Ik vraag me alleen af of dat wel een goed idee is gezien je reactiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vecht niet, ik word geclaimed.
Dat heb je goed geregeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vecht niet, ik word geclaimed.
Ja sorry, had de verkeerde smiley aangeklikt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me alleen af of dat wel een goed idee is gezien je reacties
Oh, die edit
Shit happensquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja sorry, had de verkeerde smiley aangeklikt.
Ik twijfel over mijn tosti. Zal ik hem nemen of niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga lekker een filmpje kijken en relaxen
Byeee
Bye byequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Byeee
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Byeee
Have fun Samzz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Byeee
Jamaar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, sorry. De dames zijn al vertrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Nog 1 dag en dan ......Morgen weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de rest werken ben ik bang
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ik wil z'n vrachtje welquote:
z'n vrachtje, das een jochie manquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil z'n vrachtje welen z'n auto en huis, fuck it, z'n baan zou ik ook voor tekenen
Die auto is te doen, die vent wat lastiger.. Die actie.. hmm..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik bedoel niet de dvd.... ik wil de auto... die vent... die actie
Aah, 2 is op? In 1 en 3 zijn t mooie damesquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
z'n vrachtje, das een jochie man
En die blonde heks is mij veel te mager
1 was daarnet op, nu 2 er achteraan, maar 3 weer nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, 2 is op? In 1 en 3 zijn t mooie dames
Auto uit 2 heb ik gehadquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die auto is te doen, die vent wat lastiger.. Die actie.. hmm..
En die van jou was vast niet kogelvrij en betonmuur proofquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto uit 2 heb ik gehadnouja, de V8 tdi, maar die rijdt fijner dan de W12, die was ik na 2 dagen helemaal zat. 1 op 3
Regel die auto.... ga ik eens zoeken of ik die kerel of look al likequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die auto is te doen, die vent wat lastiger.. Die actie.. hmm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |