En dat terwijl je dan wel accepteert wat rechts allemaal verneukt, neem ik aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat je niet naar 75% belasting wil over 4 jaar, als links het nog verder heeft verneukt.
Ik stem niet links of rechts, ik ben niet van woorden of daden dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hou je van woorden, dan stem je links. Hou je van daden, dan stem je rechts
Uiteraard. Fuck het milieu.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
En dat terwijl je dan wel accepteert wat rechts allemaal verneukt, neem ik aan.
Ze verneuken het altijd, want wat links doet roept recht BOE! en wat rechts doet roept links BOE! Zal je altijd houden. Maar links heeft wel een overmatige drang van knuffelen, milieu en immigratietoename incl. de daarbij behorende subsidies.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat terwijl je dan wel accepteert wat rechts allemaal verneukt, neem ik aan.
Rechts denkt aan zichzelf, links denkt aan alles.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze verneuken het altijd, want wat links doet roept recht BOE! en wat rechts doet roept links BOE! Zal je altijd houden. Maar links heeft wel een overmatige drang van knuffelen, milieu en immigratietoename incl. de daarbij behorende subsidies.
Rechts daarentegen verkloot het milieu, brengt wel meer arbeidsgelegenheid te weeg (met name VVD) maar belast en bezuinigd vaak weer op essentiele onderdelen als onderwijs/zorg etc. wat weer tegen het zere been is van links. En zo is de cirkel weer rond en blijft het moddergooien en elkaar neerhalen.
Links lullen, rechts vullen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Rechts denkt aan zichzelf, links denkt aan alles.
Ik hef veel zwaardere dingenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Heft iemand hier ductape? Zit bij een klant op een kamer met een nogal luidruchtige, stotterende idioot die loopt te bekvechten met zijn direct leidinggevende.
En jij zit te internettenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Heft iemand hier ductape? Zit bij een klant op een kamer met een nogal luidruchtige, stotterende idioot die loopt te bekvechten met zijn direct leidinggevende.
Godverdomme maar dan wat netterquote:
Waar VVD aan denkt, verdien jij te weinig voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Rechts denkt aan de economie en aan de werkende mens!
Fok-termenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Godverdomme maar dan wat netter. Op Fok geleerd
En ondertussen rapportjes in elkaar aan het knutselen. Lange leve dualscreensquote:
Ik heb nog hoop voor de toekomstquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar VVD aan denkt, verdien jij te weinig voor.
in maart ga ik trouwens ook VVD stemmen, ben het met bijna alle punten met ze eens... aldus de kieswijzer!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daar is de VVD erg blij mee
Het is duidelijk: je bent een 'spatiespotter'quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef vencodark het volgende:
Voor de taalnazi's onder ons:
http://www.spatiegebruik.nl/spatietoets/
Vraag het de site.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is duidelijk: je bent een 'spatiespotter'
Wat win ik nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |