Merken we vanzelf welquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef JoaC het volgende:
Kijken of ik niet aanmodder in mijn nieuwe rol
Dankquote:
Kloptquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef Picchia het volgende:
De twee personen die ik wilde nomineren voor slechtste discussievoerder (Richard de Mos oorkonde) zijn nu mod.
Wie dan?? Of heb je het over meerdere jaren??quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef Picchia het volgende:
De twee personen die ik wilde nomineren voor slechtste discussievoerder (Richard de Mos oorkonde) zijn nu mod.
Ik lees het, eigenlijk hoort daar eenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enige uitleg voor JoaC: Remlof had het hier al min of meer verklapt, ondanks zijn "geen commentaar"
Gekraakte noot bedoel je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik lees het, eigenlijk hoort daar een
[ afbeelding ]
bij
Jij hebt er 14 van, ik kreeg de tip de inhoud in ruil voor seksuele handelingen door te spelen.quote:
EchtGaaf presenteert: POL-verkiezingen 2010. (volgens mij had ik du_ke weg geedit)quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie dan?? Of heb je het over meerdere jaren??
Owh, een note?? Nou zeg, jij gaat wel heeeeel voortvarend te werkquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij hebt er 14 van, ik kreeg de tip de inhoud in ruil voor seksuele handelingen door te spelen.
Maar Duke was toen toch al mod??quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
EchtGaaf presenteert: POL-verkiezingen 2010. (volgens mij had ik du_ke weg geedit)
EchtGaaf Verkiezingen - De Uitslag
Ja, ik heb daar ook niets tegen. Ik moest er alleen om lachen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar Duke was toen toch al mod??
Die 14 waren er al. Inhoud kost 4,50quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, een note?? Nou zeg, jij gaat wel heeeeel voortvarend te werk
Toekomstvisiequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook niets tegen. Maar ik wilde het gewoon even uitwijzen.
Partij-eigenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef mlg het volgende:
Succes JoaC, ik hoop dat je niet te snel 'ja' hebt gezegd.![]()
Dat weet ik.. Dacht ff dat je dreigde met een nieuwequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Die 14 waren er al. Inhoud kost 4,50
[..]
Toekomstvisie
[..]
Partij-eigen
Voor remlof, als garp.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Dacht ff dat je dreigde met een nieuwe
Ach ze hoeven dan ook niet persé discussie te voerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook niets tegen. Ik moest er alleen om lachen.
Hmmm, ik ben de enige die er in trapte dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:05 schreef JoaC het volgende:
[..]
Voor remlof, als garp.
Mijn enige note kwam van een frietzegger
Ik ga daartegen niet in discussie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben de enige die er in trapte dus
Keejquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik ga daartegen niet in discussie.
(Picchia is online)
True (alsnog een note voor mijquote:
Daar krijg je geen notes voorquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True (alsnog een note voor mij)
quote:
Mods mogen geen notes doorspelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, JoaC moet het nog leren...
1 van die 14 notes is van een modje dat het ook nog moest leren (volgens een andere mod)
Wel gebeurd.. Althans, mij werd verteld waarvoor ik die had gehad van een nieuwe mod. De ervaren mod lachte zich sufquote:
U2quote:
Gezelliger dan GS denk ik, al denk jij er vast andere dingen bijquote:
Of ze kan koken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezelliger dan GS denk ik, al denk jij er vast andere dingen bij
Vast wel, van woedequote:
Stiekem kook ik zelf graag, als ze maar goed zuigtquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast wel, van woede
No worries!
Tsja, dat moet je haar vragen he??quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Stiekem kook ik zelf graag, als ze maar goed zuigt
Beidequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat moet je haar vragen he??
Wat kook je graag? Woede of eten??
Ik wou voor de grap een SM-achtige foto plaatsen, maar schrok van de fotos van Nina Brink ertussenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik wou voor de grap een SM-achtige foto plaatsen, maar schrok van de fotos van Nina Brink ertussen
OK, de vloer moet ook gedweild wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:52 schreef remlof het volgende:
Goed zuigen maakt een hoop goed maar niet alles
Ervaringsdeskundige??quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:52 schreef remlof het volgende:
Goed zuigen maakt een hoop goed maar niet alles
Zo hard zuigt hij toch niet?quote:
Geen idee.. Jij weet meer dan ik kennelijkquote:
Dat gaat het ook niet hè?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:57 schreef mlg het volgende:
Whiskers na 00:00, dat kan ook niet goed gaan.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:57 schreef mlg het volgende:
Whiskers na 00:00, dat kan ook niet goed gaan.
Want?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:58 schreef mlg het volgende:
Nu nog wachten tot ze aankondigt dat ze gaat vingeren.. Het is een kwestie van tijd.
KLB nu geloof ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:59 schreef mlg het volgende:
Ik vraag me altijd af he. Wat is nou het drukst bezochte subforum op fok?
Geen, ik wacht nog op haar bijdragequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:00 schreef mlg het volgende:
He rem, welke tiet in je fotoalbum is van whiskers?
Oh, dat moet je even voluit typen. Je bent niet de enige met bier.quote:
Nu moet ik toch even kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:00 schreef mlg het volgende:
He rem, welke tiet in je fotoalbum is van whiskers?
Welk poesje in je fotoalbum dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen, ik wacht nog op haar bijdrage
Gezellig is niet de eerste kwaliteit die in me opkomt als ik de verschillen tussen Miranda en mij op een rij zet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezelliger dan GS denk ik, al denk jij er vast andere dingen bij
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gezellig is niet de eerste kwaliteit die in me opkomt als ik de verschillen tussen Miranda en mij op een rij zet.
Damn u, fok mobiel, ik moet slapen
Dat is half Fok! nu geloof ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef GSbrder het volgende:
Uiteraard. Nee, ik wasben verliefd, weten jullie nog![]()
Daarom ben ik zo mild en afwezig de laatste tijd.
Kan zo'n harteloze kapitalist wel verliefd worden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef GSbrder het volgende:
Uiteraard. Nee, ik wasben verliefd, weten jullie nog![]()
Daarom ben ik zo mild en afwezig de laatste tijd.
Neequote:
Haha, mijn vriendin kan niet zwanger worden. Baarmoeder kanker.. op een akelig vroege leeftijd. Of bedoelde je dat niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Berekenend; als ze goedkoper is dan een hoer en ook huishoudelijke kwaliteiten heeft gaat het kapitalistisch hart sneller kloppen![]()
Nee, jij importeert binnenkort toch een productieve Duitse schone, mlg?
*RIL*quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Berekenend; als ze goedkoper is dan een hoer en ook huishoudelijke kwaliteiten heeft gaat het kapitalistisch hart sneller kloppen![]()
Nee, jij importeert binnenkort toch een productieve Duitse schone, mlg?
Is het niet iMproductief?? Of??quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:16 schreef remlof het volgende:
Ik wil wel een inproductieve donkere duitse die goed kan zuigen. Maar die zijn schaars
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:16 schreef Picchia het volgende:
In februari leggen alle vogels een ei.
Een donkere Duitse zie je niet vaak inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:16 schreef remlof het volgende:
Ik wil wel een inproductieve donkere duitse die goed kan zuigen. Maar die zijn schaars
De vrouw van Bo.. Nee, is NLsequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Een donkere Duitse zie je niet vaak inderdaad.
Slaap lekker modjequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:19 schreef JoaC het volgende:
Ik ga mij voorbereiden op het geluid van mijn wekker
U2quote:
Kind toch, niet zo serieus.quote:
Wat liefquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kind toch, niet zo serieus.
Ik weet dat je werkelijk denkt dat ik zo ben, maar dat is niet zo.
OT: leuk stukje
“Wat heeft de overheid te maken met die derving van 140 miljoen euro aan premies? Dat gaat toch alleen die verzekeringsmaatschappijen aan, in deze “geprivatiseerde” zorg?”
“Geprivatiseerd” betekent, dat het ooit collectief was en dat is iets anders dan “privaat”. De overheid zal altijd aangesproken worden op het niet-functioneren van geprivatiseerde instellingen, waarvan ons aller economieboeken leren, dat collectieve goederen zich moeilijk verdragen met privatisering. Mijn voorstel is, om die rare nominale premie af te schaffen en onder te brengen bij de inkomensafhankelijke premie. Wat ze in 2005 bedacht hebben is schijnkeuzevrijheid. Het meeste gaat via de inkomensafhankelijke premie en velen ontvangen een zorgtoeslag."
Het was wat jou betreft vandaag ook al niks hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:22 schreef mlg het volgende:
Ik ga ook, anders wordt het morgen niet wat.
Leuk hè? Zo'n softe kant bij je grootste nachtmerrie/vijand of boemanquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Hij geeft een een mini-college
Mocht je willenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuk hè? Zo'n softe kant bij je grootste nachtmerrie/vijand of boeman?
Kun je nou nooit eens gewoon weg gaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:25 schreef mlg het volgende:
Ik weet niet wat het is. Bijna 26, maar voel mijn melatonine gehalte met de dag afnemen.
Nee, ben zo verkouden als maar kan, dan slaap ik altijd zo oppervlakkig.
Hahaha, ik weet het. In een cafe kondig ik ook aan dat ik ga, maar 2 uur later zit ik er soms nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je nou nooit eens gewoon weg gaan![]()
Truste, doei, houdoe, dinges!!
Het is handig om het voortijdig te weten. Voor het geval dat iemand in de komende twee uur nog even snel iets wil melden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Hahaha, ik weet het. In een cafe kondig ik ook aan dat ik ga, maar 2 uur later zit ik er soms nog.
Gut, hebben we toch wat gemeenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:29 schreef GSbrder het volgende:
Whiskers, wat typisch, dat gedrag waar je mij van beschuldigd verwijten veel users je hier ook. De ene keer op oorlogspad, de andere keer hengelend naar aandacht.
Zeur niet, jonge chagerijn ga pittenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:31 schreef mlg het volgende:
Jullie twee liggen elkaar echt niet heb ik het idee. Jullie letten zoveel op elkaar, dat jullie elkaars humeur tot in de details kennen. En dat nog wel op internet.
VVD zal geen knieval maken, maar of dat ook voor jullie christelijke vrienden geldt....quote:
Nouja, het CDA heeft zich in een vrij moeilijke situatie gewerkt; ze wilden in dit kabinet om hun verloren kiezers aan de rechterkant te binden. Dat is vooralsnog mislukt. Laten ze het kabinet vallen, komen die kiezers zeker niet terug.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VVD zal geen knieval maken, maar of dat ook voor jullie christelijke vrienden geldt....
leuk hoe het zelfbenoemde baken van de Nederlandse politiek in korte tijd zichzelf uiteen weet te scheuren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, het CDA heeft zich in een vrij moeilijke situatie gewerkt; ze wilden in dit kabinet om hun verloren kiezers aan de rechterkant te binden. Dat is vooralsnog mislukt. Laten ze het kabinet vallen, komen die kiezers zeker niet terug.
Aan de andere kant, door deel te nemen aan dit kabinet, loopt de linkerflank leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Wij krijgen hier altijd het Nederlands Dagblad en daar staat vandaag een zeer interessant stuk in. De enige echte partij die christelijke waarden hoog in het vaandel heeft staan, is niemand minder dan.....de SP! Jaja, een christelijke opiniemaker roept zijn geloofsgenoten op SP te stemmen. 'Naastenliefde, solidariteit en gerechtigheid, dat is de SP ten voeten uit', claimt de auteur. Anders dan het neoliberale CDA, de gezagstrouwe ChristenUnie en de dogmatische SGP.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, het CDA heeft zich in een vrij moeilijke situatie gewerkt; ze wilden in dit kabinet om hun verloren kiezers aan de rechterkant te binden. Dat is vooralsnog mislukt. Laten ze het kabinet vallen, komen die kiezers zeker niet terug.
Aan de andere kant, door deel te nemen aan dit kabinet, loopt de linkerflank leeg
Mwoah, eerlijk is eerlijk; nivellering is een vorm van naastenliefde. Vooral wanneer je als welgestelde daar bewust voor kiest. Je levert meer in ten behoeve van de minderbedeelden. Dat is toch echt een vorm van naastenliefde.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:46 schreef GSbrder het volgende:
Naastenliefde, solidariteit en gerechtigheid?
* GSbrder krijgt een rolberoerte
Nee, het verschil zit hem erin dat wanneer je als welgestelde er bewust voor kiest, je daadwerkelijk aan naastenliefde kan doen en met jouw geld iets doet wat jij goed acht. Naastenliefde, liefdadigheid, hoe je het ook noemen wilt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, eerlijk is eerlijk; nivellering is een vorm van naastenliefde. Vooral wanneer je als welgestelde daar bewust voor kiest. Je levert meer in ten behoeve van de minderbedeelden. Dat is toch echt een vorm van naastenliefde.
Diefstal? Oke, uitgepraat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, het verschil zit hem erin dat wanneer je als welgestelde er bewust voor kiest, je daadwerkelijk aan naastenliefde kan doen en met jouw geld iets doet wat jij goed acht. Naastenliefde, liefdadigheid, hoe je het ook noemen wilt.
Wanneer je dit echter voor andere welgestelden oplegt, aangezien nivelleren een agressieve vorm van diefstal is, is niet langer je eigen bijdrage als bewuste keuze belangrijk, maar wil je anderen geld afnemen. Je levert niet meer in, je wilt dat anderen meer inleveren. Zelf aan goede doelen doen kan iedereen, dit opleggen aan anderen heet politiek.
Je leest één woord en bent klaar?quote:
Als SP'er wil je zelf meer afstaan en je wilt dat anderen meer afstaan. Je hebt gelijk dat je hiermee jouw waarden aan anderen opdringt. Maar dat is met andere partijen net zo goed het geval. VVD-stemmers rammen ook voorstellen door mijn strot waar ik niet op zit te wachten. Dat heet politiek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je leest één woord en bent klaar?
Vul zelf een woord in dat je goeddunkt.
Klopt, elke partij dringt standpunten op, dus is de vermeende naastenliefde bij de SP net zo aanwezig als de VVD.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als SP'er wil je zelf meer afstaan en je wilt dat anderen meer afstaan. Je hebt gelijk dat je hiermee jouw waarden aan anderen opdringt. Maar dat is met andere partijen net zo goed het geval. VVD-stemmers rammen ook voorstellen door mijn strot waar ik niet op zit te wachten. Dat heet politiek.
Nivellering is de enige manier om echt iets voor elkaar te krijgen. Uiteraard kun je als individu geld rond gaan strooien in kanswijken, maar jij weet net zo goed als ik dat dit geen zoden aan de dijk zet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:05 schreef GSbrder het volgende:
Nivellering is in mijn ogen, voor welgestelde Nederlanders, de meest omslachtige methode om hun eigen kapitaal ten bate aan de naasten te laten komen. De overheid besteedt nog niet 10% van de belastinginkomsten aan "liefdadigheid" en geen enkele burger is het met alle bestedingen eens.
Tja. Huub Oosterhuis was niet voor niets lijstduwer van de SP in 2006.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij krijgen hier altijd het Nederlands Dagblad en daar staat vandaag een zeer interessant stuk in. De enige echte partij die christelijke waarden hoog in het vaandel heeft staan, is niemand minder dan.....de SP! Jaja, een christelijke opiniemaker roept zijn geloofsgenoten op SP te stemmen. 'Naastenliefde, solidariteit en gerechtigheid, dat is de SP ten voeten uit', claimt de auteur. Anders dan het neoliberale CDA, de gezagstrouwe ChristenUnie en de dogmatische SGP.
Grappig stuk. Wat betreft het CDA: die partij vernietigt zichzelf met de huidige koers.
Het is alleen niet hun eigen kapitaal. Dat is het pas nadat de belastingdienst de afdracht die je moet doen aan de BV Nederland voor het gebruik van alles wat het land biedt heeft opgehaald. Rechtsen lijken nte verwachten dat ze voor een dubbeltje op de eerste rij kunnen zitten en gaan dan huilen als opeens blijkt dat ze wél moeten betalen voor een goede plek. Als het je niet bevalt je kan ook naar bijvoorbeeld Somalie gaan, dan heb je een kutplek voor weinig geld!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:05 schreef GSbrder het volgende:
Nivellering is in mijn ogen, voor welgestelde Nederlanders, de meest omslachtige methode om hun eigen kapitaal ten bate aan de naasten te laten komen. De overheid besteedt nog niet 10% van de belastinginkomsten aan "liefdadigheid" en geen enkele burger is het met alle bestedingen eens.
Daar zijn we het dan oneens over. Ik geloof minder in de heilzame werking van nivellerende belastingen dan jij klaarblijkelijk doet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nivellering is de enige manier om echt iets voor elkaar te krijgen. Uiteraard kun je als individu geld rond gaan strooien in kanswijken, maar jij weet net zo goed als ik dat dit geen zoden aan de dijk zet.
Ach ja, jij gelooft in nonsens als bootstrapping en trickle-down economics.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan oneens over. Ik geloof minder in de heilzame werking van nivellerende belastingen dan jij klaarblijkelijk doet.
Flauw, zeggen dat rechtsen moeten verhuizen als het ze niet bevalt. Dat doortrekkende zou jij allang in Noord Korea zitten. Ik wil best betalen voor de goede plek, maar niet tevens voor mijn luidruchtige berberbontje dat ook op de eerste rang wilt of de tokkie van het kamp die eveneens de voorstelling verpest. Zij verdienen niet een plekje op de eerste rij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is alleen niet hun eigen kapitaal. Dat is het pas nadat de belastingdienst de afdracht die je moet doen aan de BV Nederland voor het gebruik van alles wat het land biedt heeft opgehaald. Rechtsen lijken nte verwachten dat ze voor een dubbeltje op de eerste rij kunnen zitten en gaan dan huilen als opeens blijkt dat ze wél moeten betalen voor een goede plek. Als het je niet bevalt je kan ook naar bijvoorbeeld Somalie gaan, dan heb je een kutplek voor weinig geld!
Jij gelooft in een internationale klassenstrijd en de dictatuur van het kapitaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:24 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach ja, jij gelooft in nonsens als bootstrapping en trickle-down economics.
Het schijnt aardig te werken in landen waar de inkomensverschillen klein zijn. Zie bijvoorbeeld een Japan, Zweden of Noorwegen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan oneens over. Ik geloof minder in de heilzame werking van nivellerende belastingen dan jij klaarblijkelijk doet.
Ach welnee, dat is allemaal maar om de rechtsjes hier op fok een beetje te fokken (lol).quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij gelooft in een internationale klassenstrijd en de dictatuur van het kapitaal.
Klopt. Net als "grotere" inkomensverschillen aardig werken in Duitsland, Zwitserland en Singapore.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het schijnt aardig te werken in landen waar de inkomensverschillen klein zijn. Zie bijvoorbeeld een Japan, Zweden of Noorwegen.
Duitsland is gelijker dan Nederland hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Net als "grotere" inkomensverschillen aardig werken in Duitsland, Zwitserland en Singapore.
Jij doet evenzeer aannames over mijn gedachtegoedquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:31 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach welnee, dat is allemaal maar om de rechtsjes hier op fok een beetje te fokken (lol).
In Duitsland zijn de inkomensverschillen kleiner.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Net als "grotere" inkomensverschillen aardig werken in Duitsland, Zwitserland en Singapore.
Volgens de Global Management Pay Report van 2009 niet. Nederland staat 48e (van de 52) waarbij Noorwegen onderaan staat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Duitsland is gelijker dan Nederland hoor.
Deze lijst laat een ander beeld zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens de Global Management Pay Report van 2009 niet. Nederland staat 48e (van de 52) waarbij Noorwegen onderaan staat.
Die van mij is eerlijker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef GSbrder het volgende:
Klopt, jouw lijst laat verschil uitkering / topinkomens zien. De mijne verschil management / uitvoerend.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef GSbrder het volgende:
Klopt, jouw lijst laat verschil uitkering / topinkomens zien. De mijne verschil management / uitvoerend.
Zijn inderdaad landen om een voorbeeld aan te nemen.quote:In Nigeria, China en Indonesië wordt tot 17 maal meer verdiend door senior managers in vergelijking tot uitvoerende medewerkers
ZIt wat in. Maar toch is er sprake van denivellering. En ik word niet vrolijk van die landen. Overigens liggen de prijzen van goederen in die landen natuurlijk ook stukken lager.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:41 schreef Voorschrift het volgende:
17 maal meer maar?
In die landen is dat echt niet veel, jij en ik zouden er niet van kunnen leven.
Er moet ook denivellering komen daar, aangezien er anders een braindrain optreed. Ze moeten de lonen laag houden qua werkkrachten (voor de export en buitenlandse investeerders) en de lonen hoog voor managers en ontwikkelaars om ze in het land te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
ZIt wat in. Maar toch is er sprake van denivellering. En ik word niet vrolijk van die landen. Overigens liggen de prijzen van goederen in die landen natuurlijk ook stukken lager.
Hahahahahaha.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er moet ook denivellering komen daar, aangezien er anders een braindrain optreed. Ze moeten de lonen laag houden qua werkkrachten (voor de export en buitenlandse investeerders) en de lonen hoog voor managers en ontwikkelaars om ze in het land te houden.
Dat is normaal Koos, anders gaan die landen helemaal kapot.
Je begrijpt het blijkbaar niet, maar dat is je goedrecht als socialistische blinde. Wanneer jij hun competitive advantage weghaalt dan hebben wij toch geen reden meer daar te investeren of produceren, en waarom zouden geleerden in die landen blijven als hun lonen gelijk lagen aan arbeiders terwijl ze dan hier een veelvoud meer kunnen verdienen als skilled laborer?quote:
Koop maar vast wat flessen whisky dan, want dat wordt verdriet wegdrinken voor je.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe dan ook; ik ben zielsgelukkig als dit kabinet komende woensdag op zn bek gaat. En nog blijer als het naar huis wordt gestuurd.
Al die PVV'ers blijven thuis, dus dat wordt geen meerderheid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koop maar vast wat flessen whisky dan, want dat wordt verdriet wegdrinken voor je.
Will do.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Kan een objectieve user effe een kijkje nemen in het 'Wil de echte VVD opstaan'-topic? Voorschrift is echt slap aan het lullen. We hebben een extra mening nodig.
Je bent gewoon onmogelijk stug. Ik erken dat Pechtold er een landelijke discussie van maakt, terwijl jij je in alle bochten wringt om Rutte vrij te pleiten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
Kan je het zelf niet winnen nee?
In het halletje tussen de woonkamer en de eetkamer.quote:
Lees maar paar pagina's terug, ik zeg letterlijk dat het "dom" is dat het nodig is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent gewoon onmogelijk stug. Ik erken dat Pechtold er een landelijke discussie van maakt, terwijl jij je in alle bochten wringt om Rutte vrij te pleiten.
Mag ik daaraan toevoegen dat Rutte begon met die onzin?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lees maar paar pagina's terug, ik zeg letterlijk dat het "dom" is dat het nodig is.
Je las er overheen, maar het is je vergeven, gebeurt wel vaker in een socialistische haat-waas.
Weer? Bovendien is de kans klein dat de PvdA verliest. In 2007 scoorde zij namelijk niet al te best bij de PS-verkiezingen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Morendo het volgende:
Moet Cohen van jullie vertrekken als de PvdA weer een verkiezingsnederlaag lijdt?
Nee, hij hoeft van mij niet te vertrekken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Morendo het volgende:
Moet Cohen van jullie vertrekken als de PvdA weer een verkiezingsnederlaag lijdt?
Van mij hoeft niemand weg. Maar het zou fijn zijn als de politiek weer een fatsoenlijke kwaliteitsinjectie krijgt. Geen enkele partij uitgezonderd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Morendo het volgende:
Mwoah, 14 zetels, dat zijn 28 Tweede Kamerzetels. Ik denk niet dat er winst in zit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer? Bovendien is de kans klein dat de PvdA verliest. In 2007 scoorde zij namelijk niet al te best bij de PS-verkiezingen.
Hoef idd niet. Hij krabbelt op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, hij hoeft van mij niet te vertrekken.
Dat is evenveel als de PvdA nu bezit in de Eerste Kamer. Ik noem dat geen nederlaag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, 14 zetels, dat zijn 28 Tweede Kamerzetels. Ik denk niet dat er winst in zit.
Mede dankzij zijn optreden in het debat van vorige week is de PvdA weer een beetje opgeklommen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
Geef hem een paar speeches en de PvdA staat weer op 0.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
Geef hem een paar speeches en de PvdA staat weer op 0.
Oke, maar als het 10-13 zetels worden dan is het een beetje schraal, niet? Vooral ook omdat ik vermoed dat de PvdA een behoorlijk dure campagne aan het voeren is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is evenveel als de PvdA nu bezit in de Eerste Kamer. Ik noem dat geen nederlaag.
Eenzelfde incompetentie.quote:
Ik vind dat enorm meevallen. Heb Cohen wel eens gezien in een 1-op-1 interview. Dan straalt hij rust en kalmte uit. Een prettige man.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
Weet je zeker dat het geen partij spindoctor was in vermomming?
Die man kan bij lange na niet een goede indruk maken voor de camera, en al helemaal niet live. Of heel Nederland dacht dat ze naar een cabaretvoorstelling keken en gaven hem daarom hoge cijfers, geen idee.
"Ik heb die cijfers zo niet bij de hand" is inderdaad kalm en rustig, maar incompetentie ten top.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat enorm meevallen. Heb Cohen wel eens gezien in een 1-op-1 interview. Dan straalt hij rust en kalmte uit. Een prettige man.
Ga eens al je posts maken zoals je sig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cohen en Marokkanen, dat is inderdaad twee handen op een buik.
Haal je op je werk ook altijd gebeurtenissen van tijden terug weer op? Dan zal je vast heel populair zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Ik heb die cijfers zo niet bij de hand" is inderdaad kalm en rustig, maar incompetentie ten top.
Ben je Jehova, of vier je je verjaardagen niet omdat je gewoon geen vrienden hebt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Haal je op je werk ook altijd gebeurtenissen van tijden terug weer op? Dan zal je vast heel populair zijn.
'We need Job' is gewoon een goede zin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eenzelfde incompetentie.
Kan iemand die mafkees vertellen dat "we" slaat op meervoud, dus "jobs" op z'n plaats is?
In Marokko?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'We need Job' is gewoon een goede zin.
Ik heb geen idee waar deze reactie op slaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je Jehova, of vier je je verjaardagen niet omdat je gewoon geen vrienden hebt?
"Gebeurtenissen uit het verleden".quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar deze reactie op slaat.
Jij verkondigt nog steeds vol trots dat je in groep 8 een tien had voor een proefwerk geschiedenis?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Ik heb die cijfers zo niet bij de hand" is inderdaad kalm en rustig, maar incompetentie ten top.
Slechts verslagen door "Wat kijkt u lief."
Nee, maar ik zou wel de economische berekeningen van je partijprogramma kunnen opdreunen, of in ieder geval een beschrijving er van kunnen geven in globale zin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij verkondigt nog steeds vol trots dat je in groep 8 een tien had voor een proefwerk geschiedenis?
Dit heeft niets met partijprogramma's te maken en dat snap je zelf ook. Of je weet niet meer waarop je reageert.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou wel de economische berekeningen van je partijprogramma kunnen opdreunen, of in ieder geval een beschrijving er van kunnen geven in globale zin.
Of is jouw CV ook blanco omdat het in het verleden heeft plaatsgevonden? Dat diploma is al zo ver terug, alle cijfers en berekeningen en erkenningen doen er niet toe, waarom zou ik ze bij de hand hebben?
Je partijprogramma en standpunten zijn goddomme geen geschiedenisproefwerk uit groep 8.
Weet niet hoor, maar als jij campagne voert voor verkiezingen die in maart 2011 worden gehouden, dan is het weinig relevant hoe jij hebt gespresteerd in een debat in de aanloop naar verkiezingen in juni 2010.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou wel de economische berekeningen van je partijprogramma kunnen opdreunen, of in ieder geval een beschrijving er van kunnen geven in globale zin.
Of is jouw CV ook blanco omdat het in het verleden heeft plaatsgevonden? Dat diploma is al zo ver terug, alle cijfers en berekeningen en erkenningen doen er niet toe, waarom zou ik ze bij de hand hebben?
Je partijprogramma en standpunten zijn goddomme geen geschiedenisproefwerk uit groep 8.
Ik stem op een partij en niet op de persoon. Wat kan mij het nou schelen datquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Marokko?
Hoewel, wanneer ze Job willen ga ik niet klagen, opzouten met die mafkees.
Nee inhoudelijk niet nee, karakter-gewijs en als boegbeeld van een partij wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar als jij campagne voert voor verkiezingen die in maart 2011 worden gehouden, dan is het weinig relevant hoe jij hebt gespresteerd in een debat in de aanloop naar verkiezingen in juni 2010.
Jouw retoriek is vele malen stommer dan die van Pechtold.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee inhoudelijk niet nee, karakter-gewijs en als boegbeeld van een partij wel.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:49 schreef GSbrder het volgende:
< Maar u heeft hem zelf niet aangevraagd.
> Nee, maar als hij was aangevraagd, had ik daar gewoon aan meegedaan.
...
< Mooi!
Wat kan jou het schelen? Jij stemt geen PvdA en zal dat ook niet doen wanneer men van lijsttrekker wisselt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee inhoudelijk niet nee, karakter-gewijs en als boegbeeld van een partij wel.
Daarom mag ik er nog wel over klagen, ben graag een Nederlander.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen? Jij stemt geen PvdA en zal dat ook niet doen wanneer men van lijsttrekker wisselt.
Dit inderdaad, en dat vertegenwoordigd je dan in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:49 schreef GSbrder het volgende:
< Maar u heeft hem zelf niet aangevraagd.
> Nee, maar als hij was aangevraagd, had ik daar gewoon aan meegedaan.
...
< Mooi!
Dat maakt jou niet de aangewezen persoon om te bepalen of Cohen geschikt is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom mag ik er nog wel over klagen, ben graag een Nederlander.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt jou niet de aangewezen persoon om te bepalen of Cohen geschikt is.
Gewoon Sylvio?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:52 schreef betyar het volgende:
Even wat anders..... Hier staat een of andere reallife soap aan, daar laten ze de hele tijd jongedames in korte rokjes en opvallende slips zien die alleen maar aan het bukken zijn.
Ik ben geen fan van Cohen als partijleider, maar desondanks doet hij niet slecht bij de kiezer. De TK-verkiezingen op een haar na verloren en ook nu wint de PvdA weer terrein.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ ] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Kruist U zelf maar aan.
Niet door Cohen, maar door haat tegen VVD en Rechts, en dus strategische stemmen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Cohen als partijleider, maar desondanks doet hij niet slecht bij de kiezer. De TK-verkiezingen op een haar na verloren en ook nu wint de PvdA weer terrein.
Dan kun je ook D66, GL of SP stemmen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet door Cohen, maar door haat tegen VVD en Rechts, en dus strategische stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
Kleine splinterpartijen die het altijd oneens zijn met elkaar over de meest banale dingen. Nee, PvdA is nog altijd het grootse boze bolwerk van de sociaal-democratie in Nederland.
De meest veilige en duidelijke keuze dus.Zelf ben je ook zo dogmatisch als de pest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
Kleine splinterpartijen die het altijd oneens zijn met elkaar over de meest banale dingen. Nee, PvdA is nog altijd het grootse boze bolwerk van de sociaal-democratie in Nederland.
De meest veilige en duidelijke keuze dus.Dan kunnen de linkse kiezers nog wel op die partijen stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Randfiguren van de randfiguren, maar inderdaad die bestaan ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kunnen de linkse kiezers nog wel op die partijen stemmen.
PvdA is ook voor langer werken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Randfiguren van de randfiguren, maar inderdaad die bestaan ook.
Bovendien lijken veel linkse mensen me niet echt aan het stemmen te slaan op de D'66, immers die zijn voor langer werken.![]()
Ja in 20..(-ik ben dan toch al dood, middelvinger aan m'n kinderen).quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PvdA is ook voor langer werken.
Nee, dat doet het huidige kabinet juist.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja in 20..(-ik ben dan toch al dood, middelvinger aan m'n kinderen).
Ja, wederom door de socialisten uit het PVV bestand met dat belachelijke gedoogakkoord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat doet het huidige kabinet juist.
Zijn dat nu ook socialisten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, wederom door de socialisten uit het PVV bestand met dat belachelijke gedoogakkoord.
Ja sorry, jullie zijn met de PVV in zee gegaan. PaarsPlus had gekozen voor een snellere verhoging.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, wederom door de socialisten uit het PVV bestand met dat belachelijke gedoogakkoord.
Ik heb ooit gelezen dat dit niet juist is. De SP wordt het vaakst gesteund door GL en de PVV door de VVD.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
Zijn ze voor mij altijd al geweest, met hun belachelijke AOW eisen en oppositie tegen defensie missies en het defensie budget. Het zegt al genoeg dat de meeste steun voor die standpunten van nota bene de SP moet komen.
Ja, maar die waren op andere punten nog erger, voor mij was de PVV een "lesser of two evils" om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja sorry, jullie zijn met de PVV in zee gegaan. PaarsPlus had gekozen voor een snellere verhoging.
Het gaat me niet om absolute steunbetogingen, het gaat me om die paar standpunten van de PVV.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat dit niet juist is. De SP wordt het vaakst gesteund door GL en de PVV door de VVD.
Dat weet je helemaal niet. En wat zou de PvdA daarvoor in ruil moeten hebben gehad: meer geld naar Afrikaanse dictators en rapclubjes? Nog verdergaande 'positieve discriminatie'?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja sorry, jullie zijn met de PVV in zee gegaan. PaarsPlus had gekozen voor een snellere verhoging.
Ik ben in ieder geval blij dat je toegeeft dat het gedoogakkoord een gedrocht is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar die waren op andere punten nog erger, voor mij was de PVV een "lesser of two evils" om het zo maar te zeggen.
Uuhm de PvdA was voorstander van AOW naar 67 op betrekkelijk korte termijn. Hetzelfde geldt voor D66 en GL. Its simple math, Morendo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. En wat zou de PvdA daarvoor in ruil moeten hebben gehad: meer geld naar Afrikaanse dictators en rapclubjes? Nog verdergaande 'positieve discriminatie'?
Ik moet de eerste VVD'er ook nog zien die er om staat te juichen, van echt fiscaal rechts beleid is er weinig sprake. Alles waar de VVD en het CDA (in mindere mate) aan wouden werken is door de GBL tegengehouden om zijn achterban koest te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat je toegeeft dat het gedoogakkoord een gedrocht is.
En dat weet jij wel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. En wat zou de PvdA daarvoor in ruil moeten hebben gehad: meer geld naar Afrikaanse dictators en rapclubjes? Nog verdergaande 'positieve discriminatie'?
Leuk he, die PVV?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet de eerste VVD'er ook nog zien die er om staat te juichen, van echt fiscaal rechts beleid is er weinig sprake. Alles waar de VVD en het CDA (in mindere mate) aan wouden werken is door de GBL tegengehouden om zijn achterban koest te houden.
Dezelfde achterban die met petjes op bij de FNV staat, hand in hand met de PvdA.
Nee.quote:
He Jos, ben jij dat?! Hoe is 't makker, alles goed daar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef Tem het volgende:
Mijn vrienden van vroeger zijn allemaal van die bankmannetjes geworden in pak....
Volgens mij snoept de PVV bij alle partijen wel een beetje weg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Maar goed, ze snoepen weg bij de PvdA en SP, dus mij hoor je ook weer niet al te hard klagen.
Mijn vrienden lekker niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef Tem het volgende:
Mijn vrienden van vroeger zijn allemaal van die bankmannetjes geworden in pak....
+ de PvdA en de SPquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:17 schreef ethiraseth het volgende:
Dat valt wel mee. De meeste zetels komen bij CDA en VVD vandaan. Daarom is het cda nu bijna kapot.
Ook daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:17 schreef ethiraseth het volgende:
Dat valt wel mee. De meeste zetels komen bij CDA en VVD vandaan. Daarom is het cda nu bijna kapot.
Hey Jan Willem wanneer gaan we golfen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
He Jos, ben jij dat?! Hoe is 't makker, alles goed daar?
betere vrienden zoeken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef Tem het volgende:
Succes is een keuze. Life's what you make it.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef Tem het volgende:
succes is net zo'n keuze als de loterij winnen dat is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Succes is een keuze. Life's what you make it.
Nou mijn estate staat in Saint-Tropez Jos, maar m'n jet kan zo klaarstaan voor volgende week, lijkt je dat wat amis? Die burgerlijke banen in Nederland zijn mij te min, maar ik zal m'n vrinden in Wallstreet ook even contacten wanneer ik er zit dit weekend, wellicht kennen ze een ander leuk stekkie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Hey Jan Willem wanneer gaan we golfen?
The american dream, the selfmade miljonair.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
succes is net zo'n keuze als de loterij winnen dat is.
Normen en waarden gezever? Jij bent blijven hangen in 2004?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook daar is niks mis mee.
Hoewel ik moet bekennen dat ik er nog niet over uit ben welke ik liever heb, de PVV of het CDA. Normen en Waarden gezever terwijl ze er toch niet voor uit komen, of inleveren op economisch gebied.
Doe dan toch maar CDA.
Heb je wel verwarming in het kraakpand, ik maak me een beetje zorgen om jou (en andere minderbedeelden).quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
succes is net zo'n keuze als de loterij winnen dat is.
Ik ben de schok nooit teboven gekomen. Hoewel Maxime mijn vertrouwen in de CDA stemmende mensheid weer wat heeft opgebeurd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Normen en waarden gezever? Jij bent blijven hangen in 2004?
We spreken hier af.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou mijn estate staat in Saint-Tropez Jos, maar m'n jet kan zo klaarstaan voor volgende week, lijkt je dat wat amis? Die burgerlijke banen in Nederland zijn mij te min, maar ik zal m'n vrinden in Wallstreet ook even contacten wanneer ik er zit dit weekend, wellicht kennen ze een ander leuk stekkie.
Wou net zeggen, Maxime is een echte katholiek. Hij sluit geen compromissen, zijn wil is wet en andersdenkenden werkt hij uit de partij (brandstapel kan tegenwoordig natuurlijk niet meer)quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de schok nooit teboven gekomen. Hoewel Maxime mijn vertrouwen in de CDA stemmende mensheid weer wat heeft opgebeurd.
vandaar dat ze allemaal wegrennen naar andere partijen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de schok nooit teboven gekomen. Hoewel Maxime mijn vertrouwen in de CDA stemmende mensheid weer wat heeft opgebeurd.
Wat doe jij tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:16 schreef Tem het volgende:
Ze lijken allemaal zo op elkaar....boringquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Succes is een keuze. Life's what you make it.
Schijnheiligen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
vandaar dat ze allemaal wegrennen naar andere partijen.
En als een stel lemmings lopen ze achter hun grote voorbeeld aan.......quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal zo op elkaar....boring
Kun je dat zelf niet? Je hebt toch wel een Nijptang?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw moet dadelijk een verstandskies laten trekken, ik zit haar lekker te maken met afbreken en pijn![]()
Techneuten lopen niet in pakquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat doe jij tegenwoordig?
Zijn religie zal me aan m'n kont roesten, voor de rest een goede politicus. Niet de meest tactvolle, maar hij krijgt wel alles gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wou net zeggen, Maxime is een echte katholiek. Hij sluit geen compromissen, zijn wil is wet en andersdenkenden werkt hij uit de partij (brandstapel kan tegenwoordig natuurlijk niet meer)
Voorwaar, toch wel een zeer eigenaardige toepassing van de contradictie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
Maxime is een echte katholiek. Hij sluit geen compromissen, zijn wil is wet
Bijzonder he? Ik vraag me altijd af of meer diversiteit niet leidt tot een beter functionerend bankwezen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo ver was ik er niet eens vanaf, mooie omgeving dat inderdaad amis, nou dan doen we dat toch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:26 schreef Tem het volgende:
[..]
We spreken hier af.
http://www.umdonipark.com/
En een rubber hamertje voor de verdoving.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet? Je hebt toch wel een Nijptang?
Ik denk dat Maxime de ondergang wordt van het CDA.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn religie zal me aan m'n kont roesten, voor de rest een goede politicus. Niet de meest tactvolle, maar hij krijgt wel alles gedaan.
Uiteindelijk lijkt iedereen op elkaar, behalve zeer onconventionele types als ethiraseth, die niet meedoen met de consumptiemaatschappij en nog ouderwets kritiek durven hebben, op het 'systeem'.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, gewoon een andere richting op met die hap die steeds verder naar links opschoof. Nieuwe weg ingeslagen, en dat kunnen sommigen niet aan, naja niet het probleem van het CDA of Maxime. Ze vinden wel weer nieuwe kiezers wanneer ze wat langer deze standpunten aanhouden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxime de ondergang wordt van het CDA.
Het mooie is dat "zijn" niet met hoofdletter is geschreven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, toch wel een zeer eigenaardige toepassing van de contradictie.
Het CDA is de weg kwijt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxime de ondergang wordt van het CDA.
Lauwe of sluwe?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het CDA is de weg kwijt.
Verhagen komt teveel als een luwe vos over. Tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |