moet tie dan ze rijbewijs inleveren ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo, dan de laatste flauwe grap en dan kunnen we serieus door.
Als Ghadaffi voor het internationaal strafhof komt zal de eerste aanklacht luiden dat z'n colonne jeeps bij z'n vlucht te hard heeft gereden.
Ik denk echt dat 3000 overdreven is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef -jos- het volgende:
FreeLibyanman OK #Libyans, 3000 deads and we get #UN #USA to speak out. We need to sacrifice a bit more to see action on ground.
Van 300 naar 400 naar 1000 naar 2000 naar 3000 in 1 dag... hier past geen goede smiley bij...![]()
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik denk echt dat 3000 overdreven is.
op die film van gistren had ie een brommobielquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
moet tie dan ze rijbewijs inleveren ?
Ja, hij krijgt dan als straf een rij-ontzegging van 6 maanden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
moet tie dan ze rijbewijs inleveren ?
ik dacht een golfkarretjequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef quirigua het volgende:
[..]
op die film van gistren had ie een brommobiel
Tuurlijk niet, net bij P&W een ooggetuige die vertelde dat er op alles wat er bewoog werd geschoten, eerder beelden van enige tientallen lijken die vastgebonden en doodgeschoten waren en jij houdt hardnekkig vast aan je heilige getal van 300. Want dat is een cijfertje dat je kunt geloven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef -jos- het volgende:
FreeLibyanman OK #Libyans, 3000 deads and we get #UN #USA to speak out. We need to sacrifice a bit more to see action on ground.
Van 300 naar 400 naar 1000 naar 2000 naar 3000 in 1 dag... hier past geen goede smiley bij...![]()
Tajoura: http://goo.gl/maps/joswquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef Ulpianus het volgende:
Got Alshal en Tajoora, niet kunnen vinden op de kaart.
Haha, ja. Dat is een afgelegen stuk land naast een boerderij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Tajoura: http://goo.gl/maps/josw
Maar er staan wel 4 tanks!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Haha, ja. Dat is een afgelegen stuk land naast een boerderij.
Nee ik houd me alleen aan de getallen van betrouwbare mensenrechtenorganisaties en niet van dokters of ministers uit Italie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, net bij P&W een ooggetuige die vertelde dat er op alles wat er bewoog werd geschoten, eerder beelden van enige tientallen lijken die vastgebonden en doodgeschoten waren en jij houdt hardnekkig vast aan je heilige getal van 300. Want dat is een cijfertje dat je kunt geloven.
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
http://www.globalsecurity.org/military/world/libya/tribes.htm
Ik ga het nu lezen. Daarna samenvattingkje
By Libyan standards, Qadhafi's own tribe, the Ghadafa [Qadhadhfah], is a small and insignificant tribe.
Okey, de stammen zijn vooral invloedrijk door status. en als ik het zo lees zijn een hele grote groep mensen wel van de stammen.
Heb even gezocht en Tajura ligt ten oosten van Tripoli. 2 km van het vliegveld.quote:
stonden die tanks niet eerst op trailers? ben ergens een foto daarvan tegengekomenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Heb even gezocht en Tajura ligt ten oosten van Tripoli. 2 km van het vliegveld.
Heb ik ook gezien (die foto)quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
stonden die tanks niet eerst op trailers? ben ergens een foto daarvan tegengekomen
Scherp!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
stonden die tanks niet eerst op trailers? ben ergens een foto daarvan tegengekomen
Media-cijfers moet je ook niet geloven. Dat hebben we in Iraq wel gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, net bij P&W een ooggetuige die vertelde dat er op alles wat er bewoog werd geschoten, eerder beelden van enige tientallen lijken die vastgebonden en doodgeschoten waren en jij houdt hardnekkig vast aan je heilige getal van 300. Want dat is een cijfertje dat je kunt geloven.
Symbolisch, niet alles letterlijk opvatten. Allah Akbar riepen ze ook in Iran, terwijl daar veel niet praktiserende moslims zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ben minder gecharmeerd van dat 'God is groot' als enige begeleidende tekst voor die 'revolutie'.
Ja ok, maar 20 keer achter elkaar. Ik vond het een beetje te.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Symbolisch, niet alles letterlijk opvatten. Allah Akbar riepen ze ook in Iran, terwijl daar veel niet praktiserende moslims zijn.
Zijn emotionele mensen, of ze nu fundamentalisisch zijn of niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja ok, maar 20 keer achter elkaar. Ik vond het een beetje te.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |