Zeker, zeker, toch is het voor mij deze maal 'een 1e kamer verkiezing annex regering mag blijven referendum'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:03 schreef kalinzar het volgende:
Het is maar een peiling natuurlijk, maar ondanks de leuke binnenkomst van de PVV komt de coalitie dan in NH op een minderheid uit. Wat dat betreft wordt het een leuke avond woensdag, veel variabelen.
Er zijn nooit linkse regeringen geweest ... wel centrumregeringen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zeker, zeker, toch is het voor mij deze maal 'een 1e kamer verkiezing annex regering mag blijven referendum'
Zal de 1e kamer democratischer te werk moeten gaan, of kan deze rechtse regering met looprek(pvv) straks, net als linkse regeringen voorheen dat deden, gewoon de boel doordrukken?
Dat is jouw opvatting, de mijne is gewoon 'linkse kabinetten', in eveneens 'linkse tijden' al dan niet op kerkelijke leest geschoeid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:31 schreef Bluesdude het volgende:
Er zijn nooit linkse regeringen geweest ... wel centrumregeringen..
Daar kan ik weer wel wat mee.quote:Je opmerking is correcter om te stellen 'net als rechtse en centrumregeringen voorheen dat deden'
Jou opvattingen hebben alleen niets met de realiteit te makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is jouw opvatting, de mijne is gewoon 'linkse kabinetten', in eveneens 'linkse tijden' al dan niet op kerkelijke leest geschoeid.[..]
Daar kan ik weer wel wat mee.
Maar dan zoals met windrichting aanduiding, als de wind meer uit het noorden dan het oosten komt, is het NNo. Derhalve hebben we dan nog steeds zat linkse-midden regeringen gehad.
1 keertje dan en dan niet weer : welles, niettes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef Compatibel het volgende:
Jou opvattingen hebben alleen niets met de realiteit te maken
-3,6% t.o.v. de laatste verkiezingen (tweede kamer).quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, het zijn gewoon de grootste winnaars.
Ach dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
-3,6% t.o.v. de laatste verkiezingen (tweede kamer).
Dit zijn wel provinciale & geen 2e kamer. Niet helemaal vergelijkbaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
-3,6% t.o.v. de laatste verkiezingen (tweede kamer).
Nee, de kiezers van de PVV komen alleen voor de 2e kamer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
PVV fors verloren dus.
Is dit het begin van het einde van de PVV?
Het maakt me geen zak uit of ze winnaar zijn of verliezers, want het gaat om absolute aantallen zetels. Toch constateer ik dat zij de grootste verliezers zijn.quote:
Het kan een teken van verzadeging zijn, maar hoeft niet. Provinciale staten spreken minder aan, en Wilders zelf bleef buiten beeld. Bovendien denk ik dat 50Plus wel een bedreiging voor de PVV is geweest en het CDA heeft toch minder verloren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
PVV fors verloren dus.
hahah zet kunnen alleen maar winnen , met je obama fotoquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
PVV fors verloren dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |