strak plan ga ik ook maar even doenquote:
Rust ze GFquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
strak plan ga ik ook maar even doen![]()
JIj moet werkenquote:
Sorriequote:
Rustig nou maar, adem in en adem uit ........quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het zweet staat me drie lagen dik op mijn kop.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
jaaaaaja, eten...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 eet even een banaantje
Hoi Nijntjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Barretje80 het volgende:
ohh Noes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom geloof ik dit nou nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Barretje80 het volgende:
om 7 uur pasquote:
Bananenfan. Of stiekem vaste klant van de bananenbarquote:
En nic kan best een uurtje alleen draaienquote:
* Barretje80 heeft er eigenlijk gewoon tabak van..quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Bananenfan. Of stiekem vaste klant van de bananenbar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft er eigenlijk gewoon tabak van..
die documenten in de mail en ik maak het vanavond wel af..Die spoiler, die doet het 'emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij bent vanavond laat nog niet afgewerkt...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft er eigenlijk gewoon tabak van..
die documenten in de mail en ik maak het vanavond wel af..Dat is de instelling die we willen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn normaal gesproken toch de klanten die "afgewerkt" wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Die spoiler, die doet het 'em.
Jij bent vanavond laat nog niet afgewerkt...
ja. En de motoroliequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het zijn normaal gesproken toch de klanten die "afgewerkt" worden![]()
dus we doen maar een vluggertjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nic kan best een uurtje alleen draaien
uurtje, ja dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus we doen maar een vluggertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |