Dat laatste... Vind ik zo raar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Als naam? of omdat ze in verwachting zijn?
ja er zal voor dieren vast een hele mooie benaming aanzitten, en dan voor verschillende dieren nog verschillende benamingen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef STING het volgende:
[..]
Als sommige dieren benen kunnen hebben, kunnen ze vast soms ook zwanger zijn
Voornamelijk hun eindeloze symboolpolitiek die de kostbare tijd en geld van onze politiek opslurpt. Dagen en dagen besteden aan discussies over 5 burkadragers die daar bewust uit protest voor kiezen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
welke punten van de PVV ben jij dan zo op tegen dat dat mooi meegenomen is?
Drachtigquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
ja er zal voor dieren vast een hele mooie benaming aanzitten, en dan voor verschillende dieren nog verschillende benamingen...
maar "zwanger" zegt genoeg toch
Ja lekker boeiend ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
ja er zal voor dieren vast een hele mooie benaming aanzitten, en dan voor verschillende dieren nog verschillende benamingen...
maar "zwanger" zegt genoeg toch
Dat kanquote:
Paarden zijn gewoon drachtigquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef STING het volgende:
[..]
Als sommige dieren benen kunnen hebben, kunnen ze vast soms ook zwanger zijn
Dan kun je die tijd beter besteden aan het feit dat we met onze pensioengelden investeren in maatschappijen die het milieu misschien wel zouden kunnen vervuilen. Dat is gewoon veel prangender.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Voornamelijk hun eindeloze symboolpolitiek die de kostbare tijd en geld van onze politiek opslurpt. Dagen en dagen besteden aan discussies over 5 burkadragers die daar bewust uit protest voor kiezen bijvoorbeeld.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
De kat is drachtig....dat klinkt ook niet.
"omdat wilders", dat dacht ik alquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voornamelijk hun eindeloze symboolpolitiek die de kostbare tijd en geld van onze politiek opslurpt. Dagen en dagen besteden aan discussies over 5 burkadragers die daar bewust uit protest voor kiezen bijvoorbeeld.
Dan zeg je dat ze in verwachting is of kleintjes krijgt, een pot natquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
In mijn poezelige oortjes niet.
Volgens mij is dat voor iedere niet-PVV stemmer het argument...quote:
Gelukkig kunnen onze poezen geen kleintjes meer krijgen dus zal ik een dergelijke zin niet snel gebruiken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ze in verwachting is of kleintjes krijgt, een pot nat
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen onze poezen geen kleintjes meer krijgen dus zal ik een dergelijke zin niet snel gebruiken.
Het is ook geen probleem, dat zei ik ook nergens. Ik vind het raar klinkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
wanneer we zwanger zeggen, weet iedereen wat we bedoelen, ik zie geen probleem.....
Ja, als ik tegen het 1 ben, dan moet ik wel voor de dingen zijn aan het complete andere uiteinde hequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kun je die tijd beter besteden aan het feit dat we met onze pensioengelden investeren in maatschappijen die het milieu misschien wel zouden kunnen vervuilen. Dat is gewoon veel prangender.
Dit is fok, het is zwart of witquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, als ik tegen het 1 ben, dan moet ik wel voor de dingen zijn aan het complete andere uiteinde he
Kennelijk wel. Meer smaken zijn er niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Ja, als ik tegen het 1 ben, dan moet ik wel voor de dingen zijn aan het complete andere uiteinde he
ik filter de bullshit en lees wat je wilt zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Le-zen.
Ik zeg dat de partij PVV teveel aandacht besteed aan symboolpolitiek. Dat is wat heel anders dan Ik heb een hekel aan Wilders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik filter de bullshit en lees wat je wilt zeggen
Nou ja, dan moet het wel zo zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Meer smaken zijn er niet.
Ja euh. Anti-Wilders *is* links. Bomen knuffelen, huizen kraken. Je kent het wel. Lijkt me duidelijk. Daarom ben ik rechts. Ik haat bomen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, dan moet het wel zo zijn
Überhaupt groen. Asfalt FTW!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja euh. Anti-Wilders *is* links. Bomen knuffelen, huizen kraken. Je kent het wel. Lijkt me duidelijk. Daarom ben ik rechts. Ik haat bomen.
*grijns*quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja euh. Anti-Wilders *is* links. Bomen knuffelen, huizen kraken. Je kent het wel. Lijkt me duidelijk. Daarom ben ik rechts. Ik haat bomen.
Ja je moet het toch kunnen verkopen he babsie!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg dat de partij PVV teveel aandacht besteed aan symboolpolitiek. Dat is wat heel anders dan Ik heb een hekel aan Wilders.
Heb je al een auto voor de kleine? Kan ze lekker scheurenquote:
Zeg, als je geen volwassen discussie over politiek kunt voeren, als het je niet eens lukt om uberhaupt ook maar met argumenten te komen (ongeacht of ze ergens op slaan), hou dan gewoon je klep dicht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja je moet het toch kunnen verkopen he babsie!
Johquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
koppelteken om extra nadruk te leggen; stijlfiguur
Ja heb ik! Een rode Smartquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al een auto voor de kleine? Kan ze lekker scheuren
Ik zeg nu wel ze, maar wordt het ook een ze?
Toch wel... Ik wist het ook wel, je had zo'n bruidsjurkje voor haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja heb ik! Een rode Smart
En ja word ze
Als je sarcastisch wil zijn, mag je dat wel beter verpakken, zodat het niet als gewoon dom overkomt.quote:
En een knalroze slaapkamerquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel... Ik wist het ook wel, je had zo'n bruidsjurkje voor haar
Ja maar ik ben daar geen van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig mensen die daar gewoon een mannetjesparasiet in gooien.
Ik ben vrij om te posten wat ik posten wil, ongeacht wat ik wel of niet zou kunnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg, als je geen volwassen discussie over politiek kunt voeren, als het je niet eens lukt om uberhaupt ook maar met argumenten te komen (ongeacht of ze ergens op slaan), hou dan gewoon je klep dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |