Hey MPGquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef MPG het volgende:
Eten op.
3 borden wortelestamp met speklap en worst.
Ik had ook een speklap, maar dan bij de bruine bonen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef MPG het volgende:
Eten op.
Ben je afgekicktquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Hey TrevLekker
[..]
Nee, was voor het eerst sinds anderhalve week ofzo weer eens aan het wowen, maar heb er toch geen zin in
Je moet echt een beetje om je gewicht denken hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef MPG het volgende:
Eten op.
Dan pak ik zelf wel watquote:
Je bent bang dat ik te weinig eetquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet echt een beetje om je gewicht denken hoor
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik te weinig eet?
Eerder niet in de stemmingquote:
Ik bedoel hier uit de kastquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lef heb je niet
En je komt toch niet hier heen
Ben benieuwdquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Lieve Myraela...
En nu maar afwachten...
Nee voedsel uit de kastquote:
Oh Myraela is je vriendinquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Lieve Myraela...
En nu maar afwachten...
hij staat aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Geen GTST aan het kijken?
Hoor ik vaker de laatste jaren.quote:
Ja geen idee wat ik daar op moet antwoorden....quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoor ik vaker de laatste jaren.
How comequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerder niet in de stemming
En dat laatste hebben blijkbaar steeds meer mensenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja geen idee wat ik daar op moet antwoorden....
Voor mij hoeft het niet zo heel erg meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:26 schreef Barretje80 het volgende:
wie is de molIs het weer zo verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie is de molEr is weinig wat me ZO weinig interesseert. Of het moet de groeisnelheid van de eikelschimmel van de Oost-Senegalese bosmarmot zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Whahahahaha omgquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is weinig wat me ZO weinig interesseert. Of het moet de groeisnelheid van de eikelschimmel van de Oost-Senegalese bosmarmot zijn.
Dat laatste lijkt me wel interessantquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is weinig wat me ZO weinig interesseert. Of het moet de groeisnelheid van de eikelschimmel van de Oost-Senegalese bosmarmot zijn.
OSC Lille, de aanstaande kampioen van Frankrijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn dus niet de Superboeren, tegen wie moeten ze dan?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok
Nog een beetje in leven daar?
Aha, ik ben benieuwt wie er gaat winnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OSC Lille, de aanstaande kampioen van Frankrijk
Die eigenlijk blij zal zijn dat ze geen Europa league meer hoeven spelen :L')(
wie is de molZeg gewoon dat je het niet volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
PSV staat 3-1 voor, tegen 10 man. 5 minuten nog. Zet snel je geld inquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, ik ben benieuwt wie er gaat winnen
Ik zou het zo niet wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PSV staat 3-1 voor, tegen 10 man. 5 minuten nog. Zet snel je geld in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |