abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:28:53 #201
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_93191706
quote:
Ah! Wie gaat er vanmiddag naar Ridderkerk? >:)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93191766
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Daar wordt over gepraat nu. Verwacht over 3 weken een nietszeggende uitspraak :')
Precies en ondertussen maar vergaderen terwijl er mensen sterven met bij ons gekochte wapens. We zouden echt eens moeten kijken naar de verkoop van wapens aan dictaturen, want zo schiet het niet op.
maar ja, die boter op ons hoofd valt er schijnbaar moeilijk af te wassen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator woensdag 23 februari 2011 @ 11:52:14 #203
8781 crew  Frutsel
pi_93192523
quote:
Seen anti aircraft shell casings on streets in benghazi #libya. Damage on nearby buildings shows they were widely used.
quote:
Phones and email not working. Can only send and receive text messages.
quote:
Camp site set up at benghazi. Large anti-ghadaffi demo here. Effigies of him hanging from looted govt buildings.
quote:
Amazing scenes in yard of ransacked police hq in benghazi. Massive armoury looted from barracks by defecting troops
quote:
Air force major tells me of witnessing 4k african mercenaries arriving from feb 14 'that's why we turned against them'
quote:
Mass defection of the military here. Beyond a critical mass.
Twitteraar die via The Guardian wordt gevolgd in Libie.
Khadaffi zou 4000 huurlingen hebben? ... en het leger loopt dus over, mede daarom.
Wordt totale oorlog straks :{
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:53:24 #204
104871 remlof
Europees federalist
pi_93192571
NSlayton Nicholas Slayton
Saif #Gaddafi just blamed #Canada for chaos. I think that's the first time someone's blamed Canada for war outside of South Park. #libya
21 Feb
  Moderator woensdag 23 februari 2011 @ 11:54:35 #205
8781 crew  Frutsel
pi_93192611
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef remlof het volgende:
NSlayton Nicholas Slayton
Saif #Gaddafi just blamed #Canada for chaos. I think that's the first time someone's blamed Canada for war outside of South Park. #libya
21 Feb

_O- Terrence and Philip!
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:59:36 #206
132191 -jos-
Money=Power
pi_93192803
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Twitteraar die via The Guardian wordt gevolgd in Libie.
Khadaffi zou 4000 huurlingen hebben? ... en het leger loopt dus over, mede daarom.
Wordt totale oorlog straks :{
Ah mooi, zo te zien een van de eerste betrouwbare journalisten die echt aanwezig is.

http://twitter.com/martinchulov
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_93192883
quote:
Wel boeiend om te lezen, ik wist wel dat hij belangen had in o.a. Fiat en Juventus. Maar het is een stuk erger dan ik had verwacht, een enorm spinnenweb aan belangen overal.
٩๏̯͡๏)۶
pi_93193027
Ik ben er weer. Maar eerst even een puddingbroodje eten. :P
Zoon van Tolmai.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 februari 2011 @ 12:09:01 #209
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_93193254
Castro zinspeelt op NAVO-invasie Libi

HAVANA - Fidel Castro, de voormalige leider van Cuba en een goede vriend van de Libische dictator Muammar Kaddafi, verwacht dat de NAVO op korte termijn een invasie zal uitvoeren in Libi. De regering van de Verenigde Staten zal niet twijfelen om de NAVO opdracht te geven om dat rijke land binnen te vallen, mogelijk in de komende uren of dagen, zo citeerde de Arabische nieuwszender al-Arabiya woensdag uitspraken van Castro in Cubaanse staatsmedia.

De 84-jarige Castro stelt dat nog moet worden afgewacht of berichten in internationale media over slachtingen door het bewind in Libi kloppen of leugens zijn. Het is voor mij absoluut duidelijk dat de regering van de VS niet genteresseerd is in vrede in Libi, aldus Castro, die nog altijd leider is van de communistische partij op Cuba.

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_93193447
Het is een mooi land met veel potentie.

Het zal mooi zijn als de rijkdom eerlijk verdeeld wordt onder de burgers. En niet via een neo-liberaal bestel.

Alle burgers gelijk. Niet alles in het Groene boek is slecht.
pi_93193503
Zoon van Tolmai.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:15:29 #212
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_93193534
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
Castro zinspeelt op NAVO-invasie Libi

HAVANA - Fidel Castro, de voormalige leider van Cuba en een goede vriend van de Libische dictator Muammar Kaddafi, verwacht dat de NAVO op korte termijn een invasie zal uitvoeren in Libi. De regering van de Verenigde Staten zal niet twijfelen om de NAVO opdracht te geven om dat rijke land binnen te vallen, mogelijk in de komende uren of dagen, zo citeerde de Arabische nieuwszender al-Arabiya woensdag uitspraken van Castro in Cubaanse staatsmedia.

De 84-jarige Castro stelt dat nog moet worden afgewacht of berichten in internationale media over slachtingen door het bewind in Libi kloppen of leugens zijn. Het is voor mij absoluut duidelijk dat de regering van de VS niet genteresseerd is in vrede in Libi, aldus Castro, die nog altijd leider is van de communistische partij op Cuba.

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
84 jaar, die man zal ook wel een deze dagen de pijp uitgaan...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_93193695
Die Saif-al Islam komt wel redelijk normaal over. :{
pi_93193733
aif al-Islam Gaddafi drinkt zijn espresso met vijf schepjes suiker. De laatste persoon die ik dat heb zien doen is mijn homoseksuele oom Willem. Maar dat vertel ik Gaddafi Jr. niet. Zijn de koffers al gepakt? vraag ik hem. Saif al-Islam kijkt alsof er teer in zijn espresso zit. Dan herstelt hij zich. Ik herhaal, zegt hij. We zullen vechten tot de laatste minuut en de laatste kogel, tot de laatste man en de laatste vrouw, tot de laatste stad en de laatste hut, tot de laatste kameel en de laatste grootoorvleermuis, tot de laatste druppel olie en de laatste schep suiker.

Ik laat de titel vallen van de doctoraalscriptie die hij in 2007 heeft geschreven aan de London School of Economics. Onderwerp: democratische besluitvorming. Maar Gaddafi Jr. gaat niet in op mijn opmerking. Londen, verzucht hij. Ik had nu veel liever in Londen gezeten. Het is Fashion Week, vandaag is het Menswear Day. Eerlijk is eerlijk: Saif al-Islam Gaddafi is onberispelijk gekleed. Zijn jasje zou van Tom Ford kunnen zijn, zijn black tie van Givenchy. Dan bevriest zijn blik weer en zegt Gaddafi Jr.: Dit is geen Tunesi of Egypte. We slaan niet op de vlucht. We vechten tot de laatste baby en de laatste barbiepop. Na een korte stilte zegt hij: Maar wat vind je eigenlijk van mijn schoenen?

_O-
Zoon van Tolmai.
pi_93193834
Hij staat onder grote druk van zijn vader. Ik denk dat hij zelf liever meer democratie wil invoeren. :{
pi_93194372
Heeft iemand een samenvatting wat er gisteravond en vandaag gebeurd is. Ik heb gehoord dat het oosten vrij is ofzo.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:35:35 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93194448
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef Insane- het volgende:
Heeft iemand een samenvatting wat er gisteravond en vandaag gebeurd is. Ik heb gehoord dat het oosten vrij is ofzo.
:?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:36:45 #218
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_93194485
Sarkozy wil EU-sancties tegen Libi
De Franse president Nicolas Sarkozy wil dat de Europese Unie sancties oplegt aan Libi. Volgens Sarkozy 'kan de internationale gemeenschap niet werkloos blijven toekijken bij deze massale schendingen van de mensenrechten'.

Sarkozy vindt dat sancties moeten worden getroffen. Zo moet degenen die bij het geweld tegen de betogers in Libi betrokken zijn de toegang tot de Europese Unie worden ontzegd en moet hun financile reilen en zeilen nauwlettend in de gaten worden gehouden.

Ook wil de president dat onderzocht wordt of de EU de economische, commercile en financile banden met Libi kan opschorten.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:37:00 #219
69315 raistlin6
pi_93194492
Ik heb geen speech van het zwaard gemist toch?
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:38:47 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93194579
quote:
11s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef raistlin6 het volgende:
Ik heb geen speech van het zwaard gemist toch?
Volgens mij heeft hij alleen zondag gesproken. Gisteren was wel aangekondigd dat Saif zou spreken, maar toen was het die andere kerel toch?
Anders heb ik ook iets gemist.

Wat zei die andere kerel trouwens? Iets met hervormingen en dreigementen?? :@
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:38:55 #221
69315 raistlin6
pi_93194587
Breaking-balkje AJE:
Egypt's interior ministry building is on fire as military blocks access to the site. More soon...
pi_93194621
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:36 schreef raistlin6 het volgende:
Sarkozy wil EU-sancties tegen Libi
De Franse president Nicolas Sarkozy wil dat de Europese Unie sancties oplegt aan Libi. Volgens Sarkozy 'kan de internationale gemeenschap niet werkloos blijven toekijken bij deze massale schendingen van de mensenrechten'.

Sarkozy vindt dat sancties moeten worden getroffen. Zo moet degenen die bij het geweld tegen de betogers in Libi betrokken zijn de toegang tot de Europese Unie worden ontzegd en moet hun financile reilen en zeilen nauwlettend in de gaten worden gehouden.

Ook wil de president dat onderzocht wordt of de EU de economische, commercile en financile banden met Libi kan opschorten.

Zoon van Tolmai.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:42:03 #223
69315 raistlin6
pi_93194705
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook maar even onder bericht geplaatst
pi_93194725
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:42 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Ook maar even onder bericht geplaatst
Top. ^O^
Zoon van Tolmai.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:44:16 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93194800
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij alleen zondag gesproken. Gisteren was wel aangekondigd dat Saif zou spreken, maar toen was het die andere kerel toch?
Anders heb ik ook iets gemist.

Wat zei die andere kerel trouwens (en hoe heet hij)? Iets met hervormingen en dreigementen?? :@
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:45:15 #226
69315 raistlin6
pi_93194853
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Welke andere kerel? Wanneer? In welke hoedanigheid? Iedereen zegt iets over hervormingen en dreigementen in Libi namelijk.
pi_93194880
LibyaFeb17_com

BREAKING: AzZawiya raises flag of Independence! - #feb17 #libya - http://www.libyafeb17.com/?p=1948
Zoon van Tolmai.
pi_93194887
Khaddafi moet de agent provocateurs nog harder aanpakken met jets, helicopters en dergelijke. Libie moet geen Islamitische staat worden, dat is alleen maar in het voordeel van de vs/navo en eu.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:47:36 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93194957
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Welke andere kerel? Wanneer? In welke hoedanigheid? Iedereen zegt iets over hervormingen en dreigementen in Libi namelijk.
Die gisterenavond die speech hield (achter een katheder in een zaaltje) ipv Saif.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:47:37 #230
69315 raistlin6
pi_93194960
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef anti-vseu het volgende:
Khaddafi moet de agent provocateurs nog harder aanpakken met jets, helicopters en dergelijke. Libie moet geen Islamitische staat worden, dat is alleen maar in het voordeel van de vs/navo en eu.
Kusje.
pi_93194967
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef anti-vseu het volgende:
wtf :{
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:47:54 #232
69315 raistlin6
pi_93194970
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Die gisterenavond die speech hield (achter een katheder in een zaaltje) ipv Saif.
Je bedoelt die minister?
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:50:30 #233
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_93195073
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef Klaudias het volgende:

[..]

wtf :{
Trolletjes moet je negeren
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:50:49 #234
69315 raistlin6
pi_93195092
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Trolletjes moet je negeren
Of een kusje geven. *O*
pi_93195100
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 10:53 schreef Klaudias het volgende:
Er zijn nu toch wel ergere dingen aan de hand dan vluchtelingenstromen of ben ik nou erg naief ...
Wij hebben in Nederland makkelijk praten. Denk dat de Italianen zich terecht zorgen maken.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:51:23 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93195114
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Je bedoelt die minister?
Die afgetreden is bedoel ik iig niet. Maar misschien was het een andere.
Was een persco van Saif aangekondigd. In plaats daarvan kwam er een speech van een andere kerel in een zaaltje (waar ook nog mensen op een bank en aan tafel zaten). Die kondigde volgens mij iets van hervormingen aan en dreigde nog wat. Maar ik heb het niete helemaal goed gevolgd, dus ik weet zijn naam niet en ken de exacte inhoud van die speech niet :@ :@ :@
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:53:43 #237
132191 -jos-
Money=Power
pi_93195217
SultanAlQassemi Reuters: Only around 150 people gathered in Tripoli's central Green Square (today), carrying the Libyan flag & holding up Gaddafi's portrait

Nog steeds pro-Qaddafi op het belangrijkste plein, toch anders dan in Eypte.
pi_93195237
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef nikk het volgende:

[..]

Wij hebben in Nederland makkelijk praten. Denk dat de Italianen zich terecht zorgen maken.
Dit dus.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:54:38 #239
132191 -jos-
Money=Power
pi_93195247
SherineT

# That bldg contains many records and criminal files and part of interior min #egypt 2 minutes ago via Twitter for BlackBerry

Looks like it was building next 2 main bldg of interior min that caught fire after police protestors burnt cars in front,can't see smoke now 3 minutes ago via Twitter for BlackBerry

People in buildings surrounding min of interior told not to speak to journalists or let people up to see what's happening one man told me 20 minutes ago via Twitter for BlackBerry

Military v hostile outside min of interior tried to take my phone and man handled me away from area #egypt 22 minutes ago via Twitter for BlackBerry

Scene close to interior ministry building in #egypt http://twitpic.com/42uxv1 about 1 hour ago via Twitter for BlackBerry

Part of the interior ministry in #egypt appears to be on fire.police who left the force during rev and want to come bk demonstrating

edit: Dit is in Egypte
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:57:55 #240
69315 raistlin6
pi_93195411
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Was een persco van Saif aangekondigd. In plaats daarvan kwam er een speech van een andere kerel in een zaaltje (waar ook nog mensen op een bank en aan tafel zaten). Die kondigde volgens mij iets van hervormingen aan en dreigde nog wat. Maar ik heb het niete helemaal goed gevolgd, dus ik weet zijn naam niet en ken de exacte inhoud van die speech niet :@ :@ :@
Moeilijk om te beantwoorden dan, bedoel je die kale knul met een soort van beige jasje aan?
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:58:20 #241
69315 raistlin6
pi_93195440
Peru verbreekt diplomatieke banden Libi
Peru heeft alle diplomatieke banden met Libi tot nader order verbroken uit protest tegen het buitensporig geweld door aanhangers van de Libische leider Moammar Gadhafi tegen antiregeringsdemonstranten.

Tevens zal Peru de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties vragen om het Libische luchtruim tot verboden terrein te verklaren 'om te voorkomen dat het land oorlogsvliegtuigen inzet tegen de bevolking', aldus een verklaring van president Alan Garcia.

Zuid- en Midden-Amerika is de enige regio waar nog een soort van steun te vinden is voor Gadhafi. Nicaragua heeft aangegeven de Libische leider te steunen in zijn strijd, en Cuba en Venezuela houden zich nog op de vlakte. Zij willen eerst een onderzoek naar alle geruchten.
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:58:54 #242
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_93195462
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:44 schreef yavanna het volgende:
De man op de staats tv is dat

Mohamed Bel Qasim, the Secretary General of the People's Committee is considered to be the second in command after Gaddafi. #Libya

Mohamed Bel Qasim: We will introduce new reforms, a Civil Society Law, a new Media Law, all spearheaded by Saif Al Islam Gaddafi. #Libya
2019: The Great Awakening
pi_93195477
Dit is niet mijn speech, vriend. :')
Zoon van Tolmai.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:01:27 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93195584
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Moeilijk om te beantwoorden dan, bedoel je die kale knul met een soort van beige jasje aan?
Volgens mij was hij wel kalig, maar dat jasje weet ik ook niet meer. Hij was iig in burgerkleding (niet in militaire kleding). Ik weet nog dat iemand hier postte: : wie zitten er op die banken dan"?

Ik zou bijna gaan denken dat ik het gedroomd heb, want ook hier http://www.volkskrant.nl/(...)uut-tot-minuut.dhtml staat NIETS over die speech.
pi_93195609
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef raistlin6 het volgende:
Peru verbreekt diplomatieke banden Libi
Peru heeft alle diplomatieke banden met Libi tot nader order verbroken uit protest tegen het buitensporig geweld door aanhangers van de Libische leider Moammar Gadhafi tegen antiregeringsdemonstranten.

Tevens zal Peru de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties vragen om het Libische luchtruim tot verboden terrein te verklaren 'om te voorkomen dat het land oorlogsvliegtuigen inzet tegen de bevolking', aldus een verklaring van president Alan Garcia.

Zuid- en Midden-Amerika is de enige regio waar nog een soort van steun te vinden is voor Gadhafi. Nicaragua heeft aangegeven de Libische leider te steunen in zijn strijd, en Cuba en Venezuela houden zich nog op de vlakte. Zij willen eerst een onderzoek naar alle geruchten.
Ah, grootmacht Peru verbreekt even de banden. Nou komt de climax hoor :')
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:02:08 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93195611
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef MangoTree het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
DAT volgens mij ja, je bent een held!! :*
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:02:27 #247
69315 raistlin6
pi_93195628
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens mij was hij wel kalig, maar dat jasje weet ik ook niet meer. Hij was iig in burgerkleding (niet in militaire kleding). Ik weet nog dat iemand hier postte: : wie zitten er op die banken dan"?

Ik zou bijna gaan denken dat ik het gedroomd heb, want ook hier http://www.volkskrant.nl/(...)uut-tot-minuut.dhtml staat NIETS over die speech.
Ik denk te weten wat je bedoelt, als het klopt wat ik denk heeft hij eigenlijk alleen de woorden van de twee Gadhafi's herhaald.
Jullie krijgen alle hervormingen die jullie willen, maar dan moeten jullie wel eerst stoppen met demonstreren, want anders...
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:03:15 #248
69315 raistlin6
pi_93195664
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ah, grootmacht Peru verbreekt even de banden. Nou komt de climax hoor :')
Ik vind het heel erg groot nieuws, ze zijn het eerste land dat dit doet EN sancties komen eindelijk op de agenda.
pi_93195717
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Dit dus.
Waarom maken ze zich zorgen? Om het feit dat ze aan land komen of om he feit dat economische vluchtelingn toch geen asiel kunnen krijgen?
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:07:16 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93195849
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Ik denk te weten wat je bedoelt, als het klopt wat ik denk heeft hij eigenlijk alleen de woorden van de twee Gadhafi's herhaald.
Jullie krijgen alle hervormingen die jullie willen, maar dan moeten jullie wel eerst stoppen met demonstreren, want anders...
Inderdaad!
Mohammed Bel Quasim dus :Y (zie post MangoTree).

Gelukkig maar, bewijs dat ik niet gedroomd heb.. *O*
Wel raar dat ik er verder nergens iets over lees
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:07:51 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93195880
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Ik vind het heel erg groot nieuws, ze zijn het eerste land dat dit doet EN sancties komen eindelijk op de agenda.
Volgens mij had ik daar gisteren/vannacht al iets over gehoord. Kan dat?
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:10:56 #252
69315 raistlin6
pi_93196030
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens mij had ik daar gisteren/vannacht al iets over gehoord. Kan dat?
Ja, dat kan, afhankelijk van welk deel je bedoelt. :D
Peru is vrij nieuw, sancties van de V-raad hoopte men gisteren op, maar er kwam alleen een scherpe veroordeling en een eis om te stoppen met geweld. Ze hielden wel de deur open om vandaag met sancties te kunnen komen, maar hebben het onderwerp niet zelf benoemd, wat nu dus wel moet gaan gebeuren, wanneer Peru het aankaart.
pi_93196095
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Inderdaad!
Mohammed Bel Quasim dus :Y (zie post MangoTree).

Gelukkig maar, bewijs dat ik niet gedroomd heb.. *O*
Wel raar dat ik er verder nergens iets over lees
Praat me er niet van, heb het ook zo vaak. Kraten en TV open minimaa 24 uur achter. Volgens mij laten ze nog steeds oude beelden uit Bahrein zien.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:12:46 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93196117
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Ja, dat kan, afhankelijk van welk deel je bedoelt. :D
Peru is vrij nieuw, sancties van de V-raad hoopte men gisteren op, maar er kwam alleen een scherpe veroordeling en een eis om te stoppen met geweld. Ze hielden wel de deur open om vandaag met sancties te kunnen komen, maar hebben het onderwerp niet zelf benoemd, wat nu dus wel moet gaan gebeuren, wanneer Peru het aankaart.
Nee, Peru bedoelde ik (V-raad ook natuurlijk)
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:13:45 #255
69315 raistlin6
pi_93196170
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, Peru bedoelde ik (V-raad ook natuurlijk)
Ok Peru is voor zover ik weet deze ochtend pas bekend geworden. Veroordeling van geweld zullen ze denk ik wel al eerder hebben gedaan, banden verbreken niet.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:13:48 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93196172
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Praat me er niet van, heb het ook zo vaak. Kraten en TV open minimaa 24 uur achter. Volgens mij laten ze nog steeds oude beelden uit Bahrein zien.
Ja he -O-
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:15:06 #257
69315 raistlin6
pi_93196227
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja he -O-
Met wat geluk gaat dat veranderen:

HILVERSUM (ANP) - Verslaggever Hans Jaap Melissen van de Wereldomroep (RNW) is woensdag als eerste Nederlandse journalist aangekomen in Libi. Op Radio 1 bij de NOS liet hij weten in de stad Benghazi te zijn aangekomen, na een ,,lange nachtelijke rit''.

Volgens Melissen is het stil in de stad en zijn de meeste rolluiken naar beneden. Veel gebouwen en monumenten zijn afgebrand. ,,Er heerst een gespannen sfeer.'' Of de journalist de hoofdstad Tripoli kan bereiken, is nog onduidelijk. Melissen deed voor de Wereldomroep ook verslag van de volksopstand in Egypte.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:16:26 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93196286
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:15 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Met wat geluk gaat dat veranderen:

HILVERSUM (ANP) - Verslaggever Hans Jaap Melissen van de Wereldomroep (RNW) is woensdag als eerste Nederlandse journalist aangekomen in Libi. Op Radio 1 bij de NOS liet hij weten in de stad Benghazi te zijn aangekomen, na een ,,lange nachtelijke rit''.

Volgens Melissen is het stil in de stad en zijn de meeste rolluiken naar beneden. Veel gebouwen en monumenten zijn afgebrand. ,,Er heerst een gespannen sfeer.'' Of de journalist de hoofdstad Tripoli kan bereiken, is nog onduidelijk. Melissen deed voor de Wereldomroep ook verslag van de volksopstand in Egypte.
Hoop dat 'ie oppast voor zijn eigen veiligheid :Y
Maar wel fijn dat er iemand ter plaatse is nu
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:17:11 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93196312
Ff zijsprongetje: in Egypte gaat het wellicht weer rommelen:

http://www.nu.nl/buitenla(...)t-nieuw-protest.html
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:17:22 #260
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93196318
Nog wat gebeurd vanochtend in libie? tune net in
There is only one religion
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:18:24 #261
pi_93196345
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Vredige demonstraties in Tobruk op AJE.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:18:31 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93196348
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Jij was vannacht toch tot vrij laat op he?
Heb het idee dat er vannacht al berichten waren over Peru, wat zeg jij?
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:20:27 #263
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93196438
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij was vannacht toch tot vrij laat op he?
Heb het idee dat er vannacht al berichten waren over Peru, wat zeg jij?
er werd inderdaad vannacht al over gesproken cq gemeld
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:22:20 #264
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93196516
evenals over shavez en fidel
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:22:46 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93196538
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:20 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

er werd inderdaad vannacht al over gesproken cq gemeld
*O* Mijn geheugen is TOCH goed *O*
(Zowel Mohammed Bel Quasim als berichten over Peru NIET gedroomd)
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:23:25 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93196554
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Dance99Vv het volgende:
evenals over shavez en fidel
Zie je wel *O*
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:24:11 #268
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93196587
Mohammed Bel Quasim haalt alles van internet, retweet of maakt er een eigen tweet van niet altijd even betrouwbaar, wat hij meldt wordt meestal ergens anders al vermeld
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:25:46 #269
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93196652
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef Dance99Vv het volgende:
Mohammed Bel Quasim haalt alles van internet retweet of maak er een eigen tweet van niet altijd even betrouwbaar, wat hij meldt wordt meestal ergens anders al vermeld
Nee, ik had het hier over zijn speech op de staatstelevisie gisteren (ipv Saif, althans, ik heb Saif niet gezien). Dat is nergens terug te vinden in de media, en hier wist men eerst ook zo gauw niet waar ik het over had.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:26:52 #270
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93196700
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, ik had het hier over zijn speech op de staatstelevisie gisteren (ipv Saif, althans, ik heb Saif niet gezien). Dat is nergens terug te vinden in de media, en hier wist men eerst ook zo gauw niet waar ik het over had.
die kale in grijs colbert, hoopt bla bla maar weinig inhuodelijk
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:27:44 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93196734
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

die kale in grijs colbert, hoopt bla bla maar weinig inhuodelijk
Ja, die kale achter een katheder in een zaaltje (waar ook nog banken en tafels en stoelen stonden) :Y
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:28:52 #272
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93196779
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, die kale achter een katheder in een zaaltje (waar ook nog banken en tafels en stoelen stonden) :Y
oke bevestigd dus
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:30:04 #273
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93196839
Btw goede middag mede fok-kers c_/
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:30:39 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93196868
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

oke bevestigd dus
^O^
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:30:52 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93196874
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef Dance99Vv het volgende:
Btw goede middag mede fok-kers c_/
:W
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:32:24 #276
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93196941
2:23pm We're now broadcasting live from inside Libya; specifically, from the eastern city of Tobruk, which we hear is under protester control. Our footage shows an anti-Gaddafi rally, with people holding "Free Libya" signs.

2:08pm A contact with friends and family in Libya has set up a YouTube channel to pass on videos from the troubled country. One is particularly interesting, because it appears to show clear footage of a Chinook transport helicopter flying over what we've been told is Jomhouriya Street in Tripoli. Separate witnesses have reported that armed troops, possible the "mercenaries," have been moving about the capital using such helicopters.

van aje live blog
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:32:55 #277
69315 raistlin6
pi_93196963
Whiskers, very nice! Goed geheugen.
Sorry dat ik zo laat ben, was druk met Egypte-nieuws checken voordat ik het kon plaatsen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:33:30 #278
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93196987
1:55pm The European reaction to Libya begins to get stronger: Following on the French president's call for EU sanctions, UK prime minister David Cameron has said he wants to see a full UN security council resolution regarding the bloody violence in Libya, the Reuters news agency reports.

1:46pm A British oil worker stranded with others in a camp in eastern Libya has called on his government to rescue them from a "nightmare" scenario. James Coyle told the BBC that he and around 300 other Britons, Germans, Pakistanis, Bangladeshis, Austrians and Romanians were stranded at the desert camp with only enough food and water to "maybe" last one day.

Residents of nearby towns armed with AK-47s have come to the camp multiple times to take supplies, he said.

"They've looted ... the German camp next door, they've taken all their vehicles, all our vehicles ... everything. So we are here desperate for the British government to come and get us," Coyle said.

vervolg live blog...
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:35:03 #279
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93197046
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef raistlin6 het volgende:
Whiskers, very nice! Goed geheugen.
Sorry dat ik zo laat ben, was druk met Egypte-nieuws checken voordat ik het kon plaatsen.

Was trouwens geen kritiek hoor, ik vroeg het me gewoon oprecht af :Y

Maar ik ben stiekem (hoewel: stiekem? :@) wl erg blij dat mijn geheugen het nog doet...
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:35:55 #280
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93197091
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:38:07 #281
69315 raistlin6
pi_93197214
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Was trouwens geen kritiek hoor, ik vroeg het me gewoon oprecht af :Y

Maar ik ben stiekem (hoewel: stiekem? :@) wl erg blij dat mijn geheugen het nog doet...
Weet dat het geen kritiek was, maar kritiek is daarnaast niet negatief hoor. Ik schrijf berichten voor de fp, dus wil erg graag scherp gehouden worden als ik iets te veel naast m'n schoenen ga lopen en het allemaal wel denk te weten.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:39:06 #282
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93197271
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Weet dat het geen kritiek was, maar kritiek is daarnaast niet negatief hoor. Ik schrijf berichten voor de fp, dus wil erg graag scherp gehouden worden als ik iets te veel naast m'n schoenen ga lopen en het allemaal wel denk te weten.
check check dubbel check ^O^
wel nodig zo af en toe
pi_93197350
Ik vind dat FOK! toch wel vooraan loopt qua berichtgeving over het Midden-Oosten. :) O+
Zoon van Tolmai.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:41:25 #284
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93197391
niet gebeurd: demonstranten aangevallen met gevechtvliegtuigen, barghazi aangevallen door marine schepen
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:42:47 #285
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_93197435
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:41 schreef Dance99Vv het volgende:
niet gebeurd: demonstranten aangevallen met gevechtvliegtuigen, barghazi aangevallen door marine schepen
Niet?
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:43:00 #286
69315 raistlin6
pi_93197449
quote:
bron?
Dat Benghazi niet is aangevallen door marineschepen geloof ik wel, heb dat ook niet in de nieuwsberichten gegooid. Maar dat van gevechtsvliegtuigen ook niet?
pi_93197468
niet of net?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:43:45 #288
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_93197475
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

bron?
Dat Benghazi niet is aangevallen door marineschepen geloof ik wel, heb dat ook niet in de nieuwsberichten gegooid. Maar dat van gevechtsvliegtuigen ook niet?
Volgens AJE waren er shells gevonden toch? Misschien bedoelt hij dat er niet gebombardeert is, wel geschoten
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:43:51 #289
104871 remlof
Europees federalist
pi_93197480
quote:
Die twee piloten die naar Malta zijn gevlogen hadden ook de opdracht om burgers te beschieten. Dat weigerden ze dus.
pi_93197578
quote:
3s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Die twee piloten die naar Malta zijn gevlogen hadden ook de opdracht om burgers te beschieten. Dat weigerden ze dus.
Het was nog niet geheel zeker dat die twee ook echt uit Libi kwamen toch?
Zoon van Tolmai.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:46:58 #291
69315 raistlin6
pi_93197605
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:46 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Dat wel dacht ik, maar hun beweringen zijn natuurlijk nog niet te bewijzen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:47:01 #292
pi_93197607
Het regime zegt dat ze "alleen maar" wapendepots en overgelopen officieren gebombardeerd hebben.

Hoe betrouwbaar is het regiem?
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:47:09 #293
104871 remlof
Europees federalist
pi_93197614
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:46 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Het waren in ieder geval Libische Mirages. Waar moeten die anders vandaan komen? Van de Dassault-fabriek in Frankrijk?
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:47:46 #294
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93197638
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Het waren in ieder geval Libische Mirages. Waar moeten die anders vandaan komen? Van de Dassault-fabriek in Frankrijk?
_O- :X :@
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:47:50 #295
69315 raistlin6
pi_93197640
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

bron?
Dance? :)
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:48:29 #296
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93197676
het werd gemeld dat dat gebeurde maar later kwamen er tweets die het tegenspraken, verder was er geen bewijs voor te vinden
,
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Volgens AJE waren er shells gevonden toch? Misschien bedoelt hij dat er niet gebombardeert is, wel geschoten
die shells(groot kaliber) werden gevonden , waren afkomstig van AA van rondrijdende voertuigen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:48:44 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93197687
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Dance? :)
Snap het niet? :@

Edit: nu WEL! Stom van me |:(
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:49:43 #298
69315 raistlin6
pi_93197737
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef Dance99Vv het volgende:
het werd gemeld dat dat gebeurde maar later kwamen er tweets die het tegenspraken, verder was er geen bewijs voor te vinden
,

[..]

die shells(groot kaliber) werden gevonden , waren afkomstig van AA van rondrijdende voertuigen.
Ok, dus eigenlijk zeg je niet dat het niet gebeurd is, maar meer dat dat niet bewezen is toch?
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:51:01 #299
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93197791
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Ok, dus eigenlijk zeg je niet dat het niet gebeurd is, maar meer dat dat niet bewezen is toch?
zeker weet ik niks , weet wel dat er wat betrouwbare tweets waren die het tegenspraken.
pi_93197807
Samenvatting gevraagd?

Ziet het er naar uit dat hij (binnenkort) opstapt of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')