Zeker nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van MissB zijn niet vleesloos?
Met een beetje salami dr tussen is niets misquote:
En wat heb ik met babsje gedaan dan?quote:
Nee, verkeerde topic. Moest in het hardloop topic, hodfrquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In een topic waar 99% dubbelzinnig denkt... bewuste post?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee, verkeerde topic. Moest in het hardloop topic, hodfr.
Schijnbaar zijn wij met elkaar naar bed geweest omdat ik niet wilde zeggen met welke Singles ik het heb gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En wat heb ik met babsje gedaan dan?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn wij met elkaar naar bed geweest omdat ik niet wilde zeggen met welke Singles ik het heb gedaan.
Yeah right, alsof ik daar nog tot toe in staat wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus toch wat in mijn drankje geflikkerd? Foei babs!
Nee. Toch niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar jij ging ze maken toch?
Mjah en erg sexy was je ook niet met je snurkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yeah right, alsof ik daar nog tot toe in staat was
Als we aan het seksen waren, dan was ik wakker en dus niet aan het snurken, dus dat heeft er niks mee te makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah en erg sexy was je ook niet met je snurken
Volgende week vrijdag avond!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef Ripley het volgende:
roep dan een keer als je vrij bent skaai, ik heb die lelijke bank al de deur uitgewerkt
Omdat je dan weer een meetcorrectie van 3% en een foutmarge van 4km hebt. En ze pas bij 150km/h hoeven te bonnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
Pas boete bij 139 km/u op hogesnelheidswegen
Aan de ene kant een goeie, maar aan de andere kant... Waarom dan niet de snelheid omhoog naar 140?
Ja, dat is ook zo. Maar het klinkt zo stom. Nu kun je op de snelweg dus alsnog te hard rijden voor je een boete krijgt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je dan weer een meetcorrectie van 3% en een foutmarge van 4km hebt. En ze pas bij 150km/h hoeven te bonnen.
Q!quote:
Maar dat kan nu dus ook al. Als je met 127km/h wordt geflitst, rij je al 135km/h op de teller (en dan nog zeuren dat de staat voor een kleine overtreding al bekeurd, terwijl meneer 15km/h op de teller te hard reed...).quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar het klinkt zo stom. Nu kun je op de snelweg dus alsnog te hard rijden voor je een boete krijgt.
Ja, is ook zo. Het kwam op mij gewoon even raar over...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat kan nu dus ook al. Als je met 127km/h wordt geflitst, rij je al 135km/h op de teller (en dan nog zeuren dat de staat voor een kleine overtreding al bekeurd, terwijl meneer 15km/h op de teller te hard reed...).
Dat kon je nu ook al door 128 km/h te rijden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar het klinkt zo stom. Nu kun je op de snelweg dus alsnog te hard rijden voor je een boete krijgt.
dat dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat kan nu dus ook al. Als je met 127km/h wordt geflitst, rij je al 135km/h op de teller (en dan nog zeuren dat de staat voor een kleine overtreding al bekeurd, terwijl meneer 15km/h op de teller te hard reed...).
Ook onder de 100 slurpt ie, maar bij elke dot gas heb ik er weer een liter doorheen gejaagd volgens mij. Heb tijdelijk een Golf 3 VR6 te leen, aangezien mijn eigen Golf 3 op de brug staat. En dat ding rijdt echt heerlijk maar mij portemonnee doet gewoon pijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef Wicked-Game het volgende:
boven de 100 slurpende auto, wat voor koekblik rij jij?
Dat slurpt wel ja...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ook onder de 100 slurpt ie, maar bij elke dot gas heb ik er weer een liter doorheen gejaagd volgens mij. Heb tijdelijk een Golf 3 VR6 te leen, aangezien mijn eigen Golf 3 op de brug staat. En dat ding rijdt echt heerlijk maar mij portemonnee doet gewoon pijn.
hodfr?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef Skaai het volgende:
Ja hodfr tosti's. Heb ik wel trek in eigenlijk. Eentje uit de koekenpan!
En dat op dit tijdstip.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Toen viel het helemaal dood hier...
Is het mogelijk om alle linksstemmers een hoger IQ te geven, zodat ze rechts gaan stemmen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Is het mogelijk om alle CDA, PVV en VVD stemmers selectief een zware griep te geven?
Waarom zou je uberhaupt rechts stemmen (even los van of je daar een hoog IQ voor nodig hebt).quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is het mogelijk om alle linksstemmers een hoger IQ te geven, zodat ze rechts gaan stemmen?
Waarom is de aarde rond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zou je uberhaupt rechts stemmen.
Omdat het kan! En omdat elke stemgerechtigde zelf mag beslissen voor welke idealogie hij staat. Vind uberhaupt onze politiek de laatste jaren onzinnig, en laten we elkaar lekker kapot bekritiseren en ons land net zo de afgrond insturen als die Belgen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt rechts stemmen (even los van of je daar een hoog IQ voor nodig hebt).
De aarde is niet perfect rond, hij is wat, naar verhouding, dikker rond de evenaar. Hij is rond omdat er een grote massa bij elkaar is geklonterd en dit een invloed heeft op de tijd-ruimte die wij observeren als zwaartekracht. De massa wil allemaal in het middelpunt zitten, dit kan niet, echter in een bol vorm is de massa het eerlijkst verdeelt qua afstand tot de kern.quote:
Omdat je niet naar 75% belasting wil over 4 jaar, als links het nog verder heeft verneukt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Maar, goed, waarom zou ik rechts stemmen?
Om de PVDA een loer te draaien na hun ICESAVE reddingsactie waarbij wij nog steeds fluiten naar de centenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt rechts stemmen (even los van of je daar een hoog IQ voor nodig hebt).
Hou je van woorden, dan stem je links. Hou je van daden, dan stem je rechtsquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |