Blijkbaar doe ik wel dingen als ik strontzat ben die ik nuchter niet doequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Misbruiken?
Ik zou het liever 'gebruik maken van de situatie' noemen...
![]()
...
Oeh lekkahquote:
Neeeee, ik ben weerloos en bangquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 laat de heren en hun "gevoelens" even alleen met Ladylike
_NU_ gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil wel neuken
NU
oh gaat niet
Join tha gangbang.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
whehehe jij bent wel de eerste die hier zal zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
_NU_ gaat 'm niet worden![]()
...
Neem nog een glaasje, dan kom ik die kant op...
Dat is balenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Dacht ik bij het raam te gaan zitten zodat ik naar buiten kon kijken. Blijkt de trein al maanden niet in de wasstraat te zijn geweest en kijk ik tegen matglas aan.
* knuft pien lekkerquote:
Doe je niet gezellig meequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
* MPG knuffelt je warmquote:
als dat de verwachtingen zijn, neem ik nog wat meer glaasjesquote:
Dat boeit ook echt wat ja, op de mistigste dag sinds Fred Flintstone.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Dacht ik bij het raam te gaan zitten zodat ik naar buiten kon kijken. Blijkt de trein al maanden niet in de wasstraat te zijn geweest en kijk ik tegen matglas aan.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als dat de verwachtingen zijn, neem ik nog wat meer glaasjes
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat
- ik bij oma ben
- de kleine rondloopt
- het nu niet meer NU is
Blijkbaarquote:
ik rij harderquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe jij bent wel de eerste die hier zal zijn
* neemt nog een glaasje
Nu al moe?quote:
Zeker wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |