
[..]
[..]
[..]
natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh
[..]
[..]
[..]
met genoeg champagne is dat niet nodigquote:
quote:
Jullie zijn wel eerlijkquote:
quote:Gelukkig, handschoen is terecht, heeft de hele nacht op de parkeerplaats gelegen. Het weerzien tussen de twee handschoenen was hartverscheurend en prachtig om te zien.
willem zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond ja vanavond zie ik HEM weer.Mijn knuffeltje, mijn snoepje, mijn scheetje.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond ja vanavond zie ik HEM weer.Mijn knuffeltje, mijn snoepje, mijn scheetje.
Uhuquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel eerlijk
lol, een opmerking van een grottenloper die tijdens het opruimen een handschoen was kwijtgeraakt:
[..]
oh boy.. te flauw
Uhuhquote:
Nee die met zijn zachte orenquote:
Ik wil wel neukenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uhu
Maar ik heb geen antwoord op mijn vraag
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil wel neuken
NU
oh gaat niet
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Uhuh. Willem is mijn vervangknuffelhond. Als ik ooit weer meer tijd heb neem ik zelf weer een hond.
Jaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil wel neuken
NU
oh gaat niet
Een échte schipper bevaart ook de ..........quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil wel neuken
NU
oh gaat niet
Ook jij bent er NU nietquote:
trevquote:
quote:
ik doelde meer op het feit datquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een échte schipper bevaart ook de ..........
Dat hij met zijn zachte oren goed kan horen.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat
- ik bij oma ben
- de kleine rondloopt
- het nu niet meer NU is
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat hij met zijn zachte oren goed kan horen.
quote:
Dat is wel jammerquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
- ik bij oma ben
- de kleine rondloopt
- het nu niet meer NU is
Ja manquote:
Misbruikenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh
[..]
[..]
[..]
Jij mag ook welquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 laat de heren en hun "gevoelens" even alleen met Ladylike
Je gaat toch niet stil in een hoekje zitten hé ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
Blijkbaar doe ik wel dingen als ik strontzat ben die ik nuchter niet doequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Misbruiken?
Ik zou het liever 'gebruik maken van de situatie' noemen...
![]()
...
Oeh lekkahquote:
Neeeee, ik ben weerloos en bangquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
_NU_ gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil wel neuken
NU
oh gaat niet
Join tha gangbang.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
whehehe jij bent wel de eerste die hier zal zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
_NU_ gaat 'm niet worden![]()
...
Neem nog een glaasje, dan kom ik die kant op...
Dat is balenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Dacht ik bij het raam te gaan zitten zodat ik naar buiten kon kijken. Blijkt de trein al maanden niet in de wasstraat te zijn geweest en kijk ik tegen matglas aan.
* knuft pien lekkerquote:
Doe je niet gezellig meequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
* MPG knuffelt je warmquote:
als dat de verwachtingen zijn, neem ik nog wat meer glaasjesquote:
Dat boeit ook echt wat ja, op de mistigste dag sinds Fred Flintstone.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Dacht ik bij het raam te gaan zitten zodat ik naar buiten kon kijken. Blijkt de trein al maanden niet in de wasstraat te zijn geweest en kijk ik tegen matglas aan.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als dat de verwachtingen zijn, neem ik nog wat meer glaasjes
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
- ik bij oma ben
- de kleine rondloopt
- het nu niet meer NU is
Blijkbaarquote:
ik rij harderquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe jij bent wel de eerste die hier zal zijn
* neemt nog een glaasje
Nu al moe?quote:
Zeker wetenquote:
strak plan ga ik ook maar even doenquote:
Rust ze GFquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
strak plan ga ik ook maar even doen![]()
JIj moet werkenquote:
Sorriequote:
Rustig nou maar, adem in en adem uit ........quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het zweet staat me drie lagen dik op mijn kop.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
jaaaaaja, eten...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 eet even een banaantje
Hoi Nijntjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Barretje80 het volgende:
ohh Noes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom geloof ik dit nou nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Barretje80 het volgende:
om 7 uur pasquote:
Bananenfan. Of stiekem vaste klant van de bananenbarquote:
En nic kan best een uurtje alleen draaienquote:
* Barretje80 heeft er eigenlijk gewoon tabak van..quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Bananenfan. Of stiekem vaste klant van de bananenbar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft er eigenlijk gewoon tabak van..
die documenten in de mail en ik maak het vanavond wel af..Die spoiler, die doet het 'emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij bent vanavond laat nog niet afgewerkt...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft er eigenlijk gewoon tabak van..
die documenten in de mail en ik maak het vanavond wel af..Dat is de instelling die we willen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn normaal gesproken toch de klanten die "afgewerkt" wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Die spoiler, die doet het 'em.
Jij bent vanavond laat nog niet afgewerkt...
ja. En de motoroliequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het zijn normaal gesproken toch de klanten die "afgewerkt" worden![]()
dus we doen maar een vluggertjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nic kan best een uurtje alleen draaien
uurtje, ja dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus we doen maar een vluggertje
Dan moet ik je zeker nog voorlaten ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus we doen maar een vluggertje
slaap ze friemelquote:
ik ben toch eerder bij haar dan jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik je zeker nog voorlaten ook...
Wacht maar op je beurt...
Ah de deurbel, je bent er sneller dan ik dachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik je zeker nog voorlaten ook...
Wacht maar op je beurt...
ik wacht wel tot zaterdag danquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah de deurbel, je bent er sneller dan ik dacht
eten
Eetse Llquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah de deurbel, je bent er sneller dan ik dacht
eten
Ik heb het wel eens mistiger meegemaakt hoor... op dagen dat er mist hing, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat boeit ook echt wat ja, op de mistigste dag sinds Fred Flintstone.
Dat wordt wat lastig, bij gebrek aan hond. En ik ga straks sporten maar ik weet nu al dat ik heel ongedurig op die apparaten sta.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh Noes!
eet een ijsje!! koel je van af..
en ga gewoon IETS ANDERS doen..
een stukje lopen met de hond ofzo??
Bis Later Barretjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef Barretje80 het volgende:
JA!
naar huis!
tot vanavond lieverds!
Jezus. Hou je op?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat wordt wat lastig, bij gebrek aan hond. En ik ga straks sporten maar ik weet nu al dat ik heel ongedurig op die apparaten sta.
Jezus was een kentekenplaatquote:
Was ik Jezus maar, dan had ik iets meer invloed op alles.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jezus was een kentekenplaat
Dagdagquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen, Bis Later Lui![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg een heel leuk Photoshopidee nu maar dat moet wachten tot vanavond.
quote:
Update: idee is uitgewerkt, als zich een geschikt moment voordoet, zie je het welquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je ziet het vast wel een keer, als ik het eens uitwerk.
Nee, die lui hebben niets te zeggen over mijn werkquote:
Wat valt er te vieren?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:35 schreef Ladylike het volgende:
Spaghetti heeft gesmaakt
Nu verder aan de champagne [ afbeelding ]
Niets. Cadeautje van een vriendquote:
Okee leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets. Cadeautje van een vriend
En ik was dus benieuwd of het lekker spul wasquote:
zuiperdquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:35 schreef Ladylike het volgende:
Spaghetti heeft gesmaakt
Nu verder aan de champagne [ afbeelding ]
quote:
Werk zequote:
Wat stomquote:
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat stom
En goedenavond allemaal
Hey Nijnerquote:
quote:
Haiquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat stom
En goedenavond allemaal
Hoe vergeet je je portemonnee?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey NijnerWeer helemaal beter?
[..]
[..]
Hai
Ja, wel wat later dan gepland, maar zonder portemonnee kom je niet ver![]()
He LLquote:
Hai meneer Flitserquote:
Hoor wie het zegtquote:
Had Toek hem verstopt om je langer bij hem te houden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey NijnerWeer helemaal beter?
[..]
[..]
Hai
Ja, wel wat later dan gepland, maar zonder portemonnee kom je niet ver![]()
Balenquote:
Nou, door je ov chipkaart in je jaszak te steken, nog even te kijken of je voldoende muntgeld hebt voor een treinkaartje en je portemonnee vervolgens op de bank te leggen ipv in je tasquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe vergeet je je portemonnee?![]()
Nee, het was mijn eigen warhoofdquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had Toek hem verstopt om je langer bij hem te houden?
Nee, ze is nog niet online geweest, nog niks gehoord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hai meneer FlitserWeer een beetje opgeknapt?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, door je ov chipkaart in je jaszak te steken, nog even te kijken of je voldoende muntgeld hebt voor een treinkaartje en je portemonnee vervolgens op de bank te leggen ipv in je tas![]()
Dus toen ik een treinkaartje wilde kopen kon ik m'n portemonnee niet vinden en toen lag ie gelukkig nog op de bank bij Toek en Muck en is Toek em heel lief komen brengen
Ja hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Nijntje
Fijne dag gehad?
Zn gangetjequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LLHoe ist daar dan?
[..]
Hai meneer FlitserWeer een beetje opgeknapt?
Jij welquote:
Je kunt er nu weinig aan veranderen... Wordt helaas afwachtenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ze is nog niet online geweest, nog niks gehoord.En ik ben bang dat in dit geval geen nieuws geen goed nieuws is.
I know.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt er nu weinig aan veranderen... Wordt helaas afwachtenRustig aan en maak jezelf niet te gek
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het was mijn eigen warhoofdEcht, het is dat mijn hoofd op m'n romp zit, anders vergeet ik die ook nog eens
Nu maar hopen dat het helptquote:
Nijnahquote:
Ik ben quick nijnjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Het was echt een quick topic jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
quick topic doodvermoord nijnja ja
Hai mopquote:
Hoiquote:
Hey RNquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nog wat lekkers gekocht?![]()
Haiquote:
Hey Trevquote:
Nee, was voor het eerst sinds anderhalve week ofzo weer eens aan het wowen, maar heb er toch geen zin inquote:
ik ben weer ff bezig tot strakkiesquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Hey TrevLekker
[..]
Nee, was voor het eerst sinds anderhalve week ofzo weer eens aan het wowen, maar heb er toch geen zin in
Hey Marijkequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Hey TrevLekker
[..]
Nee, was voor het eerst sinds anderhalve week ofzo weer eens aan het wowen, maar heb er toch geen zin in
Hey MPGquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef MPG het volgende:
Eten op.
3 borden wortelestamp met speklap en worst.
Ik had ook een speklap, maar dan bij de bruine bonen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef MPG het volgende:
Eten op.
Ben je afgekicktquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Hey TrevLekker
[..]
Je moet echt een beetje om je gewicht denken hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef MPG het volgende:
Eten op.
Dan pak ik zelf wel watquote:
Je bent bang dat ik te weinig eetquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet echt een beetje om je gewicht denken hoor
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik te weinig eet?
Eerder niet in de stemmingquote:
Ik bedoel hier uit de kastquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lef heb je niet
En je komt toch niet hier heen
Ben benieuwdquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Lieve Myraela...
En nu maar afwachten...
Nee voedsel uit de kastquote:
Oh Myraela is je vriendinquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Lieve Myraela...
En nu maar afwachten...
hij staat aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Geen GTST aan het kijken?
Hoor ik vaker de laatste jaren.quote:
Ja geen idee wat ik daar op moet antwoorden....quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoor ik vaker de laatste jaren.
How comequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerder niet in de stemming
En dat laatste hebben blijkbaar steeds meer mensenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja geen idee wat ik daar op moet antwoorden....
Voor mij hoeft het niet zo heel erg meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:26 schreef Barretje80 het volgende:
wie is de molIs het weer zo verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie is de molEr is weinig wat me ZO weinig interesseert. Of het moet de groeisnelheid van de eikelschimmel van de Oost-Senegalese bosmarmot zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Whahahahaha omgquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is weinig wat me ZO weinig interesseert. Of het moet de groeisnelheid van de eikelschimmel van de Oost-Senegalese bosmarmot zijn.
Dat laatste lijkt me wel interessantquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is weinig wat me ZO weinig interesseert. Of het moet de groeisnelheid van de eikelschimmel van de Oost-Senegalese bosmarmot zijn.
OSC Lille, de aanstaande kampioen van Frankrijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn dus niet de Superboeren, tegen wie moeten ze dan?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok
Nog een beetje in leven daar?
Aha, ik ben benieuwt wie er gaat winnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OSC Lille, de aanstaande kampioen van Frankrijk
Die eigenlijk blij zal zijn dat ze geen Europa league meer hoeven spelen :L')(
wie is de molZeg gewoon dat je het niet volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
PSV staat 3-1 voor, tegen 10 man. 5 minuten nog. Zet snel je geld inquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, ik ben benieuwt wie er gaat winnen
Ik zou het zo niet wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PSV staat 3-1 voor, tegen 10 man. 5 minuten nog. Zet snel je geld in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |