quote:De Amerikaanse beleggingsadviseur en onderzoeker waarschuwt zijn landgenoten dat de dollar als wereldreservevaluta zijn laatste dagen heeft gehad en dat dat dramatische gevolgen voor de VS, alsook voor de welvaart van Amerikanen zal hebben.
Alternatieve wereldmunt
Stansberry voorspelt dat de Amerikaanse autoriteiten maximaal misbruik maken van het feit dat de dollar de wereldreservevaluta is en dat zij daardoor onophoudelijk geld kunnen drukken om de schulden te financieren.
Maar volgens Stansberry komt daar een einde aan, nu landen als China hun exposure naar Amerikaans schuldpapier en dollars verlagen.
Hij wijst op nauwelijks opgepakte mediaberichten dat een aantal landen, onder wie Frankrijk, naar een alternatieve wereldmunt zoeken. Ook het IMF heeft hier voor gepleit.
Onrust en geweld
Stansberry stelt dat als de dollar uit de gratie is, wat volgens hem binnen twaalf maanden het geval kan zijn, de Verenigde Staten in een vrije val komen. Het leven zal veel duurder worden en dat zal volgens Stansberry gepaard gaan met maatschappelijke onrust en geweld.
Stansberry is niet onomstreden. Hij is enkele jaren geleden veroordeeld voor beleggingsfraude. Zijn kantoor Porter Stansberry Research heeft echter de kredietcrisis van 2008 tijdig voorspeld.
'Coming meltdown'
Hij is een van de commentatoren die zich van steeds scherper verbaal geweld bedient om het Amerikaanse overheids- en monetaire beleid te bekritiseren.
Zo schrijft commentator Paul B. Farrell op MarketWatch dat Fed-president Ben Bernanke een van de gevaarlijkste mensen op aarde is. 'Bernanke rules a monetary dictatorship that will trigger the coming meltdown of the 21st century.'
Gelijk heb je. Ik hou ook helemaal niet van gruwels.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef Reya het volgende:
Dergelijke noviteiten zijn mij een gruwel.
Wat kan die zedenzaak jou schelen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en Assange wordt uitgeleverd.
Helemaal niks, maar als hij daarvoor uitgeleverd kan worden dan staat een uitlevering aan de VS ook niet ver weg, en dat kan me wel veel schelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat kan die zedenzaak jou schelen?
Aan Zweden of de VS?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Assange doet exact hetzelfde The New York Times. Al die redacteuren ook oppakken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar als hij daarvoor uitgeleverd kan worden dan staat een uitlevering aan de VS ook niet ver weg, en dat kan me wel veel schelen.
Alle redacteuren van the Gray Lady worden beschuldigd van aanranding? Een ernstige zaak, inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Assange doet exact hetzelfde The New York Times. Al die redacteuren ook oppakken?
quote:Assange wordt beschuldigd van verkrachting van twee jonge Zweedse vrouwen. Assange zou met de eerste vrouw betrekkingen hebben gehad zonder condoom, hoewel de vrouw dat uitdrukkelijk vroeg. Met de tweede vrouw zou hij in haar slaap seksuele betrekkingen hebben gehad, eveneens zonder condoom. De feiten dateren van augustus 2010.
De verdediging van Assange benadrukte dat het om seksueel contact ging met instemming van beide partijen. Maar in Zweden geldt dat het weigeren van voorbehoedsmiddelen gelijkstaat met een verkrachting.
Zweden vaardigde eind vorig jaar een internationaal arrestatiebevel uit, waarna Assange werd opgepakt in in het Verenigd Koninkrijk. Sindsdien woedde er een juridische strijd over de uitlevering. Volgens de advocaten van Assange dreigen de rechten van hun cliënt geschonden te worden, onder andere omdat het proces er achter gesloten deuren zal plaatsvinden.
Allemaal hetzelfde jasje, dasje, schoenen, haartjes en babbel. Op slechte dagen word ik er fysiek onpasselijk van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Bijzonder he? Ik vraag me altijd af of meer diversiteit niet leidt tot een beter functionerend bankwezen.
Ik heb het over een mogelijke uitlevering aan de VS.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Alle redacteuren van the Gray Lady worden beschuldigd van aanranding? Een ernstige zaak, inderdaad.
Inderdaad. In sommige van die landen zie je ook een omkering van bewijslast bij seksuele misdrijven: dan moet de 'dader' (meestal man) bewijzen dat hij zich niet schuldig heeft gemaakt aan het tenlastegelegde. En dat is in de praktijk een behoorlijke 'probatio diabolica'.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:09 schreef mlg het volgende:
Het feminisme in Zweden heeft er wel voor gezorgd dat de vrouw veel bescherming geniet.
En nu valt Wikileaks natuurlijk in een klap stilquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Dat kan in voorkomende omstandigheden een kwalijke zaak zijn, inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. In sommige van die landen zie je ook een omkering van bewijslast bij seksuele misdrijven: dan moet de 'dader' (meestal man) bewijzen dat hij zich niet schuldig heeft gemaakt aan het tenlastegelegde. En dat is in de praktijk een behoorlijke 'probatio diabolica'.
In Finland hetzelfde. Je vriendin klaagt je na een conflict aan voor verkrachting, en als je niet kunt bewijzen dat je onschuldig bent dan hang je. Dat gaat allemaal veel te ver in die landen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. In sommige van die landen zie je ook een omkering van bewijslast bij seksuele misdrijven: dan moet de 'dader' (meestal man) bewijzen dat hij zich niet schuldig heeft gemaakt aan het tenlastegelegde. En dat is in de praktijk een behoorlijke 'probatio diabolica'.
Probleem is tevens dat zelfs als vrijgesproken "verkrachter" je allang publiekelijk veroordeeld bent en je als ex-zedendelinquent met de nek wordt aangekeken. Buiten kijf staat natuurlijk dat verkrachting verwerpelijk is en slachtoffers goede bescherming moeten krijgen, maar de rape-card spelen als vrouw is een directe aanslag van de emancipatie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef mlg het volgende:
[..]
In Finland hetzelfde. Je vriendin klaagt je na een conflict aan voor verkrachting, en als je niet kunt bewijzen dat je onschuldig bent dan hang je. Dat gaat allemaal veel te ver in die landen.
Afgezien van de aanrandingszaak is het ook niet zonder meer rechtmatig om documenten die nog niet reeds openbaar zijn, te openbaren. Als zoiets binnen Nederlandse jurisdictie zou gebeuren, bijvoorbeeld, zou dat aanleiding voor een aanklacht wegens smaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb het over een mogelijke uitlevering aan de VS.
Dat zou opzich wel een zaak in Straatsburg waard zijn, zoverre deze nog niet is aangespannen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef mlg het volgende:
[..]
In Finland hetzelfde. Je vriendin klaagt je na een conflict aan voor verkrachting, en als je niet kunt bewijzen dat je onschuldig bent dan hang je. Dat gaat allemaal veel te ver in die landen.
Lekker is soms goed. Het gebeurd ook via de Volkskrant of het NRC. Het is volgens mij een essentieel onderdeel van goede jounalistiek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Afgezien van de aanrandingszaak is het ook niet zonder meer rechtmatig om documenten die nog niet reeds openbaar zijn, te openbaren. Als zoiets binnen Nederlandse jurisdictie zou gebeuren, bijvoorbeeld, zou dat aanleiding voor een aanklacht wegens smaad.
Mwoah, officieel is het gewoon diefstal. Maar dat kun je de media niet aanrekenen. Die publiceren slechts nieuws die zij toegestuurd krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Lekker is soms goed. Het gebeurd ook via de Volkskrant of het NRC. Het is volgens mij een essentieel onderdeel van goede jounalistiek.
Maar deze staats documenten zijn ook toegestuurd aan wikileaks he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, officieel is het gewoon diefstal. Maar dat kun je de media niet aanrekenen. Die publiceren slechts nieuws die zij toegestuurd krijgen.
Maakt dat uit, liever het symbool van Wikileaks achter de tralies dan niets doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En nu valt Wikileaks natuurlijk in een klap stil
Klopt, daarom vraag ik mij af in hoeverre je Assange kunt veroordelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar deze staats documenten zijn ook toegestuurd aan wikileaks he.
Dan zou het nog steeds smadelijk kunnen zijn; bij het publiceren van een beperkt aantal berichten over spraakmakende onderwerpen lijkt het me echter wat makkelijker om te motiveren dat de openbaring in het algemeen belang geschiedt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, officieel is het gewoon diefstal. Maar dat kun je de media niet aanrekenen. Die publiceren slechts nieuws die zij toegestuurd krijgen.
Naar mijn mening maak je jezelf medeplichtig door het publiceren van toegestuurde documenten. Dat is ook vrij logisch denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, daarom vraag ik mij af in hoeverre je Assange kunt veroordelen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Naar mijn mening maak je jezelf medeplichtig door het publiceren van toegestuurde documenten. Dat is ook vrij logisch denk ik.
Maar dan kunnen kranten en nieuwswebsites in principe ook worden veroordeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan zou het nog steeds smadelijk kunnen zijn; bij het publiceren van een beperkt aantal berichten over spraakmakende onderwerpen lijkt het me echter wat makkelijker om te motiveren dat de openbaring in het algemeen belang geschiedt.
Zie boven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Naar mijn mening maak je jezelf medeplichtig door het publiceren van toegestuurde documenten. Dat is ook vrij logisch denk ik.
Van mij mogen ze lekker doorgaan met het lekken van staatsdocumenten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt dat uit, liever het symbool van Wikileaks achter de tralies dan niets doen.
Ja, dan zou de Volkskrant of NRC ook net zo goed veroordeeld kunnen worden.quote:
Van mij niet, en van de regeringen ook niet, en dus van ons wetboek ook niet. Het zijn ordinaire criminelen, medeplichtig aan staatsverraad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van mij mogen ze lekker doorgaan met het lekken van staatsdocumenten.
Dat kan in principe ook, maar het zal niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dan kunnen kranten en nieuwswebsites in principe ook worden veroordeeld.
En FOK!, Nu.nl, GeenStijl, enz. Je kunt het complete media-landschap in een klap om zeep helpen. Fijne gedachte.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dan zou de Volkskrant of NRC ook net zo goed veroordeeld kunnen worden.
Ik zie dat toch anders. Een regering moet in mijn optiek niets te verbergen hebben. Oke, je hoeft niet alles naar buiten te brengen, maar met al ben ik wel blij met Wikileaks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van mij niet, en van de regeringen ook niet, en dus van ons wetboek ook niet. Het zijn ordinaire criminelen, medeplichtig aan staatsverraad.
Niet zo dramatisch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En FOK!, Nu.nl, GeenStijl, enz. Je kunt het complete media-landschap in een klap om zeep helpen. Fijne gedachte.
Nee, want wanneer jij de ontwerpen van Hr. Ms. De Zeven Provinciën op je tafel krijgt, zet je die ook niet online, ook al is 't "nieuws".quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En FOK!, Nu.nl, GeenStijl, enz. Je kunt het complete media-landschap in een klap om zeep helpen. Fijne gedachte.
Bij smaad gaat het erom dat je iemands reputatie of goede naam ermee aantast. Als je iets publiceert dat al eerder door andere bronnen is geopenbaard, is daar normaliter geen sprake meer van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze documenten worden al bewaard, zodat dit door een commissie gecontroleerd kan worden. De burger heeft helemaal niks aan deze documenten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders. Een regering moet in mijn optiek niets te verbergen hebben. Oke, je hoeft niet alles naar buiten te brengen, maar met al ben ik wel blij met Wikileaks.
Goed, als ik hoofdredacteur ben van de Volkskrant en ik zit op een berg geheime documenten, dan zou ik in ieder geval niet aarzelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij smaad gaat het erom dat je iemands reputatie of goede naam ermee aantast. Als je iets publiceert dat al eerder door andere bronnen is geopenbaard, is daar normaliter geen sprake meer van.
Als je een document in handen zou hebben waarin de zwakke plekken van de beveiliging van Geert Wilders worden geidentificeerd, zou je daar dan over publiceren?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, als ik hoofdredacteur ben van de Volkskrant en ik zit op een berg geheime documenten, dan zou ik in ieder geval niet aarzelen.
Dan mag jij wat mij betreft achter de tralies ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, als ik hoofdredacteur ben van de Volkskrant en ik zit op een berg geheime documenten, dan zou ik in ieder geval niet aarzelen.
Zo kennen we conservatieven weer. Alles wat aan het gezag komt moet worden aangepakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan mag jij wat mij betreft achter de tralies ook.
dan maakt het ook niet uit dat het naar buiten komt natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Deze documenten worden al bewaard, zodat dit door een commissie gecontroleerd kan worden. De burger heeft helemaal niks aan deze documenten.
Lastig lastig. Nee, ik zou dergelijke zaken niet publiceren. Ik denk wel na voordat ik iets in de krant zet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je een document in handen zou hebben waarin de zwakke plekken van de beveiliging van Geert Wilders worden geidentificeerd, zou je daar dan over publiceren?
Ja want zonder gezag krijg je van die Griekse toestanden, wil je dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zo kennen we conservatieven weer. Alles wat aan het gezag komt moet worden aangepakt.
[..]
Gezag kun je niet afdwingen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want zonder gezag krijg je van die Griekse toestanden, wil je dat?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan mag jij wat mij betreft achter de tralies ook.
Griekse toestanden zonder gezagquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want zonder gezag krijg je van die Griekse toestanden, wil je dat?
Je kan het wel sturen, en door alles op straat te gooien ook al heeft de burger er niks aan, is een schandalige ondermijning van dat gezag en de status quo. Ik ben zelf ook een burger, en heb niks met of tegen die documenten qua "nut" voor mij persoonlijk, maar ik ben er ten zeerste op tegen dat sommige dingen naar buiten komen.quote:
Een fout gezag is ook afwezigheid van goed gezag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Griekse toestanden zonder gezag?
Het probleem is daar toch juist de corruptie van "het gezag"?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een fout gezag is ook afwezigheid van goed gezag.
Khadaffi is geen goed gezag, de Griekse regering ook niet, Mubarak was dat ook niet, en ga zo maar door. Niet alle "gezag" is gelijk, een gezag door foute onderdrukking of corruptie valt bij mij dan ook niet onder een verdedigbaar stelsel.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Probleem is dat overheden documenten te snel voorzien van het predikaat 'geheim'. Ik ben met je eens dat er een zekere mate van geheimhouding moet bestaan, maar wanneer een krant documenten in handen krijgt, dan moet zij een gedegen afweging kunnen maken. Niet alles zomaar online zetten, maar je mag eventuele pareltjes wel publiceren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
Er moeten boetes staan op door rood rijden, anders hebben die stoplichten ook geen nut voor een groot gedeelte van de bevolking, want er zijn geen represailles. Net zoals kinderen een tik op de vingers krijgen als ze iets willen stelen in de winkel.
Zo ook met geheime documenten m.i.
Ho-ho, dit zou hetzelfde zijn als jou vergelijken met Kim-Jong Il.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
Rechts blijft mij verbazen. Enerzijds zeer kritisch over onze leiders en pleiten voor een kleinere overheids. Maar aan de andere kant diezelfde overheid verdedigen door te dreigen met gevangenisstraffen en andere ellende.
Nou dan zijn we het eens, ik zei ook dat ik alleen een probleem had met Assange's "alles".quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat overheden documenten te snel voorzien van het predikaat 'geheim'. Ik ben met je eens dat er een zekere mate van geheimhouding moet bestaan, maar wanneer een krant documenten in handen krijgt, dan moet zij een gedegen afweging kunnen maken. Niet alles zomaar online zetten, maar je mag eventuele pareltjes wel publiceren.
Oke, tut mir leid. Was ook niet correct van mij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ho-ho, dit zou hetzelfde zijn als jou vergelijken met Kim-Jong Il.
Dit zijn gewoon botsende denkbeelden, niet elke rechtse user hier is een autoritairian
Jij maakt in je andere post onderscheid tussen 'gezag' en 'fout-gezag'. Het te veel achterhouden van informatie voor de burgers valt voor mij onder 'fout-gezag'. En vooralsnog is nog niemand in gevaar gekomen door de activiteiten van Julian Assange.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
Er moeten boetes staan op door rood rijden, anders hebben die stoplichten ook geen nut voor een groot gedeelte van de bevolking, want er zijn geen represailles. Net zoals kinderen een tik op de vingers krijgen als ze iets willen stelen in de winkel.
Het ligt aan de omstandigheden: als dergelijke documenten feiten aantonen waarvan redelijkerwijs kan worden aangetoond dat het in het algemeen belang is om ze te openbaren, zie ik geen bezwaar tegen openbaarmaking. Daarbij dient echter ten allen tijde te worden voorkomen dat een dergelijke actie mensen persoonlijk schaadt, of dat daarbij handelingen worden verricht die niet redelijkerwijs te verdedigen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
Je kan op je klompen aanvoelen dat hij de grenzen op gaat zoeken, net als een kind dat niet op de vingers getikt wordt. Laat hem maar even die tik voelen, ik noem 't goede opvoeding.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jij maakt in je andere post onderscheid tussen 'gezag' en 'fout-gezag'. Het te veel achterhouden van informatie voor de burgers valt voor mij onder 'fout-gezag'. En vooralsnog is nog niemand in gevaar gekomen door de activiteiten van Julian Assange.
Mee eens, zoals ik al eerder zei gaat het me vooral om Assange's definitie van "alles publiceren" waar ik aanstoot aan neem. Dat is een gevaar, en een dergelijke trend moet ten zeerste bestreden worden. Geheime documenten die het predikaat eigenlijk niet verdienen, a la dat maakt mij weinig uit. Maar voor de rest moet hij geen mijnen leggen onder regeringen en de stabiliteit van landen en de geopolitiek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Het ligt aan de omstandigheden: als dergelijke documenten feiten aantonen waarvan redelijkerwijs kan worden aangetoond dat het in het algemeen belang is om ze te openbaren, zie ik geen bezwaar tegen openbaarmaking. Daarbij dient echter ten allen tijde te worden voorkomen dat een dergelijke actie mensen persoonlijk schaadt, of dat daarbij handelingen worden verricht die niet redelijkerwijs te verdedigen zijn.
Dat is inderdaad een kwalijke zaak te noemen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mee eens, zoals ik al eerder zei gaat het me vooral om Assange's definitie van "alles publiceren" waar ik aanstoot aan neem. Dat is een gevaar, en een dergelijke trend moet ten zeerste bestreden worden. Geheime documenten die het predikaat eigenlijk niet verdienen, a la dat maakt mij weinig uit. Maar voor de rest moet hij geen mijnen leggen onder regeringen en de stabiliteit van landen en de geopolitiek.
Wikileaks publiciteert niet 'alles', dus houd de discussie hier op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mee eens, zoals ik al eerder zei gaat het me vooral om Assange's definitie van "alles publiceren" waar ik aanstoot aan neem. Dat is een gevaar, en een dergelijke trend moet ten zeerste bestreden worden. Geheime documenten die het predikaat eigenlijk niet verdienen, a la dat maakt mij weinig uit. Maar voor de rest moet hij geen mijnen leggen onder regeringen en de stabiliteit van landen en de geopolitiek.
Die dreigingen heeft hij anders al wel geuit, en ik zit liever niet te wachten tot het al te laat is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wikileaks publiciteert niet 'alles', dus houd de discussie hier op.
quote:MEPPELER OPLICHTERSFAMILIE OPGEPAKT
In Meppel is een familie aangehouden op verdenking van oplichting. De familie, een vader (50), een moeder (60) en twee kinderen (35 en 22), zou bedrijven en particulieren in vijf jaar tijd voor 100.000 euro hebben opgelicht.
De verdachten bestelden zowel privé als zakelijk goederen en diensten, maar die bestaalden ze niet. Bovendien huurden ze enkele bedrijfspanden en woningen zonder de huur over te maken.
Na een uitzending van het tv-programma Opgelicht meldden zich 23 gedupeerden bij de politie. De familie sloeg toe in plaatsen in Friesland en Drenthe.
Je vind zeker het mateloos lage niveau van New Kids ook geweldig vermaak?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef ethiraseth het volgende:
ik hoop dat wikileaks alles openbaar op het web gooit. Niks leukers dan politieke elites het in de broek van angst zien doen.
Nee hoor. Ik heb alleen niks met het gegeil op gezag wat jij laat zien. En al helemaal niks met overheden die van alles en nog wat geheim houden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je vind zeker het mateloos lage niveau van New Kids ook geweldig vermaak?
Plebs, ik zal er nooit wat van begrijpen.
Hoe oud is Du_ke?quote:
Wikileaksquote:WikiLeaks: Libië heeft miljarden gestald in VS en EU
LONDEN - Het geheimzinnige staatsfonds van Libië heeft 32 miljard dollar (ruim 21 miljard euro) gestald bij verscheidene Amerikaanse banken en heeft grote investeringen in Londen. Dat blijkt uit een vertrouwelijk document op onthullingssite WikiLeaks.
De onthulling komt op een moment dat de VS en EU overwegen om de Libische tegoeden te blokkeren. De Libische Investeringsautoriteit (LIA) bezit verder aandelen in de Italiaanse bank UniCredit en de Britse uitgever Pearson. Het fonds beheert de vele olie- en gasinkomsten van het Noord-Afrikaanse land. Het fonds LIA is een van de meest besloten staatsfondsen ter wereld.
Het onthulde document doet verslag van een gesprek op 20 januari van de Amerikaanse ambassadeur in Libië en het hoofd van de LIA.
http://www.volkskrant.nl/(...)ld-in-VS-en-EU.dhtml
Hij is er dus niet bij betrokken.quote:
Du_ke is lief.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij is er dus niet bij betrokken.
Zijn ex zal dat niet beamen. Badboy Du.quote:
Remlof zeker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zijn ex zal dat niet beamen. Badboy Du.
Hij kijkt wel heel lief hoor. Kijk maar eens in zijn fobo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zijn ex zal dat niet beamen. Badboy Du.
Ah, de poor man's champagne.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, net gezellig prosecco gedronken bij de kapper
Ach, ik kreeg het aangeboden. Waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |