Nee, om proportioneel straffen. Een boete van een maandloon is niet proportioneel voor een verkeersovertreding.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus om verschillen te verkleinen. Dus nivelleren.
Hoe wil je nog meer nivelleren? Het is aangetoond dat het huidige belastingstelsel minder belasting opbrengsten genereert, en dat de inkomsten gelijkheid afneemt. Momenteel heeft zelfs Duitsland meer inkomsten gelijkheid, met hun lage belastingen in tegenstelling tot Nederland.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is al vaak aangetoond dat meer nivelleren leidt tot gelukkigere mensen en minder criminaliteit. Waarom haat jij geluk en hou je van criminaliteit?
Nee absoluut niet. Een partij moet blijven vasthouden aan haar eigen idealen, is mijn visie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar een partij moet dus gewoon uitspraken doen die in strijd zijn met haar eigen opvattingen, ten behoeve van electoraal gewin?
Dus moeten we meer nivelleren, simpel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoe wil je nog meer nivelleren? Het is aangetoond dat het huidige belastingstelsel minder belasting opbrengsten genereert, en dat de inkomsten gelijkheid afneemt. Momenteel heeft zelfs Duitsland meer inkomsten gelijkheid, met hun lage belastingen in tegenstelling tot Nederland.
Ja, maar hoe?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dus moeten we meer nivelleren, simpel.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef Tem het volgende:
Ruk, "we" vergeten.... zet dat ff in de TT Remlof aub?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
We beginnen met de HRA af te schaffen.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef Cerbie het volgende:
ethi!Verstandige keuze! Ik moet het ook weer eens spelen, maar er is in de paar maanden dat ik het niet meer heb gespeeld zoveel veranderd dat ik me weer erin moet verdiepen en ik zit liever zinloos op internet te surfen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
Goed, laten we zaken doen. Akkoord, afschaffing HRA. Nu mijn eis: toptarief van 45%.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
We beginnen met de HRA af te schaffen.
En nog steeds maken weinig Nederlanders zich zorgen om hun islamitische medemens. Dat een clubje PVV'ers dat anders ziet, betekent niet dat andere partijen daarin mee moeten gaan. Dus nee, ik kan je niet volgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Een partij moet blijven vasthouden aan haar eigen idealen, is mijn visie.
Maar idealen en partijstandpunten zijn continu aan verandering onderhevig. 10 jaar geleden dacht 99% van Nederland nog dat er niets mis was met de islam; inmiddels verdiepen steeds meer mensen zich erin en stelt een groeiende groep Nederlanders inmiddels vraagtekens bij het vredelievende aspect van deze godsdienst.
Dus er is zeker verandering mogelijk binnen een willekeurige partij.
Nivellering is het vaststellen van de vergoeding die betaalt moet worden om gebruik te maken van de diensten die Nederland biedt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef Zienswijze het volgende:
Nivellering is niets anders gelegaliseerde diefstal. Ik beroof Femke Halsema toch ook niet van haar tasje als ik te lui zou zijn om een fatsoenlijke studie te volgen en dus veel minder goede kansen op een goede baan?
Nah, top van 42%quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Goed, laten we zaken doen. Akkoord, afschaffing HRA. Nu mijn eis: toptarief van 45%.
'Legale diefstal' is soms goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef Zienswijze het volgende:
Nivellering is niets anders gelegaliseerde diefstal. Ik beroof Femke Halsema toch ook niet van haar tasje als ik te lui zou zijn om een fatsoenlijke studie te volgen en dus veel minder goede kansen op een goede baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |