quote:
Nee, ik kreeg nog PM's van een of andere kangoeroe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef STING het volgende:
[..]
Je stroom PM's was weer opgedroogd?
Meestal in 2 chickies op een avond jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hangt em der gewoon in als je zin hebt?
You lucky bastardquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg nog PM's van een of andere kangoeroe.
Die loser?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind deze ook wel wat hebben zonder melkquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm... maar zonder melk.. ik zie mogelijke verbetering
Hij mag blij zijn dat hij niet in Australië woont, daar mag je hem opjagen, afschieten, doodrijden en kapot maken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar ik zou ze ook wel met melk willen zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind deze ook wel wat hebben zonder melk
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat hij niet in Australië woont, daar mag je hem opjagen, afschieten, doodrijden en kapot maken!
Ja en helemaal blootquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef Evie het volgende:
[..]
ja, maar ik zou ze ook wel met melk willen zien
Player.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Meestal in 2 chickies op een avond ja![]()
quote:
Ik heb wel eens een wijf geneukt, terwijl er nog 2 tussenstonden waar ik dwars doorheen prikte.quote:
Dat is de intentie van elke man hequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Sssstmoet je niet vertellen dat dat je intentie is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |