Hoi Eviequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Wees maar blij dat jij ze nooit uit zal hoeven poepen
Damn right!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Wees maar blij dat jij ze nooit uit zal hoeven poepen
Vandaar dat je nooit vriendelijk bent. Je kan die vriendschappen toch niet onderhoudenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik ook. Paar echte vrienden, maar met de pokermatties zitten er ineens 10 'vrienden'. Maar ik voel me niet genegen om de verjaardag van hun kind te vieren, dus geen echte vrienden vrienden.
En mijn F1 matties.
Als ik ze zou optellen als vrienden kom ik ook wel aan 20/25. Maar de meeste zijn tijdelijke matties. Voor het moment.
Ja, dan kom ik idd ook wel op meer. Maar die 9 zijn al richting de 10 jaar of meer vrienden, vandaar dat ik op 9 kwam.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik ook. Paar echte vrienden, maar met de pokermatties zitten er ineens 10 'vrienden'. Maar ik voel me niet genegen om de verjaardag van hun kind te vieren, dus geen echte vrienden vrienden.
En mijn F1 matties.
Als ik ze zou optellen als vrienden kom ik ook wel aan 20/25. Maar de meeste zijn tijdelijke matties. Voor het moment.
Ik ben 'nooit' 'vriendelijk' omdat ik genoeg vrienden heb en hier niet zit om vrienden te maken. Ik zit hier om egocentrisch eigenvermaak en tijdverdrijf. En om nerds uit te lachen die er jaren over doen om een fok-chickie te hosselen en dan alsnog falen bij de Ikea enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:30 schreef Evie het volgende:
Vandaar dat je nooit vriendelijk bent. Je kan die vriendschappen toch niet onderhouden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben 'nooit' 'vriendelijk' omdat ik genoeg vrienden heb en hier niet zit om vrienden te maken. Ik zit hier om egocentrisch eigenvermaak en tijdverdrijf. En om nerds uit te lachen die er jaren over doen om een fok-chickie te hosselen en dan alsnog falen bij de Ikea enzo.
[..]
Ik ben 'nooit' 'vriendelijk' omdat ik genoeg vrienden heb en hier niet zit om vrienden te maken. Ik zit hier om egocentrisch eigenvermaak en tijdverdrijf. En om nerds uit te lachen die er jaren over doen om een fok-chickie te hosselen en dan alsnog falen bij de Ikea enzo.
Hetzelfdequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat klote, maar ergens gaat het ook wel prima, daar?
Jij natuurlijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
Wie van de singles zou eigenlijk bovenaan staan. Qua fok(kst)ers playen en penetreren.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
Wie van de singles zou eigenlijk bovenaan staan. Qua fok(kst)ers playen en penetreren.
Geen idee, daar lees ik nog niet lang genoeg voor meequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
Heb het me ook wel eens afgevraagd, kreeg toen mysterieuze pm's dat er mensen tussen zaten waar het niet zo bekend van was, maar dat ze wel tig Singles hadden gebatst.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
Niet om nou een flamewar te starten, maar je doelt op mensen als Samzz enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Heb het me ook wel eens afgevraagd, kreeg toen mysterieuze pm's dat er mensen tussen zaten waar het niet zo bekend van was, maar dat ze wel tig Singles hadden gebatst.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |