Het is dat jij het zegt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef ethiraseth het volgende:
Toch knap hoe Mlg het ene na het andere dieptepunt weet te bereiken vanavond.
Ik doe gewoon mijn werk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef ethiraseth het volgende:
Toch knap hoe Mlg het ene na het andere dieptepunt weet te bereiken vanavond.
Geen zin in de date, of geen zin in je date?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:07 schreef Picchia het volgende:
Ik heb een date afgesproken, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin.
Ik zou het risico in jouw geval niet lopen in ieder geval.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
Als je een abonnement hebt en je krijgt een ban krijg je dan wat geld terug?![]()
Nee inderdaad , ik heb een levensgevaarlijke UI.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou het risico in jouw geval niet lopen in ieder geval.
Armand over Philips toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:10 schreef Zeeland het volgende:
Mlg, ben ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne?
Geen zin om tijd te investeren in een ander persoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Geen zin in de date, of geen zin in je date?
Armand.quote:
Aso, ze staat nu helemaal alleen te wachten bij de sportschool.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Geen zin om tijd te investeren in een ander persoon.
Als het over zijn geval gaat, dan gaat het toch niet over ieder geval?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou het risico in jouw geval niet lopen in ieder geval.
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Aso, ze staat nu helemaal alleen te wachten bij de sportschool.
narcistquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Geen zin om tijd te investeren in een ander persoon.
Buiten zeeland heeft bijna niemand een kar, dus je mag trots zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:10 schreef Zeeland het volgende:
Ben ik te min omdat je pa een grotere kar heeft dan de mijne?
In elk gat van die harmonica heeft hij een joint in gestoken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef Tem het volgende:
Armand slaapt met die harmonica beugel volgens mij.
Over 30 minuten toch pas?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
"Sie sind die beste, these are the Champions....."![]()
Do you know what time it is?!?
Hebben jullie het wiel nog niet uitgevonden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Buiten zeeland heeft bijna niemand een kar, dus je mag trots zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |