Natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik heb er slechts 7. Die 125, was dat serieus?!?
Maar 7??quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik heb er slechts 7. Die 125, was dat serieus?!?
Dus jij hebt er 0?? Liegbeesten zijn jullie, allemaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef ethiraseth het volgende:
het lukt me niet eens om notes te krijgen.
Doe mlg de groeten, en veel succes!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu écht weg om te gaan sporten!!
Daarom mis ik hem ook...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat zou Theo van Gogh teleurgesteld zijn geweest.
Ook één van mijn favorieten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén van mijn favoriete partijgenoten
*gaat kijken
Tja, dat heb je nog wel eens in zeeland.quote:
Doe de groetjes terug.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef mlg het volgende:
Ik moet jullie even de groetjes doen van Whiskers
Er zit toch wel een knipoog in de UI van Betyar, het is niet enorm confronterend. Aan de ene kant maakt het een statement en aan de andere kant is het lollig. Perfecte cartoon!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Hitler dacht ook dat joden mensen uitbuitte...
Het is dat jij het zegt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef ethiraseth het volgende:
Toch knap hoe Mlg het ene na het andere dieptepunt weet te bereiken vanavond.
Ik doe gewoon mijn werk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef ethiraseth het volgende:
Toch knap hoe Mlg het ene na het andere dieptepunt weet te bereiken vanavond.
Geen zin in de date, of geen zin in je date?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:07 schreef Picchia het volgende:
Ik heb een date afgesproken, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin.
Ik zou het risico in jouw geval niet lopen in ieder geval.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
Als je een abonnement hebt en je krijgt een ban krijg je dan wat geld terug?![]()
Nee inderdaad , ik heb een levensgevaarlijke UI.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou het risico in jouw geval niet lopen in ieder geval.
Armand over Philips toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:10 schreef Zeeland het volgende:
Mlg, ben ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne?
Geen zin om tijd te investeren in een ander persoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Geen zin in de date, of geen zin in je date?
Armand.quote:
Aso, ze staat nu helemaal alleen te wachten bij de sportschool.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Geen zin om tijd te investeren in een ander persoon.
Als het over zijn geval gaat, dan gaat het toch niet over ieder geval?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou het risico in jouw geval niet lopen in ieder geval.
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Aso, ze staat nu helemaal alleen te wachten bij de sportschool.
narcistquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Geen zin om tijd te investeren in een ander persoon.
Buiten zeeland heeft bijna niemand een kar, dus je mag trots zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:10 schreef Zeeland het volgende:
Ben ik te min omdat je pa een grotere kar heeft dan de mijne?
In elk gat van die harmonica heeft hij een joint in gestoken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef Tem het volgende:
Armand slaapt met die harmonica beugel volgens mij.
Over 30 minuten toch pas?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
"Sie sind die beste, these are the Champions....."![]()
Do you know what time it is?!?
Hebben jullie het wiel nog niet uitgevonden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Buiten zeeland heeft bijna niemand een kar, dus je mag trots zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |