ohja ik dacht natuurlijk echt, vanwege mijn domheid, dat je le-zen altijd zo schreefquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je sarcastisch wil zijn, mag je dat wel beter verpakken, zodat het niet als gewoon dom overkomt.
Best ende prima, maar verwacht niet dat je daardoor scherp en intelligent over komt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben vrij om te posten wat ik posten wil, ongeacht wat ik wel of niet zou kunnen
Maak er dan niet zulke domme opmerkingen over. Siert je niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
ohja ik dacht natuurlijk echt, vanwege mijn domheid, dat je le-zen altijd zo schreef
Nu nog iets over je paard en de cirkel is rond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
Ja, boodschappen doen... En m'n schoenen weer wegbrengen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best ende prima, maar verwacht niet dat je daardoor scherp en intelligent over komt.
Als jij denkt dat ik serieus was, wie is dan de domme hier?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak er dan niet zulke domme opmerkingen over. Siert je niet.
Dont break up the fight let them rumblequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef Wicked-Game het volgende:
Dames rustig! Hup beiden jullie hoek in! Babs links Rival rechts en koest nu!
Ja meneerquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef Wicked-Game het volgende:
Dames rustig! Hup beiden jullie hoek in! Babs links Rival rechts en koest nu!
Wat hij voor zijn verjaardag gekregen heeft weet ik niet hequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is hij ontmaagd? En was het gratis?
Gelukkig kom jij wel altijd zo over.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best ende prima, maar verwacht niet dat je daardoor scherp en intelligent over komt.
Dat eerste, dat tweede ben ga ik pas vanaf volgende week hard mee bezig. Heb de afgelopen weeken vooral ontspannen en bezig met mn verhuizing.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
ben je jarig of heb je je buitenlandse baan gevonden?
Nogmaals gefeliciteerd danquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat eerste, dat tweede ben ga ik pas vanaf volgende week hard mee bezig. Heb de afgelopen weeken vooral ontspannen en bezig met mn verhuizing.
Alvast voor Pasen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk nog voor meer winkelen.Mandjes.
Moet echt snel weer eens gaan pokeren, veel te lang geleden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond kadootjes kopen! Wat een plan!
Dan kan ik raspatat eten
Ik hoef er dan zaterdag niet extreem vroeg uit, dus kan dan morgen gaan pokeren in de kroeg
Ik kan dan zaterdag uitslapen
Ik zie alleen maar voordelen
Raspatat, nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond kadootjes kopen! Wat een plan!
Dan kan ik raspatat eten
Ik hoef er dan zaterdag niet extreem vroeg uit, dus kan dan morgen gaan pokeren in de kroeg
Ik kan dan zaterdag uitslapen
Ik zie alleen maar voordelen
Compleet totaal niet. Raspatat is zaligquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Raspatat, nog nooit gegeten.
Het ziet er nou ook niet smakelijk uit ofzo
Is het te vergelijken met curly fries van de BK?
Daar moet ik ook nog eens voor naar de stad. BH's...niet voor baby.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef Tally het volgende:
Ik heb net gewinkeld. Iets voor de parasiet en BH's. Ik had er geen meer die ik aan kon.
Of nee.. Ik had er eentje die ik nog aan kon.
nog groterquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef Tally het volgende:
Ik heb net gewinkeld. Iets voor de parasiet en BH's. Ik had er geen meer die ik aan kon.
Of nee.. Ik had er eentje die ik nog aan kon.
Nu kan ik eindelijk mijn Marliesjes weer aan ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens voor naar de stad. BH's...niet voor baby.
Kan ik er wat aan doen!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Raspatat, nog nooit gegeten.
Het ziet er nou ook niet smakelijk uit ofzo
Is het te vergelijken met curly fries van de BK?
wat is nou echte raspatat.. die slecht geschilde, of die van puree lijkt te komen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Compleet totaal niet. Raspatat is zaligDie curly fries zijn meh.
Ja. Maar dan nog gaan ze niet zo achterlijk groeien bij elke zwangere mutsquote:
raspatat wordt gemaakt van een soort pureequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
wat is nou echte raspatat.. die slecht geschilde, of die van puree lijkt te komen?
die van puree lijkt te komen vind ik erg lekker
quote:
quote:
Bedanktquote:
My Little Vibo Ponyquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
Wat moet ik in hemelsnaam kopen voor een meisje dat 9 wordt
in deze tijd een mobiel gok ik?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
Wat moet ik in hemelsnaam kopen voor een meisje dat 9 wordt
Die krijg je toch op je 4equote:
Bijzonder lekker imhoquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
raspatat wordt gemaakt van een soort puree
alleen bij deze zwangere muts dus.....quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Maar dan nog gaan ze niet zo achterlijk groeien bij elke zwangere muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |