SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Samzz kwijlend. En witte zooi dat uit Evie dr bakkes druipt.. Hmm.. Wat een ochtend
Schele. Die stond er net ook hoor.quote:
Al dat gezeik. Hij liever dan ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)vrouwen__.html?p=9,2
Lucky guy!
En niemand die mij daar even op attendeert...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Schele. Die stond er net ook hoor.
Die koning van Marokko heeft er 80quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
Lucky guy!
39 zeurende vrouwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef Wicked-Game het volgende:
Lucky guy!
Sarcasme, herken hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
39 zeurende vrouwen
94 zeurende kinderen.
Lucky zou ik het niet willen noemen.
Lijkt me zo zuur!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
39 zeurende vrouwen
94 zeurende kinderen.
Lucky zou ik het niet willen noemen.
Ik vraag me vooral af, hoe je zoveel mensen ooit moet onderhoudenquote:
Zal ik een sarcasm bordje voor je maken?quote:
3 jaloerse vrouwen jeejquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
3 vrouwen is wel mijn max hoor. En geen kinderen.
Graagquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik een sarcasm bordje voor je maken?
97 kinderen krijg je zo lastig weggewassenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen als je ze niet wast, Evie.
Ik heb er miljarden, maar kan het af met een washandje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:59 schreef Evie het volgende:
97 kinderen krijg je zo lastig weggewassen
Een beetje Tsunami moet dat klusje wel kunnen klarenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:59 schreef Evie het volgende:
[..]
97 kinderen krijg je zo lastig weggewassen
viesssssssssssssssquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er miljarden, maar kan het af met een washandje.
Wait, what? Hoezo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef vencodark het volgende:
En ook hier: dag diploma, tot nooit.![]()
I believe I fucked up.
Je kunt altijd nog bij Mcdonalds werken. Of hoer worden. Daar vragen ze toch niet naar een diploma.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef vencodark het volgende:
I believe I fucked up.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef vencodark het volgende:
I believe I fucked up.
I believe I fucked up.
I believe I fucked up.
Doe eens gek, pak het allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik eens nemen als lunch? Aardappelpannekoeken, een gebakken eitje of omelet?
Ik weet het niet
Reuzel, met gebakken levertjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik eens nemen als lunch? Aardappelpannekoeken, een gebakken eitje of omelet?
Ik weet het niet
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
...ik denk dat ze het bij de eerste vraag wel begreep hoor.
Maar anders komt het zo ongeïnteresseerd over.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
...ik denk dat ze het bij de eerste vraag wel begreep hoor.
Geen geneuzel kook met reuzelquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Reuzel, met gebakken levertjes.
Je *moet* het ook vragen, anders ben je de bitch die niet geinteresseerd was. Echt. Wijve.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Maar anders komt het zo ongeïnteresseerd over.
En dan krijg je ruzie op Fokquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je *moet* het ook vragen, anders ben je de bitch die niet geinteresseerd was. Echt. Wijve..
Zo streng zullen ze toch niet zijn? Ik had m'n diploma-aanvraag verkloot en dat zagen ze ook nog door de vingersquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef vencodark het volgende:
Dit is er dus:
Nou, heb 2 weken terug stagegesprek gehad op school met docent en praktijkbegeleidster. Ik moest de aftekenlijst + andere informatie binnen 2 weken leveren. Nu heb ik maandag die kopie's gemaakt etc., incl. aftekenlijst. Heb ik ergens een verkeerde handtekening laten plaatsen, had bij andere opdracht gemoeten. Ik verwijs zelfs naar de verkeerde pagina. Het slaat nergens op en het moest binnen 2 weken, anders moest ze dat sem. met een onvoldoende aftekenen.
Echt he. Zo ongelooflijk dom.![]()
Dus om een omgewisselde handtekening krijg je geen diploma? Wat is dat voor gezeik?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef vencodark het volgende:
Dit is er dus:
Nou, heb 2 weken terug stagegesprek gehad op school met docent en praktijkbegeleidster. Ik moest de aftekenlijst + andere informatie binnen 2 weken leveren. Nu heb ik maandag die kopie's gemaakt etc., incl. aftekenlijst. Heb ik ergens een verkeerde handtekening laten plaatsen, had bij andere opdracht gemoeten. Ik verwijs zelfs naar de verkeerde pagina. Het slaat nergens op en het moest binnen 2 weken, anders moest ze dat sem. met een onvoldoende aftekenen.
Echt he. Zo ongelooflijk dom.![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Reuzel, met gebakken levertjes.
Och, het is meer dat het semester eigenlijk dan onvoldoende is en ik dat in moet halen. Dat betekend dat ik de einddatum van 1 juni nooit kan halen etc. etc. Dus diploma in sep. Docent heeft duidelijk gezegd binnen 2 weken en ik doe het met mijn lompe kop nog fout ook. Jezus!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus om een omgewisselde handtekening krijg je geen diploma? Wat is dat voor gezeik?
Om een handtekening? Jeetje...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, het is meer dat het semester eigenlijk dan onvoldoende is en ik dat in moet halen. Dat betekend dat ik de einddatum van 1 juni nooit kan halen etc. etc. Dus diploma in sep. Docent heeft duidelijk gezegd binnen 2 weken en ik doe het met mijn lompe kop nog fout ook. Jezus!!
zal echt zon vaart niet lopen lijkt me iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo streng zullen ze toch niet zijn? Ik had m'n diploma-aanvraag verkloot en dat zagen ze ook nog door de vingers
Oké, dus je doet het nog een keer, met de goede handtekeningen, en je vraagt je diploma aan en je schrijft je uit. Het enige verschil is dan dus de datum op je diploma/uitreiking?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, het is meer dat het semester eigenlijk dan onvoldoende is en ik dat in moet halen. Dat betekend dat ik de einddatum van 1 juni nooit kan halen etc. etc. Dus diploma in sep. Docent heeft duidelijk gezegd binnen 2 weken en ik doe het met mijn lompe kop nog fout ook. Jezus!!
Ik sta graag in juli op dat podium, niet sep. Ik heb al zoveel stress rondom afstuderen, komt dit er ook nog bij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, dus je doet het nog een keer, met de goede handtekeningen, en je vraagt je diploma aan en je schrijft je uit. Het enige verschil is dan dus de datum op je diploma/uitreiking?
Geil.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Krea, ik moest net hardop lachen om jouw post in dat 'ik kan niet kiezen'topic
quote:
o wil zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
Krea, ik moest net hardop lachen om jouw post in dat 'ik kan niet kiezen'topic
Ik ken het, ik had dus hetzelfdequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sta graag in juli op dat podium, niet sep. Ik heb al zoveel stress rondom afstuderen, komt dit er ook nog bij.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Minder geil was het feit dat je het met SB hebt gedaan..
Ja, ik dus ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het, ik had dus hetzelfdeMaar ik dacht even dat je van alles opnieuw moest doen en geen diploma kreeg
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Minder geil was het feit dat je het met SB hebt gedaan..
She's a maneaterquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan?
quote:
Begin nou niet weer hequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik zo'n dikke pens kreeg de laatste tijd.
Zwanger?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik zo'n dikke pens kreeg de laatste tijd.
Die paniek indruk gaf ik indd. wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het, ik had dus hetzelfdeMaar ik dacht even dat je van alles opnieuw moest doen en geen diploma kreeg
Nee, volgevreten van opgepeuzelde singles blijkbaar.quote:
Denk nu heel anders als jij het weer over een steak hebtquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, volgevreten van opgepeuzelde singles blijkbaar.
Kannibalisme is weer in?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ze maar lokken met je zelfgemaakte hamburgers en biefstukkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je vergeet tosti's!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
En ze maar lokken met je zelfgemaakte hamburgers en biefstukken
Mannen verleiden met tosti's..?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet tosti's!
He, ik denk dat ik tosti's ga maken zo
De vorige keer hoorde ik het pas achteraf, toen ik er zelf achterkwam. Dat was anders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Alsof jij je daar door laat tegen houden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
En ze maar lokken met je zelfgemaakte hamburgers en biefstukken
Babeleyquote:
Skaaibabequote:
Ohja! Ehmm. Als ik vrij ben?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
SkaaibabeWanneer kom je een keer je vingerhoedjes halen?
quote:
Nee, maar jij ging ze maken toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van MissB zijn niet vleesloos?
In een topic waar 99% dubbelzinnig denkt... bewuste post?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef Skaai het volgende:
Ik heb het bloedheet en ben nog steeds buiten adem
Zeker nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van MissB zijn niet vleesloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |