M'n deken?quote:
Ik bedoel dat vrouwen achterbakse secreten zijn met lage strekenquote:
Hoezo, singles mogen doen en laten wat ze willen toch, ook single vrouwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel dat vrouwen achterbakse secreten zijn met lage streken
Zat ik toch goed met mijn gevoel dat jij me echt zo'n type leekquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuuuuh
[..]
Nou ja, stiekem ben ik wel zo
Een vrouw hoeft geen goede redenen te hebben om een bitch te zijn. Da's hormoongestuurdquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo, singles mogen doen en laten wat ze willen toch, ook single vrouwen
Jou en je deken samen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n deken?Ja, dahaag! Dan lig ik in de kou!
Daar ging het toch helemaal niet om dommertjes van mequote:
Dus echt zo van: Ik wil hem uit principe niet, maar jij krijgt hem godverdomme ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zijn de hormonen. It's beyond my controlquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus echt zo van: Ik wil hem uit principe niet, maar jij krijgt hem godverdomme ook niet.
Ja, ik zag je post toen ik de mijne gesubmit had.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Daar ging het toch helemaal niet om dommertjes van me
Natuurlijk niet. Ik heb Techno toch geclaimdquote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik zag je post toen ik de mijne gesubmit had.
Natuurlijk, neem je ook niks kwalijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zijn de hormonen. It's beyond my control
Wat kan mij die ouwe bok nou schelen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik heb Techno toch geclaimd
Alleen weet hij dat zelf nog niet
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk niet. Ik heb Techno toch geclaimd
Alleen weet hij dat zelf nog niet
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
Het is je vergeven
En misschien ga ik voor jou wel een uitzondering maken
Ontkenning. Ook zo'n typisch vrouwentrekjequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben overigens geen achterbaks secreet met lage streken
In dit geval is het niet de vraag wie jou wel of niet kan schelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat kan mij die ouwe bok nou schelen?
Alleen om Sammie te pesten hoorquote:
Ze vechten nu al om jequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval is het niet de vraag wie jou wel of niet kan schelen
Ik vind van wel!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval is het niet de vraag wie jou wel of niet kan schelen
Jij doet de naam achterbaks secreet wel eer aan jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen om Sammie te pesten hoor
Ze is zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
Jij doet de naam achterbaks secreet wel eer aan ja
Ik vecht niet, ik word geclaimed.quote:
Ik vraag me alleen af of dat wel een goed idee is gezien je reactiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vecht niet, ik word geclaimed.
Dat heb je goed geregeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vecht niet, ik word geclaimed.
Ja sorry, had de verkeerde smiley aangeklikt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me alleen af of dat wel een goed idee is gezien je reacties
Oh, die edit
Shit happensquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja sorry, had de verkeerde smiley aangeklikt.
Ik twijfel over mijn tosti. Zal ik hem nemen of niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga lekker een filmpje kijken en relaxen
Byeee
Bye byequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Byeee
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Byeee
Have fun Samzz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Byeee
Jamaar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, sorry. De dames zijn al vertrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Nog 1 dag en dan ......Morgen weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de rest werken ben ik bang
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ik wil z'n vrachtje welquote:
z'n vrachtje, das een jochie manquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil z'n vrachtje welen z'n auto en huis, fuck it, z'n baan zou ik ook voor tekenen
Die auto is te doen, die vent wat lastiger.. Die actie.. hmm..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik bedoel niet de dvd.... ik wil de auto... die vent... die actie
Aah, 2 is op? In 1 en 3 zijn t mooie damesquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
z'n vrachtje, das een jochie man
En die blonde heks is mij veel te mager
1 was daarnet op, nu 2 er achteraan, maar 3 weer nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, 2 is op? In 1 en 3 zijn t mooie dames
Auto uit 2 heb ik gehadquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die auto is te doen, die vent wat lastiger.. Die actie.. hmm..
En die van jou was vast niet kogelvrij en betonmuur proofquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto uit 2 heb ik gehadnouja, de V8 tdi, maar die rijdt fijner dan de W12, die was ik na 2 dagen helemaal zat. 1 op 3
Regel die auto.... ga ik eens zoeken of ik die kerel of look al likequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die auto is te doen, die vent wat lastiger.. Die actie.. hmm..
nope, maar ik reed dan ook niet in de film.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En die van jou was vast niet kogelvrij en betonmuur proof
Valt errug tegen, groot en zwaar enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Regel die auto.... ga ik eens zoeken of ik die kerel of look al likekan vinden... de actie volgt daarna van zelf
Denk dat ik best prima met die auto kan scheuren
Fixed. Niet te hebberig wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Regel die auto.... de actie volgt daarna van zelfDenk dat ik best prima met die auto kan scheuren
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
Valt errug tegen, groot en zwaar enzo
I'm thinking BIG!!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fixed. Niet te hebberig worden
Voor de lange afstand wel, 450km non-stop rijden en niet vermoeid aankomenquote:
Nee, een F40. Dat blijft de ultieme drivers experience.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
Als je wilt scheuren, koop je een Porsche oid.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is geen kart zoals je Ka-tje hoor
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor de lange afstand wel, 450km non-stop rijden en niet vermoeid aankomenmassage functie op de stoelen, niet alleen verwarming, maar ook ventilatie in de stoelen. TV voor als je toch stilstaat, 200km/h alsof je 30 over de boulevard cruised
Als je wilt scheuren, koop je een Porsche oid.
Jij rijdt Snuit?quote:
Ga eens met je tijd mee opa, 458 Italiaquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, een F40. Dat blijft de ultieme drivers experience.
Is zo krap met de boodschappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]dan liever een mclaren zo'n F1 wagen
Teveel electronica. Dat heeft een F40 niet. Broekie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ga eens met je tijd mee opa, 458 Italia
Parapluquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nat als het regent of sneeuwt..
Praktisch elke auto heeft Bosch Electronicaquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Teveel electronica. Dat heeft een F40 niet. Broekie.
Helaasquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Praktisch elke auto heeft Bosch Electronica
Met die snelheid word je toch niet meer natquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat ga je niet redden bij 100300+ dan hoor
Zal wel... en een of ander japans merk of type auto heeft ook geen bosch...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas
Bij Ferrari is t Magnetti Marelli
Mijne welquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal wel... en een of ander japans merk of type auto heeft ook geen bosch...
Magnetti Marelli. Maar dus geen traction control en LCD schermpjes en dat soort gezever.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef -Engel- het volgende:
Praktisch elke auto heeft Bosch Electronica
Ja dus... mijn auto heeft ook geen lcd schermpjes of traction control (tot zover ik weet.... lekker boeiend ook weer)quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Magnetti Marelli. Maar dus geen traction control en LCD schermpjes en dat soort gezever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de miss is al gevonden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Bij mijn vader op de zaak hebben ze nu mijn toekomstige trouwauto staan
Dat is?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Bij mijn vader op de zaak hebben ze nu mijn toekomstige trouwauto staan
Je pa heeft een NSXquote:
Inderdaad... ik regel ook altijd eerst de taart, bloemen, jurk en gasten etc. voor ik een vent ga zoekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee, maar dat zijn details he.
Eerst de belangrijke dingen zoals de auto regelen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:22 schreef -Engel- het volgende:
Ja dus... mijn auto heeft ook geen lcd schermpjes of traction control (tot zover ik weet.... lekker boeiend ook weer)Genoemde Porsches hebben dat allemaal wel. Heck een F40 heeft zelfs geen radio, laat staan electrisch bedienbare ramen en spiegels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 23:26:48 ]
Nee mijn pa heeft er geen, pa werkt al 35 jaar bij een honda dealer en daar hebben ze er nu 1 staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je pa heeft een NSX![]()
The Japanese Ferrari
997 Cup auto had ook geen radioquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Genoemde Porches hebben dat allemaal wel. Heck een F40 heeft zelfs geen radio, laat staan electrisch bedienbare ramen en spiegels.
Ik heb nu een airco... die had ik in die andere niet... maarruh ik heb nog steeds geen electrische ramen of spiegels hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Genoemde Porsches hebben dat allemaal wel. Heck een F40 heeft zelfs geen radio, laat staan electrisch bedienbare ramen en spiegels.
Aah, blijft evengoed gaaf. Een van de weinige Japanse auto's die ik nog zou overwegenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mijn pa heeft er geen, pa werkt al 35 jaar bij een honda dealer en daar hebben ze er nu 1 staan
Damn, dat zou ik zo kut vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nu een airco... die had ik in die andere niet... maarruh ik heb nog steeds geen electrische ramen of spiegels hoor
Nee ik regel alleen de auto.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Inderdaad... ik regel ook altijd eerst de taart, bloemen, jurk en gasten etc. voor ik een vent ga zoeken
Iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik regel alleen de auto.
De rest mag zij allemaal beslissen.
Noch een 3 liter V8 met 478 pk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb nu een airco... die had ik in die andere niet... maarruh ik heb nog steeds geen electrische ramen of spiegels hoor
Nou er zijn wel meer leuke auto'squote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, blijft evengoed gaaf. Een van de weinige Japanse auto's die ik nog zou overwegen
Verstandigquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik regel alleen de auto.
De rest mag zij allemaal beslissen.
Topquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo moeilijk daarin.
Evo staat met stip op 1, skyline heb ik niet zoveel mee, Supra ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou er zijn wel meer leuke auto's
skyline, supra, evo.
De japanse type r modellen
Doe jij een Evo, doe ik de Skyline, mag Royco de Supraquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evo staat met stip op 1, skyline heb ik niet zoveel mee, Supra ook niet.
Waarom met je bruiloft de illusie in stand houden dat je iets te beslissen hebt.quote:
Nee ik ga wel voor de NSX.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe jij een Evo, doe ik de Skyline, mag Royco de Supra
Prima, dan neem ik de F40 Competizione wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe jij een Evo, doe ik de Skyline, mag Royco de Supra
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er kan bij mij natuurlijk niet een ander merk dan Honda voor de deur staan he
Wat zoek je precies?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Oh, kun jij eens vragen of ze bij je pa een Civic EP hebben/krijgen binnenkort?
Zo voelt het voor mij helemaal nog niet. Weet je HOE lekkerquote:
4 verjaardagen allemaal op zaterdag, vrijdag dus ook kalm aan doen, want moet zaterdag nog kadootjes kopen. Zucht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:08 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen
Het weekend bijna voor de deur, en dan nog geen plannen hebben... hmm
4 verjaardagen is ook irritant. Dan heb ik echt zoiets van ik doe er 2 en de andere 2 doe ik wel met een normaal bezoekje. Met 4 ben je alleen maar aan het rennen en vliegen, zit je net kan je weer weg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4 verjaardagen allemaal op zaterdag, vrijdag dus ook kalm aan doen, want moet zaterdag nog kadootjes kopen. Zucht.
Mogguhquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:14 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Pfffff, wordt echt tijd dat ik weer leer op tijd m'n nest in te gaan
Maar ja wat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:49 schreef Kreator het volgende:
Ik word geplayed door een vrouwtjescollega die sinds een tijdje weer vrijgezel is. Best een lekker wijf, maar ja.
2 zijn dubbel, maar dat is de hele dag. 1 is van mijn oma. 1 is van een fokker, en dat is te ver weg. Dus rond 12:00 naar de dubbele en dan om 15:00 naar oma.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
4 verjaardagen is ook irritant. Dan heb ik echt zoiets van ik doe er 2 en de andere 2 doe ik wel met een normaal bezoekje. Met 4 ben je alleen maar aan het rennen en vliegen, zit je net kan je weer weg.
Melk wel.. en smeer me er niet mee in, maar drink het opquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe je er dan ook melk en suiker door en plakt het dan niet heel erg?
Ga je zo erg stuiteren dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Melk wel.. en smeer me er niet mee in, maar drink het opSuiker wil je me liever niet geven gok ik
Ik zag het even voor me.quote:
jupquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Yeahhh.... right...quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:25 schreef Evie het volgende:
Nouhou lijken mn tetten wel inderdaad.. al hangen die van mij toch echt minder
Nee hoeft ook niet. Maar dit zijn a) geen hangtieten, b) behoorlijk perfecte tieten en tepels en c) ik denk niet dat die van jou minstens zo perfect zijn. Gewoon omdat ik het denk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha en daar krijg je idd geen pics van
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zag het even voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wil ik mijn melk ook wel
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee hoeft ook niet. Maar dit zijn a) geen hangtieten, b) behoorlijk perfecte tieten en tepels en c) ik denk niet dat die van jou minstens zo perfect zijn. Gewoon omdat ik het denk.
Ik wilde zeggen kan ik me voorstellen. Maar het IS gewoon zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drink hem ook zo het liefste.
Veel fijner als uit een beker.
Mijn man zou het alleen drinken als er cacao door heen zou zittenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo snap ik mensen die geen melk lusten niet meer
Je moet ze dan ook niet allemaal bekijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er staan er nog veel meer.
http://www.google.com/ima(...)2&aq=f&aqi=&aql=&oq=
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er staan er nog veel meer.
http://www.google.com/ima(...)2&aq=f&aqi=&aql=&oq=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
DIE KONT!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
http://www.coolfunnybest.com/2009/10/sexy-milk-clothing/
Daar eigenlijk.
Wat een kont!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:47 schreef Wicked-Game het volgende:
Moet mijn klant wel niet denken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een kont!Dat moeten ze denken
Nou ik hoop niet dat ik zo veel melk krijg straks. Dat kind verslikt zich geheid elke keer weerquote:
hahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet dat ik zo veel melk krijg straks. Dat kind verslikt zich geheid elke keer weer![]()
Bitty!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Evie het volgende:
[..]
hahapas maar op met al die melkfetish mensen hier
![]()
haha
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Evie het volgende:
[..]
hahapas maar op met al die melkfetish mensen hier
![]()
haha
oppositie weg met de plannen van dit kakkabinet.. ja dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
En, zijn er hier nog mensen die gaan stemmen de 2de?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is mijn man die ook aan het ontwikkelen. Alleen omdat hij heeft gehoord dat moedermelk zoeter is
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:45 schreef Evie het volgende:
[..]nu wil ik bh's shoppen!!
Die is te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen die niet CDA, VVD of PVV stemt moedig ik aan om te gaan stemmenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef Evie het volgende:
[..]
oppositie weg met de plannen van dit kakkabinet.. ja dus![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik drink karnemelk. Melk is me veel te waterig
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen die niet CDA, VVD of PVV stemt moedig ik aan om te gaan stemmen
Ouderwets hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink ook geen zuivel omdat het geil is, ik drink het omdat ik het lekker vind.
En zuuuuuuuuuuuur.quote:
Dan moet de kleine het straks nog delen ookquote:
Haha nu moet ik aan een vriend van me denken... die gast drinkt 2 liter melk op een dag... de gek...quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink ook geen zuivel omdat het geil is, ik drink het omdat ik het lekker vind.
Pas maar op dat ie geen slagroom krijgt in dat gevalquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
En zuuuuuuuuuuuur.
[..]
Dan moet de kleine het straks nog delen ook
zal die ex van me eens vragen... of die de foto van toen een vriend van me een danoontje over mn inkijk pleurde nog heeft..quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik toch een tietenpic? En dan het liefst 1 met een te kleine bh. Of zonder. Met melk.
Slagroomquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Pas maar op dat ie geen slagroom krijgt in dat geval![]()
quote:
Nee, ik kreeg nog PM's van een of andere kangoeroe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef STING het volgende:
[..]
Je stroom PM's was weer opgedroogd?
Meestal in 2 chickies op een avond jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hangt em der gewoon in als je zin hebt?
You lucky bastardquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg nog PM's van een of andere kangoeroe.
Die loser?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind deze ook wel wat hebben zonder melkquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm... maar zonder melk.. ik zie mogelijke verbetering
Hij mag blij zijn dat hij niet in Australië woont, daar mag je hem opjagen, afschieten, doodrijden en kapot maken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar ik zou ze ook wel met melk willen zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind deze ook wel wat hebben zonder melk
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat hij niet in Australië woont, daar mag je hem opjagen, afschieten, doodrijden en kapot maken!
Ja en helemaal blootquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef Evie het volgende:
[..]
ja, maar ik zou ze ook wel met melk willen zien
Player.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Meestal in 2 chickies op een avond ja![]()
quote:
Ik heb wel eens een wijf geneukt, terwijl er nog 2 tussenstonden waar ik dwars doorheen prikte.quote:
Dat is de intentie van elke man hequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Sssstmoet je niet vertellen dat dat je intentie is
![]()
Pcies. Laat je piemel voor zichzelf spreken, dat werkt het beste.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
daar houd ik dus totaal niet van he
WHUT?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een wijf geneukt, terwijl er nog 2 tussenstonden waar ik dwars doorheen prikte.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Jeeee
Weer een parasiet in mijn vriendengroep uitgepoept
Wat voor een parasiet was het dit maal? (interessante shit)quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Jeeee
Weer een parasiet in mijn vriendengroep uitgepoept
Juist.. Beetje rondslingeren. En dan diegene nemen die denkt dat ze hem hebben kan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pcies. Laat je piemel voor zichzelf spreken, dat werkt het beste.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist.. Beetje rondslingeren. En dan diegene nemen die denkt dat ze hem hebben kan.
Maar dat playenbah.
Weet ik het. Boeit dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor een parasiet was het dit maal? (interessante shit)
Wanneer beginnen jullie nu eens Jasper? Hmm? Nou?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik het. Boeit dat?
Ik heb 9 vrienden, 7 hebben een vriendin/vrouw (de meeste waarvan ook goede vrienden van mij). En van die 7 stellen zijn er 3 kinderloos. 1 zwanger, 1 binnenkort hoogst ws. zwanger en 1 stel wil nooit kinderen (laat ik daar nou het minst mee omgaan). *zucht*
Ach troost je met de gedachte dat die kinders je later verzorgen willen en je boodschapjes willen sjouwen als jij te oud bent om te lopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik het. Boeit dat?
Ik heb 9 vrienden, 7 hebben een vriendin/vrouw (de meeste waarvan ook goede vrienden van mij). En van die 7 stellen zijn er 3 kinderloos. 1 zwanger, 1 binnenkort hoogst ws. zwanger en 1 stel wil nooit kinderen (laat ik daar nou het minst mee omgaan). *zucht*
Dat moet. Duh! Tijdens je theorie. Anders slaag je niet!quote:
Whahaha daarna pas de slipcursus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat moet. Duh! Tijdens je theorie. Anders slaag je niet!
Bij mijn vriendengroep nog niet, maar ik heb met 2 maten van me een poule en ik verwacht binnen een jaar de eerste.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
In mijn vriendengroep zijn er ook drie parasieten onderweg
Das redelijk normaal hoor!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, maar dat wou ik niet vertellenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet de melk over jezelf heen uitgeproest?
Te laat, het beeld zit nu al in mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat wou ik niet vertellen![]()
![]()
![]()
Van een witte vloeistof die uit Evie haar mond druipt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Te laat, het beeld zit nu al in mijn hoofd.
Och, er zijn veel ergere...quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:18 schreef Evie het volgende:
[..]
WhaHahahasommige mensen zouden niet mogen bestaan lol
Van dat kwark?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Van een witte vloeistof die uit Evie haar mond druipt?
Ojee, die link hadden we nog niet gelegd. Bedankt Sting!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
Jij laat het weer ranzig klinkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer ranzig aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij laat het weer ranzig klinken
Dan zijn die 'kinders' zelf boven de 30. Lijkt me niet. Daarbij is de wereld dan al lang vervallen in complete anarchie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach troost je met de gedachte dat die kinders je later verzorgen willen en je boodschapjes willen sjouwen als jij te oud bent om te lopen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Minder. Je schijnt als mens maar 3 of 4 echte vriendschappen te kunnen onderhouden. De rest zijn 'vrienden' en 'kennissen'.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Niet? Ik moet er meer/minder hebben?
Jij hebt er weer naughty gedachtes bij... voor zover dat ranzig is...quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij laat het weer ranzig klinken
Wat een boefje is het ook, die Royco.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij hebt er weer naughty gedachtes bij... voor zover dat ranzig is...
ssst hij heeft gewoon 3 persoonlijkhedenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Minder. Je schijnt als mens maar 3 of 4 echte vriendschappen te kunnen onderhouden. De rest zijn 'vrienden' en 'kennissen'.
Ik ben juist heel onschuldigquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een boefje is het ook, die Royco.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat ik vandaag even FB met rust moet laten. Zit me hier een beetje op te vreten over mensen die tegen een pas geboren kind praten op FB (die worm kan niet lezen, laat staan op FB kijken!), of die het een wonder noemen (meerdere per seconde.. echt, mega-wonder, heel bijzonder..).
AAARGH
Hebben ze nog geen FB account voor het kind gemaakt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat ik vandaag even FB met rust moet laten. Zit me hier een beetje op te vreten over mensen die tegen een pas geboren kind praten op FB (die worm kan niet lezen, laat staan op FB kijken!), of die het een wonder noemen (meerdere per seconde.. echt, mega-wonder, heel bijzonder..).
AAARGH
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze nog geen FB account voor het kind gemaakt?
Vind ik altijd zo schattig
Mwah, dat klopt wel redelijk ja. Zijn er 4 waar ik echt bevriend mee ben. En nog 1, maar dat is mijn broer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Minder. Je schijnt als mens maar 3 of 4 echte vriendschappen te kunnen onderhouden. De rest zijn 'vrienden' en 'kennissen'.
Deden ze dat maar, kan al dat geneuzel daar blijven. En kunnen ze zelf gewoon hun eigen ik houden. En niet papa&mama van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze nog geen FB account voor het kind gemaakt?
Vind ik altijd zo schattig
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deden ze dat maar, kan al dat geneuzel daar blijven. En kunnen ze zelf gewoon hun eigen ik houden. En niet papa&mama van.
Dat zal wel loslopen, dit topic stamt immers van gisterenavond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat je het terug probeert te vinden zijn we al tig topics verder.
Oh ik verheug me zo op de eerste zwangerschap bij ons in de groep.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deden ze dat maar, kan al dat geneuzel daar blijven. En kunnen ze zelf gewoon hun eigen ik houden. En niet papa&mama van.
Heb ik ook. Paar echte vrienden, maar met de pokermatties zitten er ineens 10 'vrienden'. Maar ik voel me niet genegen om de verjaardag van hun kind te vieren, dus geen echte vrienden vrienden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, dat klopt wel redelijk ja. Zijn er 4 waar ik echt bevriend mee ben. En nog 1, maar dat is mijn broer.
Nee je kleine direct een twitter account geven zoals Doutze heeft gedaan! Kan mij het verrotte dat het kind zijn luier heeft ondergeschetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoi Eviequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Wees maar blij dat jij ze nooit uit zal hoeven poepen
Damn right!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Wees maar blij dat jij ze nooit uit zal hoeven poepen
Vandaar dat je nooit vriendelijk bent. Je kan die vriendschappen toch niet onderhoudenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik ook. Paar echte vrienden, maar met de pokermatties zitten er ineens 10 'vrienden'. Maar ik voel me niet genegen om de verjaardag van hun kind te vieren, dus geen echte vrienden vrienden.
En mijn F1 matties.
Als ik ze zou optellen als vrienden kom ik ook wel aan 20/25. Maar de meeste zijn tijdelijke matties. Voor het moment.
Ja, dan kom ik idd ook wel op meer. Maar die 9 zijn al richting de 10 jaar of meer vrienden, vandaar dat ik op 9 kwam.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik ook. Paar echte vrienden, maar met de pokermatties zitten er ineens 10 'vrienden'. Maar ik voel me niet genegen om de verjaardag van hun kind te vieren, dus geen echte vrienden vrienden.
En mijn F1 matties.
Als ik ze zou optellen als vrienden kom ik ook wel aan 20/25. Maar de meeste zijn tijdelijke matties. Voor het moment.
Ik ben 'nooit' 'vriendelijk' omdat ik genoeg vrienden heb en hier niet zit om vrienden te maken. Ik zit hier om egocentrisch eigenvermaak en tijdverdrijf. En om nerds uit te lachen die er jaren over doen om een fok-chickie te hosselen en dan alsnog falen bij de Ikea enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:30 schreef Evie het volgende:
Vandaar dat je nooit vriendelijk bent. Je kan die vriendschappen toch niet onderhouden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben 'nooit' 'vriendelijk' omdat ik genoeg vrienden heb en hier niet zit om vrienden te maken. Ik zit hier om egocentrisch eigenvermaak en tijdverdrijf. En om nerds uit te lachen die er jaren over doen om een fok-chickie te hosselen en dan alsnog falen bij de Ikea enzo.
[..]
Ik ben 'nooit' 'vriendelijk' omdat ik genoeg vrienden heb en hier niet zit om vrienden te maken. Ik zit hier om egocentrisch eigenvermaak en tijdverdrijf. En om nerds uit te lachen die er jaren over doen om een fok-chickie te hosselen en dan alsnog falen bij de Ikea enzo.
Hetzelfdequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat klote, maar ergens gaat het ook wel prima, daar?
Jij natuurlijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
Wie van de singles zou eigenlijk bovenaan staan. Qua fok(kst)ers playen en penetreren.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
Wie van de singles zou eigenlijk bovenaan staan. Qua fok(kst)ers playen en penetreren.
Geen idee, daar lees ik nog niet lang genoeg voor meequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
Heb het me ook wel eens afgevraagd, kreeg toen mysterieuze pm's dat er mensen tussen zaten waar het niet zo bekend van was, maar dat ze wel tig Singles hadden gebatst.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
Niet om nou een flamewar te starten, maar je doelt op mensen als Samzz enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Heb het me ook wel eens afgevraagd, kreeg toen mysterieuze pm's dat er mensen tussen zaten waar het niet zo bekend van was, maar dat ze wel tig Singles hadden gebatst.
[..]
Geen zin om er over uit te wijdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uhu, wat is er dan?
Mag ook PMen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |