SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Samzz kwijlend. En witte zooi dat uit Evie dr bakkes druipt.. Hmm.. Wat een ochtend
Schele. Die stond er net ook hoor.quote:
Al dat gezeik. Hij liever dan ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)vrouwen__.html?p=9,2
Lucky guy!
En niemand die mij daar even op attendeert...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Schele. Die stond er net ook hoor.
Die koning van Marokko heeft er 80quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
Lucky guy!
39 zeurende vrouwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
Lucky guy!
Sarcasme, herken hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
39 zeurende vrouwen
94 zeurende kinderen.
Lucky zou ik het niet willen noemen.
Lijkt me zo zuur!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
39 zeurende vrouwen
94 zeurende kinderen.
Lucky zou ik het niet willen noemen.
Ik vraag me vooral af, hoe je zoveel mensen ooit moet onderhoudenquote:
Zal ik een sarcasm bordje voor je maken?quote:
3 jaloerse vrouwen jeejquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
3 vrouwen is wel mijn max hoor. En geen kinderen.
Graagquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik een sarcasm bordje voor je maken?
97 kinderen krijg je zo lastig weggewassenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen als je ze niet wast, Evie.
Ik heb er miljarden, maar kan het af met een washandje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:59 schreef Evie het volgende:
97 kinderen krijg je zo lastig weggewassen
Een beetje Tsunami moet dat klusje wel kunnen klarenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:59 schreef Evie het volgende:
[..]
97 kinderen krijg je zo lastig weggewassen
viesssssssssssssssquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er miljarden, maar kan het af met een washandje.
Wait, what? Hoezo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef vencodark het volgende:
En ook hier: dag diploma, tot nooit.![]()
I believe I fucked up.
Je kunt altijd nog bij Mcdonalds werken. Of hoer worden. Daar vragen ze toch niet naar een diploma.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef vencodark het volgende:
I believe I fucked up.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef vencodark het volgende:
I believe I fucked up.
I believe I fucked up.
I believe I fucked up.
Doe eens gek, pak het allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik eens nemen als lunch? Aardappelpannekoeken, een gebakken eitje of omelet?
Ik weet het niet
Reuzel, met gebakken levertjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik eens nemen als lunch? Aardappelpannekoeken, een gebakken eitje of omelet?
Ik weet het niet
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
...ik denk dat ze het bij de eerste vraag wel begreep hoor.
Maar anders komt het zo ongeïnteresseerd over.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
...ik denk dat ze het bij de eerste vraag wel begreep hoor.
Geen geneuzel kook met reuzelquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Reuzel, met gebakken levertjes.
Je *moet* het ook vragen, anders ben je de bitch die niet geinteresseerd was. Echt. Wijve.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Maar anders komt het zo ongeïnteresseerd over.
En dan krijg je ruzie op Fokquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je *moet* het ook vragen, anders ben je de bitch die niet geinteresseerd was. Echt. Wijve..
Zo streng zullen ze toch niet zijn? Ik had m'n diploma-aanvraag verkloot en dat zagen ze ook nog door de vingersquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef vencodark het volgende:
Dit is er dus:
Nou, heb 2 weken terug stagegesprek gehad op school met docent en praktijkbegeleidster. Ik moest de aftekenlijst + andere informatie binnen 2 weken leveren. Nu heb ik maandag die kopie's gemaakt etc., incl. aftekenlijst. Heb ik ergens een verkeerde handtekening laten plaatsen, had bij andere opdracht gemoeten. Ik verwijs zelfs naar de verkeerde pagina. Het slaat nergens op en het moest binnen 2 weken, anders moest ze dat sem. met een onvoldoende aftekenen.
Echt he. Zo ongelooflijk dom.![]()
Dus om een omgewisselde handtekening krijg je geen diploma? Wat is dat voor gezeik?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef vencodark het volgende:
Dit is er dus:
Nou, heb 2 weken terug stagegesprek gehad op school met docent en praktijkbegeleidster. Ik moest de aftekenlijst + andere informatie binnen 2 weken leveren. Nu heb ik maandag die kopie's gemaakt etc., incl. aftekenlijst. Heb ik ergens een verkeerde handtekening laten plaatsen, had bij andere opdracht gemoeten. Ik verwijs zelfs naar de verkeerde pagina. Het slaat nergens op en het moest binnen 2 weken, anders moest ze dat sem. met een onvoldoende aftekenen.
Echt he. Zo ongelooflijk dom.![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Reuzel, met gebakken levertjes.
Och, het is meer dat het semester eigenlijk dan onvoldoende is en ik dat in moet halen. Dat betekend dat ik de einddatum van 1 juni nooit kan halen etc. etc. Dus diploma in sep. Docent heeft duidelijk gezegd binnen 2 weken en ik doe het met mijn lompe kop nog fout ook. Jezus!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus om een omgewisselde handtekening krijg je geen diploma? Wat is dat voor gezeik?
Om een handtekening? Jeetje...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, het is meer dat het semester eigenlijk dan onvoldoende is en ik dat in moet halen. Dat betekend dat ik de einddatum van 1 juni nooit kan halen etc. etc. Dus diploma in sep. Docent heeft duidelijk gezegd binnen 2 weken en ik doe het met mijn lompe kop nog fout ook. Jezus!!
zal echt zon vaart niet lopen lijkt me iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo streng zullen ze toch niet zijn? Ik had m'n diploma-aanvraag verkloot en dat zagen ze ook nog door de vingers
Oké, dus je doet het nog een keer, met de goede handtekeningen, en je vraagt je diploma aan en je schrijft je uit. Het enige verschil is dan dus de datum op je diploma/uitreiking?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, het is meer dat het semester eigenlijk dan onvoldoende is en ik dat in moet halen. Dat betekend dat ik de einddatum van 1 juni nooit kan halen etc. etc. Dus diploma in sep. Docent heeft duidelijk gezegd binnen 2 weken en ik doe het met mijn lompe kop nog fout ook. Jezus!!
Ik sta graag in juli op dat podium, niet sep. Ik heb al zoveel stress rondom afstuderen, komt dit er ook nog bij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, dus je doet het nog een keer, met de goede handtekeningen, en je vraagt je diploma aan en je schrijft je uit. Het enige verschil is dan dus de datum op je diploma/uitreiking?
Geil.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Krea, ik moest net hardop lachen om jouw post in dat 'ik kan niet kiezen'topic
quote:
o wil zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Krea, ik moest net hardop lachen om jouw post in dat 'ik kan niet kiezen'topic
Ik ken het, ik had dus hetzelfdequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sta graag in juli op dat podium, niet sep. Ik heb al zoveel stress rondom afstuderen, komt dit er ook nog bij.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Minder geil was het feit dat je het met SB hebt gedaan..
Ja, ik dus ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het, ik had dus hetzelfdeMaar ik dacht even dat je van alles opnieuw moest doen en geen diploma kreeg
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Minder geil was het feit dat je het met SB hebt gedaan..
She's a maneaterquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan?
quote:
Begin nou niet weer hequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik zo'n dikke pens kreeg de laatste tijd.
Zwanger?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik zo'n dikke pens kreeg de laatste tijd.
Die paniek indruk gaf ik indd. wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het, ik had dus hetzelfdeMaar ik dacht even dat je van alles opnieuw moest doen en geen diploma kreeg
Nee, volgevreten van opgepeuzelde singles blijkbaar.quote:
Denk nu heel anders als jij het weer over een steak hebtquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, volgevreten van opgepeuzelde singles blijkbaar.
Kannibalisme is weer in?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ze maar lokken met je zelfgemaakte hamburgers en biefstukkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je vergeet tosti's!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
En ze maar lokken met je zelfgemaakte hamburgers en biefstukken
Mannen verleiden met tosti's..?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet tosti's!
He, ik denk dat ik tosti's ga maken zo
De vorige keer hoorde ik het pas achteraf, toen ik er zelf achterkwam. Dat was anders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Alsof jij je daar door laat tegen houden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
En ze maar lokken met je zelfgemaakte hamburgers en biefstukken
Babeleyquote:
Skaaibabequote:
Ohja! Ehmm. Als ik vrij ben?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
SkaaibabeWanneer kom je een keer je vingerhoedjes halen?
quote:
Nee, maar jij ging ze maken toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van MissB zijn niet vleesloos?
In een topic waar 99% dubbelzinnig denkt... bewuste post?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef Skaai het volgende:
Ik heb het bloedheet en ben nog steeds buiten adem
Zeker nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van MissB zijn niet vleesloos?
Met een beetje salami dr tussen is niets misquote:
En wat heb ik met babsje gedaan dan?quote:
Nee, verkeerde topic. Moest in het hardloop topic, hodfrquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In een topic waar 99% dubbelzinnig denkt... bewuste post?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee, verkeerde topic. Moest in het hardloop topic, hodfr.
Schijnbaar zijn wij met elkaar naar bed geweest omdat ik niet wilde zeggen met welke Singles ik het heb gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En wat heb ik met babsje gedaan dan?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn wij met elkaar naar bed geweest omdat ik niet wilde zeggen met welke Singles ik het heb gedaan.
Yeah right, alsof ik daar nog tot toe in staat wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus toch wat in mijn drankje geflikkerd? Foei babs!
Nee. Toch niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar jij ging ze maken toch?
Mjah en erg sexy was je ook niet met je snurkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yeah right, alsof ik daar nog tot toe in staat was
Als we aan het seksen waren, dan was ik wakker en dus niet aan het snurken, dus dat heeft er niks mee te makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah en erg sexy was je ook niet met je snurken
Volgende week vrijdag avond!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef Ripley het volgende:
roep dan een keer als je vrij bent skaai, ik heb die lelijke bank al de deur uitgewerkt
Omdat je dan weer een meetcorrectie van 3% en een foutmarge van 4km hebt. En ze pas bij 150km/h hoeven te bonnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
Pas boete bij 139 km/u op hogesnelheidswegen
Aan de ene kant een goeie, maar aan de andere kant... Waarom dan niet de snelheid omhoog naar 140?
Ja, dat is ook zo. Maar het klinkt zo stom. Nu kun je op de snelweg dus alsnog te hard rijden voor je een boete krijgt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je dan weer een meetcorrectie van 3% en een foutmarge van 4km hebt. En ze pas bij 150km/h hoeven te bonnen.
Q!quote:
Maar dat kan nu dus ook al. Als je met 127km/h wordt geflitst, rij je al 135km/h op de teller (en dan nog zeuren dat de staat voor een kleine overtreding al bekeurd, terwijl meneer 15km/h op de teller te hard reed...).quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar het klinkt zo stom. Nu kun je op de snelweg dus alsnog te hard rijden voor je een boete krijgt.
Ja, is ook zo. Het kwam op mij gewoon even raar over...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat kan nu dus ook al. Als je met 127km/h wordt geflitst, rij je al 135km/h op de teller (en dan nog zeuren dat de staat voor een kleine overtreding al bekeurd, terwijl meneer 15km/h op de teller te hard reed...).
Dat kon je nu ook al door 128 km/h te rijden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar het klinkt zo stom. Nu kun je op de snelweg dus alsnog te hard rijden voor je een boete krijgt.
dat dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat kan nu dus ook al. Als je met 127km/h wordt geflitst, rij je al 135km/h op de teller (en dan nog zeuren dat de staat voor een kleine overtreding al bekeurd, terwijl meneer 15km/h op de teller te hard reed...).
Ook onder de 100 slurpt ie, maar bij elke dot gas heb ik er weer een liter doorheen gejaagd volgens mij. Heb tijdelijk een Golf 3 VR6 te leen, aangezien mijn eigen Golf 3 op de brug staat. En dat ding rijdt echt heerlijk maar mij portemonnee doet gewoon pijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef Wicked-Game het volgende:
boven de 100 slurpende auto, wat voor koekblik rij jij?
Dat slurpt wel ja...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ook onder de 100 slurpt ie, maar bij elke dot gas heb ik er weer een liter doorheen gejaagd volgens mij. Heb tijdelijk een Golf 3 VR6 te leen, aangezien mijn eigen Golf 3 op de brug staat. En dat ding rijdt echt heerlijk maar mij portemonnee doet gewoon pijn.
hodfr?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef Skaai het volgende:
Ja hodfr tosti's. Heb ik wel trek in eigenlijk. Eentje uit de koekenpan!
En dat op dit tijdstip.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Toen viel het helemaal dood hier...
Is het mogelijk om alle linksstemmers een hoger IQ te geven, zodat ze rechts gaan stemmen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Is het mogelijk om alle CDA, PVV en VVD stemmers selectief een zware griep te geven?
Waarom zou je uberhaupt rechts stemmen (even los van of je daar een hoog IQ voor nodig hebt).quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is het mogelijk om alle linksstemmers een hoger IQ te geven, zodat ze rechts gaan stemmen?
Waarom is de aarde rond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zou je uberhaupt rechts stemmen.
Omdat het kan! En omdat elke stemgerechtigde zelf mag beslissen voor welke idealogie hij staat. Vind uberhaupt onze politiek de laatste jaren onzinnig, en laten we elkaar lekker kapot bekritiseren en ons land net zo de afgrond insturen als die Belgen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt rechts stemmen (even los van of je daar een hoog IQ voor nodig hebt).
De aarde is niet perfect rond, hij is wat, naar verhouding, dikker rond de evenaar. Hij is rond omdat er een grote massa bij elkaar is geklonterd en dit een invloed heeft op de tijd-ruimte die wij observeren als zwaartekracht. De massa wil allemaal in het middelpunt zitten, dit kan niet, echter in een bol vorm is de massa het eerlijkst verdeelt qua afstand tot de kern.quote:
Omdat je niet naar 75% belasting wil over 4 jaar, als links het nog verder heeft verneukt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Maar, goed, waarom zou ik rechts stemmen?
Om de PVDA een loer te draaien na hun ICESAVE reddingsactie waarbij wij nog steeds fluiten naar de centenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt rechts stemmen (even los van of je daar een hoog IQ voor nodig hebt).
Hou je van woorden, dan stem je links. Hou je van daden, dan stem je rechtsquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
En dat terwijl je dan wel accepteert wat rechts allemaal verneukt, neem ik aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat je niet naar 75% belasting wil over 4 jaar, als links het nog verder heeft verneukt.
Ik stem niet links of rechts, ik ben niet van woorden of daden dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hou je van woorden, dan stem je links. Hou je van daden, dan stem je rechts
Uiteraard. Fuck het milieu.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
En dat terwijl je dan wel accepteert wat rechts allemaal verneukt, neem ik aan.
Ze verneuken het altijd, want wat links doet roept recht BOE! en wat rechts doet roept links BOE! Zal je altijd houden. Maar links heeft wel een overmatige drang van knuffelen, milieu en immigratietoename incl. de daarbij behorende subsidies.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat terwijl je dan wel accepteert wat rechts allemaal verneukt, neem ik aan.
Rechts denkt aan zichzelf, links denkt aan alles.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze verneuken het altijd, want wat links doet roept recht BOE! en wat rechts doet roept links BOE! Zal je altijd houden. Maar links heeft wel een overmatige drang van knuffelen, milieu en immigratietoename incl. de daarbij behorende subsidies.
Rechts daarentegen verkloot het milieu, brengt wel meer arbeidsgelegenheid te weeg (met name VVD) maar belast en bezuinigd vaak weer op essentiele onderdelen als onderwijs/zorg etc. wat weer tegen het zere been is van links. En zo is de cirkel weer rond en blijft het moddergooien en elkaar neerhalen.
Links lullen, rechts vullen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Rechts denkt aan zichzelf, links denkt aan alles.
Ik hef veel zwaardere dingenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Heft iemand hier ductape? Zit bij een klant op een kamer met een nogal luidruchtige, stotterende idioot die loopt te bekvechten met zijn direct leidinggevende.
En jij zit te internettenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Heft iemand hier ductape? Zit bij een klant op een kamer met een nogal luidruchtige, stotterende idioot die loopt te bekvechten met zijn direct leidinggevende.
Godverdomme maar dan wat netterquote:
Waar VVD aan denkt, verdien jij te weinig voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Rechts denkt aan de economie en aan de werkende mens!
Fok-termenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Godverdomme maar dan wat netter. Op Fok geleerd
En ondertussen rapportjes in elkaar aan het knutselen. Lange leve dualscreensquote:
Ik heb nog hoop voor de toekomstquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar VVD aan denkt, verdien jij te weinig voor.
in maart ga ik trouwens ook VVD stemmen, ben het met bijna alle punten met ze eens... aldus de kieswijzer!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daar is de VVD erg blij mee
Het is duidelijk: je bent een 'spatiespotter'quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef vencodark het volgende:
Voor de taalnazi's onder ons:
http://www.spatiegebruik.nl/spatietoets/
Vraag het de site.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is duidelijk: je bent een 'spatiespotter'
Wat win ik nu?
Sommige zijn wel wel echt erg inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vraag het de site.
Staan ook leuke foto's van onjuist spatiegebruik in het openbaar op.
ik ook.... "Het is duidelijk: je bent een 'spatiespotter' "quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is duidelijk: je bent een 'spatiespotter'
Wat win ik nu?
is wel anders dan de standaard pisgeurquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt naar stront en kots bij de lift
Ik ben mijn geliefde ook al aan het lokken naar de dark sidequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
No shit. Jij bent niet meer te redden.
Ik heb dat met d's en t's dan weer. Ik lees alles ook meer na.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
Spatiemeester
Dankzij FOK! en doordat ik zoveel in Engeland heb gewerkt de laatste tijd. Daardoor wordt je echt wel op de verschillen gewezen en let je er steeds beter op
Gewoon je tieten flashen vlak voordat hij gaat stemmen. En dan voor die tijd wel even 'stem links' als subliminal message op je boobs schrijven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef Ripley het volgende:
Ik ben mijn geliefde ook al aan het lokken naar de dark side
Graag gedaan. Ik betrap je er nog maar zelden op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb dat met d's en t's dan weer. Ik lees alles ook meer na.
word je!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
Spatiemeester
Dankzij FOK! en doordat ik zoveel in Engeland heb gewerkt de laatste tijd. Daardoor wordt je echt wel op de verschillen gewezen en let je er steeds beter op
D66 heeft als voordeel dat het huidige door PVV gesteunde kabinet weinig kan bereikenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen VVD en D66.
Klopt. Maar dat is niet direct de reden waarom ik twijfel...quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
D66 heeft als voordeel dat het huidige door PVV gesteunde kabinet weinig kan bereiken
Jij en nog een paar anderen ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik betrap je er nog maar zelden op.
Voor mij ook niet de reden dat ik D66 stem, maar wel mooi meegenomen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is niet direct de reden waarom ik twijfel...
Ik stem normaal altijd rechts, eigenlijk. Maar D66 heeft een aantal sterke punten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij ook niet de reden dat ik D66 stem, maar wel mooi meegenomen.
Stamppot andijvie met spekjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
Ik wil trouwens vanavond koken... Maar ik heb geen inspiratie. Iemand een idee?
Engelse ziektequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
Spatiemeester
Van de week nog stamppot gehad... Dus sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stamppot andijvie met spekjes.oeh en klein beetje rode paprika!
![]()
Dat laatste... Vind ik zo raar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Als naam? of omdat ze in verwachting zijn?
ja er zal voor dieren vast een hele mooie benaming aanzitten, en dan voor verschillende dieren nog verschillende benamingen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef STING het volgende:
[..]
Als sommige dieren benen kunnen hebben, kunnen ze vast soms ook zwanger zijn
Voornamelijk hun eindeloze symboolpolitiek die de kostbare tijd en geld van onze politiek opslurpt. Dagen en dagen besteden aan discussies over 5 burkadragers die daar bewust uit protest voor kiezen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
welke punten van de PVV ben jij dan zo op tegen dat dat mooi meegenomen is?
Drachtigquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
ja er zal voor dieren vast een hele mooie benaming aanzitten, en dan voor verschillende dieren nog verschillende benamingen...
maar "zwanger" zegt genoeg toch
Ja lekker boeiend ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
ja er zal voor dieren vast een hele mooie benaming aanzitten, en dan voor verschillende dieren nog verschillende benamingen...
maar "zwanger" zegt genoeg toch
Dat kanquote:
Paarden zijn gewoon drachtigquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef STING het volgende:
[..]
Als sommige dieren benen kunnen hebben, kunnen ze vast soms ook zwanger zijn
Dan kun je die tijd beter besteden aan het feit dat we met onze pensioengelden investeren in maatschappijen die het milieu misschien wel zouden kunnen vervuilen. Dat is gewoon veel prangender.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Voornamelijk hun eindeloze symboolpolitiek die de kostbare tijd en geld van onze politiek opslurpt. Dagen en dagen besteden aan discussies over 5 burkadragers die daar bewust uit protest voor kiezen bijvoorbeeld.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
De kat is drachtig....dat klinkt ook niet.
"omdat wilders", dat dacht ik alquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voornamelijk hun eindeloze symboolpolitiek die de kostbare tijd en geld van onze politiek opslurpt. Dagen en dagen besteden aan discussies over 5 burkadragers die daar bewust uit protest voor kiezen bijvoorbeeld.
Dan zeg je dat ze in verwachting is of kleintjes krijgt, een pot natquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
In mijn poezelige oortjes niet.
Volgens mij is dat voor iedere niet-PVV stemmer het argument...quote:
Gelukkig kunnen onze poezen geen kleintjes meer krijgen dus zal ik een dergelijke zin niet snel gebruiken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ze in verwachting is of kleintjes krijgt, een pot nat
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen onze poezen geen kleintjes meer krijgen dus zal ik een dergelijke zin niet snel gebruiken.
Het is ook geen probleem, dat zei ik ook nergens. Ik vind het raar klinkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer we zwanger zeggen, weet iedereen wat we bedoelen, ik zie geen probleem.....
Ja, als ik tegen het 1 ben, dan moet ik wel voor de dingen zijn aan het complete andere uiteinde hequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kun je die tijd beter besteden aan het feit dat we met onze pensioengelden investeren in maatschappijen die het milieu misschien wel zouden kunnen vervuilen. Dat is gewoon veel prangender.
Dit is fok, het is zwart of witquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, als ik tegen het 1 ben, dan moet ik wel voor de dingen zijn aan het complete andere uiteinde he
Kennelijk wel. Meer smaken zijn er niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Ja, als ik tegen het 1 ben, dan moet ik wel voor de dingen zijn aan het complete andere uiteinde he
ik filter de bullshit en lees wat je wilt zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Le-zen.
Ik zeg dat de partij PVV teveel aandacht besteed aan symboolpolitiek. Dat is wat heel anders dan Ik heb een hekel aan Wilders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik filter de bullshit en lees wat je wilt zeggen
Nou ja, dan moet het wel zo zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Meer smaken zijn er niet.
Ja euh. Anti-Wilders *is* links. Bomen knuffelen, huizen kraken. Je kent het wel. Lijkt me duidelijk. Daarom ben ik rechts. Ik haat bomen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, dan moet het wel zo zijn
Überhaupt groen. Asfalt FTW!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja euh. Anti-Wilders *is* links. Bomen knuffelen, huizen kraken. Je kent het wel. Lijkt me duidelijk. Daarom ben ik rechts. Ik haat bomen.
*grijns*quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja euh. Anti-Wilders *is* links. Bomen knuffelen, huizen kraken. Je kent het wel. Lijkt me duidelijk. Daarom ben ik rechts. Ik haat bomen.
Ja je moet het toch kunnen verkopen he babsie!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg dat de partij PVV teveel aandacht besteed aan symboolpolitiek. Dat is wat heel anders dan Ik heb een hekel aan Wilders.
Heb je al een auto voor de kleine? Kan ze lekker scheurenquote:
Zeg, als je geen volwassen discussie over politiek kunt voeren, als het je niet eens lukt om uberhaupt ook maar met argumenten te komen (ongeacht of ze ergens op slaan), hou dan gewoon je klep dicht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja je moet het toch kunnen verkopen he babsie!
Johquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
koppelteken om extra nadruk te leggen; stijlfiguur
Ja heb ik! Een rode Smartquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al een auto voor de kleine? Kan ze lekker scheuren
Ik zeg nu wel ze, maar wordt het ook een ze?
Toch wel... Ik wist het ook wel, je had zo'n bruidsjurkje voor haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja heb ik! Een rode Smart
En ja word ze
Als je sarcastisch wil zijn, mag je dat wel beter verpakken, zodat het niet als gewoon dom overkomt.quote:
En een knalroze slaapkamerquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel... Ik wist het ook wel, je had zo'n bruidsjurkje voor haar
Ja maar ik ben daar geen van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig mensen die daar gewoon een mannetjesparasiet in gooien.
Ik ben vrij om te posten wat ik posten wil, ongeacht wat ik wel of niet zou kunnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg, als je geen volwassen discussie over politiek kunt voeren, als het je niet eens lukt om uberhaupt ook maar met argumenten te komen (ongeacht of ze ergens op slaan), hou dan gewoon je klep dicht.
ohja ik dacht natuurlijk echt, vanwege mijn domheid, dat je le-zen altijd zo schreefquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je sarcastisch wil zijn, mag je dat wel beter verpakken, zodat het niet als gewoon dom overkomt.
Best ende prima, maar verwacht niet dat je daardoor scherp en intelligent over komt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben vrij om te posten wat ik posten wil, ongeacht wat ik wel of niet zou kunnen
Maak er dan niet zulke domme opmerkingen over. Siert je niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
ohja ik dacht natuurlijk echt, vanwege mijn domheid, dat je le-zen altijd zo schreef
Nu nog iets over je paard en de cirkel is rond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
Ja, boodschappen doen... En m'n schoenen weer wegbrengen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best ende prima, maar verwacht niet dat je daardoor scherp en intelligent over komt.
Als jij denkt dat ik serieus was, wie is dan de domme hier?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak er dan niet zulke domme opmerkingen over. Siert je niet.
Dont break up the fight let them rumblequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef Wicked-Game het volgende:
Dames rustig! Hup beiden jullie hoek in! Babs links Rival rechts en koest nu!
Ja meneerquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef Wicked-Game het volgende:
Dames rustig! Hup beiden jullie hoek in! Babs links Rival rechts en koest nu!
Wat hij voor zijn verjaardag gekregen heeft weet ik niet hequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is hij ontmaagd? En was het gratis?
Gelukkig kom jij wel altijd zo over.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best ende prima, maar verwacht niet dat je daardoor scherp en intelligent over komt.
Dat eerste, dat tweede ben ga ik pas vanaf volgende week hard mee bezig. Heb de afgelopen weeken vooral ontspannen en bezig met mn verhuizing.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
ben je jarig of heb je je buitenlandse baan gevonden?
Nogmaals gefeliciteerd danquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat eerste, dat tweede ben ga ik pas vanaf volgende week hard mee bezig. Heb de afgelopen weeken vooral ontspannen en bezig met mn verhuizing.
Alvast voor Pasen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk nog voor meer winkelen.Mandjes.
Moet echt snel weer eens gaan pokeren, veel te lang geleden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond kadootjes kopen! Wat een plan!
Dan kan ik raspatat eten
Ik hoef er dan zaterdag niet extreem vroeg uit, dus kan dan morgen gaan pokeren in de kroeg
Ik kan dan zaterdag uitslapen
Ik zie alleen maar voordelen
Raspatat, nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond kadootjes kopen! Wat een plan!
Dan kan ik raspatat eten
Ik hoef er dan zaterdag niet extreem vroeg uit, dus kan dan morgen gaan pokeren in de kroeg
Ik kan dan zaterdag uitslapen
Ik zie alleen maar voordelen
Compleet totaal niet. Raspatat is zaligquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Raspatat, nog nooit gegeten.
Het ziet er nou ook niet smakelijk uit ofzo
Is het te vergelijken met curly fries van de BK?
Daar moet ik ook nog eens voor naar de stad. BH's...niet voor baby.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef Tally het volgende:
Ik heb net gewinkeld. Iets voor de parasiet en BH's. Ik had er geen meer die ik aan kon.
Of nee.. Ik had er eentje die ik nog aan kon.
nog groterquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef Tally het volgende:
Ik heb net gewinkeld. Iets voor de parasiet en BH's. Ik had er geen meer die ik aan kon.
Of nee.. Ik had er eentje die ik nog aan kon.
Nu kan ik eindelijk mijn Marliesjes weer aan ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens voor naar de stad. BH's...niet voor baby.
Kan ik er wat aan doen!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Raspatat, nog nooit gegeten.
Het ziet er nou ook niet smakelijk uit ofzo
Is het te vergelijken met curly fries van de BK?
wat is nou echte raspatat.. die slecht geschilde, of die van puree lijkt te komen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Compleet totaal niet. Raspatat is zaligDie curly fries zijn meh.
Ja. Maar dan nog gaan ze niet zo achterlijk groeien bij elke zwangere mutsquote:
raspatat wordt gemaakt van een soort pureequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
wat is nou echte raspatat.. die slecht geschilde, of die van puree lijkt te komen?
die van puree lijkt te komen vind ik erg lekker
quote:
quote:
Bedanktquote:
My Little Vibo Ponyquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
Wat moet ik in hemelsnaam kopen voor een meisje dat 9 wordt
in deze tijd een mobiel gok ik?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
Wat moet ik in hemelsnaam kopen voor een meisje dat 9 wordt
Die krijg je toch op je 4equote:
Bijzonder lekker imhoquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
raspatat wordt gemaakt van een soort puree
alleen bij deze zwangere muts dus.....quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Maar dan nog gaan ze niet zo achterlijk groeien bij elke zwangere muts
quote:
Babs komt hier om een serieus gesprek te voeren, daar zouden jullie weleens rekening mee kunnen houden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |