z'n vrachtje, das een jochie manquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil z'n vrachtje welen z'n auto en huis, fuck it, z'n baan zou ik ook voor tekenen
Die auto is te doen, die vent wat lastiger.. Die actie.. hmm..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik bedoel niet de dvd.... ik wil de auto... die vent... die actie
Aah, 2 is op? In 1 en 3 zijn t mooie damesquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
z'n vrachtje, das een jochie man
En die blonde heks is mij veel te mager
1 was daarnet op, nu 2 er achteraan, maar 3 weer nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, 2 is op? In 1 en 3 zijn t mooie dames
Auto uit 2 heb ik gehadquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die auto is te doen, die vent wat lastiger.. Die actie.. hmm..
En die van jou was vast niet kogelvrij en betonmuur proofquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto uit 2 heb ik gehadnouja, de V8 tdi, maar die rijdt fijner dan de W12, die was ik na 2 dagen helemaal zat. 1 op 3
Regel die auto.... ga ik eens zoeken of ik die kerel of look al likequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die auto is te doen, die vent wat lastiger.. Die actie.. hmm..
nope, maar ik reed dan ook niet in de film.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En die van jou was vast niet kogelvrij en betonmuur proof
Valt errug tegen, groot en zwaar enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Regel die auto.... ga ik eens zoeken of ik die kerel of look al likekan vinden... de actie volgt daarna van zelf
Denk dat ik best prima met die auto kan scheuren
Fixed. Niet te hebberig wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Regel die auto.... de actie volgt daarna van zelfDenk dat ik best prima met die auto kan scheuren
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
Valt errug tegen, groot en zwaar enzo
I'm thinking BIG!!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fixed. Niet te hebberig worden
Voor de lange afstand wel, 450km non-stop rijden en niet vermoeid aankomenquote:
Nee, een F40. Dat blijft de ultieme drivers experience.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
Als je wilt scheuren, koop je een Porsche oid.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is geen kart zoals je Ka-tje hoor
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor de lange afstand wel, 450km non-stop rijden en niet vermoeid aankomenmassage functie op de stoelen, niet alleen verwarming, maar ook ventilatie in de stoelen. TV voor als je toch stilstaat, 200km/h alsof je 30 over de boulevard cruised
Als je wilt scheuren, koop je een Porsche oid.
Jij rijdt Snuit?quote:
Ga eens met je tijd mee opa, 458 Italiaquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, een F40. Dat blijft de ultieme drivers experience.
Is zo krap met de boodschappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]dan liever een mclaren zo'n F1 wagen
Teveel electronica. Dat heeft een F40 niet. Broekie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ga eens met je tijd mee opa, 458 Italia
Parapluquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nat als het regent of sneeuwt..
Praktisch elke auto heeft Bosch Electronicaquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Teveel electronica. Dat heeft een F40 niet. Broekie.
Helaasquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Praktisch elke auto heeft Bosch Electronica
Met die snelheid word je toch niet meer natquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat ga je niet redden bij 100300+ dan hoor
Zal wel... en een of ander japans merk of type auto heeft ook geen bosch...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas
Bij Ferrari is t Magnetti Marelli
Mijne welquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal wel... en een of ander japans merk of type auto heeft ook geen bosch...
Magnetti Marelli. Maar dus geen traction control en LCD schermpjes en dat soort gezever.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef -Engel- het volgende:
Praktisch elke auto heeft Bosch Electronica
Ja dus... mijn auto heeft ook geen lcd schermpjes of traction control (tot zover ik weet.... lekker boeiend ook weer)quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Magnetti Marelli. Maar dus geen traction control en LCD schermpjes en dat soort gezever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de miss is al gevonden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Bij mijn vader op de zaak hebben ze nu mijn toekomstige trouwauto staan
Dat is?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Bij mijn vader op de zaak hebben ze nu mijn toekomstige trouwauto staan
Je pa heeft een NSXquote:
Inderdaad... ik regel ook altijd eerst de taart, bloemen, jurk en gasten etc. voor ik een vent ga zoekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee, maar dat zijn details he.
Eerst de belangrijke dingen zoals de auto regelen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:22 schreef -Engel- het volgende:
Ja dus... mijn auto heeft ook geen lcd schermpjes of traction control (tot zover ik weet.... lekker boeiend ook weer)Genoemde Porsches hebben dat allemaal wel. Heck een F40 heeft zelfs geen radio, laat staan electrisch bedienbare ramen en spiegels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 23:26:48 ]
Nee mijn pa heeft er geen, pa werkt al 35 jaar bij een honda dealer en daar hebben ze er nu 1 staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je pa heeft een NSX![]()
The Japanese Ferrari
997 Cup auto had ook geen radioquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Genoemde Porches hebben dat allemaal wel. Heck een F40 heeft zelfs geen radio, laat staan electrisch bedienbare ramen en spiegels.
Ik heb nu een airco... die had ik in die andere niet... maarruh ik heb nog steeds geen electrische ramen of spiegels hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Genoemde Porsches hebben dat allemaal wel. Heck een F40 heeft zelfs geen radio, laat staan electrisch bedienbare ramen en spiegels.
Aah, blijft evengoed gaaf. Een van de weinige Japanse auto's die ik nog zou overwegenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mijn pa heeft er geen, pa werkt al 35 jaar bij een honda dealer en daar hebben ze er nu 1 staan
Damn, dat zou ik zo kut vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nu een airco... die had ik in die andere niet... maarruh ik heb nog steeds geen electrische ramen of spiegels hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |