Hey Nijnerquote:
quote:
Haiquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat stom
En goedenavond allemaal
Hoe vergeet je je portemonnee?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey NijnerWeer helemaal beter?
[..]
[..]
Hai
Ja, wel wat later dan gepland, maar zonder portemonnee kom je niet ver![]()
He LLquote:
Hai meneer Flitserquote:
Hoor wie het zegtquote:
Had Toek hem verstopt om je langer bij hem te houden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey NijnerWeer helemaal beter?
[..]
[..]
Hai
Ja, wel wat later dan gepland, maar zonder portemonnee kom je niet ver![]()
Balenquote:
Nou, door je ov chipkaart in je jaszak te steken, nog even te kijken of je voldoende muntgeld hebt voor een treinkaartje en je portemonnee vervolgens op de bank te leggen ipv in je tasquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe vergeet je je portemonnee?![]()
Nee, het was mijn eigen warhoofdquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had Toek hem verstopt om je langer bij hem te houden?
Nee, ze is nog niet online geweest, nog niks gehoord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hai meneer FlitserWeer een beetje opgeknapt?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, door je ov chipkaart in je jaszak te steken, nog even te kijken of je voldoende muntgeld hebt voor een treinkaartje en je portemonnee vervolgens op de bank te leggen ipv in je tas![]()
Dus toen ik een treinkaartje wilde kopen kon ik m'n portemonnee niet vinden en toen lag ie gelukkig nog op de bank bij Toek en Muck en is Toek em heel lief komen brengen
Ja hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Nijntje
Fijne dag gehad?
Zn gangetjequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LLHoe ist daar dan?
[..]
Hai meneer FlitserWeer een beetje opgeknapt?
Jij welquote:
Je kunt er nu weinig aan veranderen... Wordt helaas afwachtenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ze is nog niet online geweest, nog niks gehoord.En ik ben bang dat in dit geval geen nieuws geen goed nieuws is.
I know.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt er nu weinig aan veranderen... Wordt helaas afwachtenRustig aan en maak jezelf niet te gek
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het was mijn eigen warhoofdEcht, het is dat mijn hoofd op m'n romp zit, anders vergeet ik die ook nog eens
Nu maar hopen dat het helptquote:
Nijnahquote:
Ik ben quick nijnjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Het was echt een quick topic jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
quick topic doodvermoord nijnja ja
Hai mopquote:
Hoiquote:
Hey RNquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nog wat lekkers gekocht?![]()
Haiquote:
Hey Trevquote:
Nee, was voor het eerst sinds anderhalve week ofzo weer eens aan het wowen, maar heb er toch geen zin inquote:
ik ben weer ff bezig tot strakkiesquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Hey TrevLekker
[..]
Nee, was voor het eerst sinds anderhalve week ofzo weer eens aan het wowen, maar heb er toch geen zin in
Hey Marijkequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Hey TrevLekker
[..]
Nee, was voor het eerst sinds anderhalve week ofzo weer eens aan het wowen, maar heb er toch geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |