Ik niet hoor, ik zou veilig in m'n huisje schuilen met een grote knuffelbeer op schootquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij in die situatie had gezeten had je waarschijnlijk in je broek gescheten van angst en had je gemaakt dat je zo snel mogelijk weg kwam.
Waar komen al die helden die Ghadaffi eigenhandig wel eventjes zouden afzetten opeens vandaan?
Mwah, men weet ook dat G niet bijzonder realistisch is en zal daarom wellicht extra rekening houden met zaken die normaliter nogal onrealistisch ogen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeker, alleen de stelling die hier werd geponeerd dat het een Libisch killer-commando was leek me nogal onrealistisch.
Andere scenario's daarentegen kunnen best weer waar zijn, en het lijkt me waarschijnlijk dat Malta probeert zoveel mogelijk zekerheid te verkrijgen voordat ze onbekende vliegtuigen toelaten.
Je overdrijft. Als je de vertagingsmechanismen van internationale regeltjes vergeet kan er heel veel. Amerika bewijst dat, als ze iets willen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarvoor moet je alsnog toestemming krijgen van een aantal landen om van hun luchtruim of vliegvelden gebruik te maken. En afgezien daarvan is Nederland niet in staat om in z'n eentje een dergelijk complexe operatie te volbrengen.
[..]
Maakt niets uit. De bevolking komt zelf in opstand, ook in die andere landen. De mening van regimes wordt irrelevant.quote:Dat maakt niet uit, je speelt Arabische dictators eerder in de kaart omdat je ze daardoor een legitieme reden geeft (demonstranten worden door het buitenland aangestuurd) om nog harder in te grijpen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef remlof het volgende:
Ik verander 'demonstraties' in de TT toch weer in 'revolutie', als je de luchtmacht inzet als overheid gaat het echt niet meer om demonstraties
Nee, dat is een Duits verkeersvliegtuig van "Condor". Lijkt me eerder dat dat vliegtuig rond Malta blijft hangen totdat het toestemming heeft om in Libie te landen. Ik ga er ook van uit dat het gestuurd is om Duitsers te evacueren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef neurd het volgende:
[..]
Lijkt wel heel erg waarschijnlijk.. tel de rondjes maar..
Verander dan ook het: "Alweer weinig nieuws, onzekere tijden" in iets met: waarbij de rest van de wereld overlegd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef remlof het volgende:
Ik verander 'demonstraties' in de TT toch weer in 'revolutie', als je de luchtmacht inzet als overheid gaat het echt niet meer om demonstraties
Dan zouden ze niet vragen of ze alsjeblieft mochten landen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies mijn gedachten, al helemaal "wat" willen ze dan gaan doen? Malta bezetten?
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim? Dat Nederland niet dezelfde capaciteiten heeft als de Amerikaanse luchtmacht hoef ik toch niet werkelijk uit te leggen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je overdrijft. Als je de vertagingsmechanismen van internationale regeltjes vergeet kan er heel veel. Amerika bewijst dat, als ze iets willen.
Idd, de mening van die regime's is irrelevant als ze westers ingrijpen als reden aanvoeren om op hun eigen bevolking te schieten. Das compleet irrelevant.quote:Maakt niets uit. De bevolking komt zelf in opstand, ook in die andere landen. De mening van regimes wordt irrelevant.
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is het deze?
[ afbeelding ]
Jezus tering, lezen mensen dit topic uberhaupt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is het deze?
[ afbeelding ]
Erwin Rommel keert terug vanuit Tobroek en ElAlameinquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus tering, lezen mensen dit topic uberhaupt?
Klik eens voor de grap op dat vliegtuig, dan zul je zien dat het een DUITS VERKEERSVLIEGTUIG is.
Jij denkt dat een Duits verkeersvliegtuig zo veel rondjes vliegt boven Malta?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klik eens voor de grap op dat vliegtuig, dan zul je zien dat het een DUITS VERKEERSVLIEGTUIG is.
Je kunt ook even vertellen welke het dan wel zou zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hoeft ook Amerika niet te zijn om een paar vliegtuigen af te schieten. NL-piloten moet je niet onderschatten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim? Dat Nederland niet dezelfde capaciteiten heeft als de Amerikaanse luchtmacht hoef ik toch niet werkelijk uit te leggen?
[..]
Dat doen ze in Libië ook, dat helpt ook niet.quote:Idd, de mening van die regime's is irrelevant als ze westers ingrijpen als reden aanvoeren om op hun eigen bevolking te schieten. Das compleet irrelevant.
Klik er eens op, en ik gaf hierboven al aan wat daarvoor de reden zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Jij denkt dat een Duits verkeersvliegtuig zo veel rondjes vliegt boven Malta?
Dat heb ik al gedaan:quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Je kunt ook even vertellen welke het dan wel zou zijn.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat is een Duits verkeersvliegtuig van "Condor". Lijkt me eerder dat dat vliegtuig rond Malta blijft hangen totdat het toestemming heeft om in Libie te landen. Ik ga er ook van uit dat het gestuurd is om Duitsers te evacueren.
Volgens mij is het gewoon een vliegtuig van Thomas Cook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
quote:Airline: Thomas Cook (Condor)
Aircraft: Boeing 757-330 (B753)
Reg: D-ABOH
Hex: 3C49E8
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Je kunt ook even vertellen welke het dan wel zou zijn.
#quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |